Forumvoorstellen
Wat vonden we zo fijn aan het vorige forum, en wat zouden we nog anders willen zien?
Overigens niet gezegd dat de burgemeesters er wat mee gaan doen, natuurlijk. Maar samen 'fantaseren' is natuurlijk altijd leuk

Luce schreef:Ik wil de facepalm smiley!!
loura schreef:Die knop laatste berichten en mijn berichten ofzo bovenaan. Via die knoppen forumde ik altijd.
Burgemeester Nicky schreef:loura schreef:Die knop laatste berichten en mijn berichten ofzo bovenaan. Via die knoppen forumde ik altijd.
Die zijn er nog hoor! Op de startpagina gewoon. Zelfde plek eigenlijk als voorheen.
Maple schreef:Heuh, Marin, dat wat jij zegt is niet waar hoor, op het oude forum kwam inkook altijd bij de allerlaatste reactie uit.
Maple schreef:Heuh, Marin, dat wat jij zegt is niet waar hoor, op het oude forum kwam inkook altijd bij de allerlaatste reactie uit.
Elliot schreef:Marin bedoelt dat gelige/oranje achtige vakje wat achter de naam van degene stond die het laatste gereageerd had. Als je daarop klikte ging je naar de eerste nieuwe reactie (die je dus nog niet gelezen had).
Marin schreef:Elliot schreef:Marin bedoelt dat gelige/oranje achtige vakje wat achter de naam van degene stond die het laatste gereageerd had. Als je daarop klikte ging je naar de eerste nieuwe reactie (die je dus nog niet gelezen had).
Exactly! Dat was super handig! Dan kwam je precies waar je was gebleven in dat topic. Handig met topics die veel pagina's bij krijgen in korte tijd.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers