Re: Moeilijk zwanger worden topic
Hier niet echt nieuws

13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Olijfje schreef:Weegschaal, wat fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Wel weer erg balen dat je weer aan de cyotec moest. Hopelijk is het nu snel achter de rug en kunnen jullie verder. Staat er nu een gesprek in Gent gepland?
Wat goed van je dat jullie nog niet opgeven!! Natuurlijk geeft het verhaal van Anna ook hoop voor de toekomst. In alle opzichten dus superfijn dat het bij haar uiteindelijk positief heeft uitgepakt!
Shally fijn he even op een vakantie richten. Ook al sta je nu even stil, ik denk dat het achteraf wel even goed is. Even geen troep in je lijf en even niet te veel daarmee bezig zijn. Soms is het denk ik even nodig om op te laden.
Denk je dat een van je collega's zwanger is?
Ik heb de laatste tijd ook veel zwangerschapsaankondigingen gehoord en ook heel wat kraambezoekjes afgelegd. Wordt wel steeds moeilijker.
Aagje wat balen dat het weer niet is gelukt. Nu dus alweer met de 5e poging bezig. Gaat echt snel he. Een lf van 7 is echt wel heel kort dus fijn dat de gyn dat ook inziet en er nu dus wat mee gedaan wordt. Had ik nog nooit van gehoord, 2 keer pregnyl spuiten. Ik dacht dat Utrogestan altijd werd gebruikt bij een korte lf. Succes weer deze ronde.
Hier weinig te melden. Voel me superslecht door de pil. Heb van de apotheek een goedkope variant gekregen van Microgynon ondanks dat er Microgynon op het recept stond. Heb vanaf het begin al veel last van hoofdpijn, misselijkelijkheid, moeheid. Dus vandaag nieuw recept van de gyn gekregen waarop duidelijk staat dat ik de echte Microgynon moet krijgen ipv de goedkope variant. Vanaf zaterdag een stopweek en daarna hopen dat ik van de andere pil minder last heb.
Verder aftellen geblazen nu. Na vandaag nog 1 week werken en dan vakantie!!! Zo'n zin in en ik vind het ook echt heel spannend. Over 2 weken zitten we gewoon in Afrika whohoo![]()
Fijn weekend alvast allemaal!