Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Forumvoorstellen

<<

Anoniem7

Bericht 31 Aug 2013 21:12

Forumvoorstellen

Nu we dan toch vanaf het nulpunt opnieuw moeten beginnen:

Wat vonden we zo fijn aan het vorige forum, en wat zouden we nog anders willen zien?

Overigens niet gezegd dat de burgemeesters er wat mee gaan doen, natuurlijk. Maar samen 'fantaseren' is natuurlijk altijd leuk ;)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Aug 2013 21:13

Re: Forumvoorstellen

Ik vind een negeerknop nog steeds wel een goed idee. Maar ik weet niet of dat technisch mogelijk is.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Zero

Bericht 31 Aug 2013 21:13

Forumfeest. 8-)
<<

Anoniem66

Bericht 31 Aug 2013 21:14

Ik wil de facepalm smiley!!
<<

Anoniem7

Ik mis hier in elk geval de mogelijkheid om een verborgen link de plaatsen, ziets als klik hier, en dat onder het woordje hier dan de link staat. Onder water plaatsen heet zoiets?
<<

Anoniem12

Smileys, maar ik gok dat dat wel goed komt in dezer dagen.
<<

Nyx

Bericht 31 Aug 2013 21:15

Ik heb eigenlijk alleen maar één vraag; Waar staan die vrienden/vijanden lijstjes voor?
<<

Zero

Luce schreef:Ik wil de facepalm smiley!!

I second that motion
<<

anoniem39

Dat abonneren mag van mij wel weg blijven.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Ik kwam die optie net wel ergens tegen Susan. Bij persoonlijke instellingen.
<<

Anoniem12

Smileys, maar ik gok dat dat wel goed komt in dezer dagen.
<<

Anoniem12

Bericht 31 Aug 2013 21:16

Holy sorry, mijn browser is enthousiast vanavond.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 31 Aug 2013 21:16

Die knop laatste berichten en mijn berichten ofzo bovenaan. Via die knoppen forumde ik altijd.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 31 Aug 2013 21:17

Ik zie trouwens nu wel, bekijk u eigen berichten, bovenaan staan alleen die laatste berichten niet.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 31 Aug 2013 21:17

loura schreef:Die knop laatste berichten en mijn berichten ofzo bovenaan. Via die knoppen forumde ik altijd.

Die zijn er nog hoor! Op de startpagina gewoon. Zelfde plek eigenlijk als voorheen.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Aug 2013 21:18

Een like/+1 knop!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 31 Aug 2013 21:27

Burgemeester Nicky schreef:
loura schreef:Die knop laatste berichten en mijn berichten ofzo bovenaan. Via die knoppen forumde ik altijd.

Die zijn er nog hoor! Op de startpagina gewoon. Zelfde plek eigenlijk als voorheen.

Owja ik zie het! Dan moet je weer terug naar Index. Er is nu ook maar 1 pijler. Thanks!
<<

Anoniem119

Bericht 31 Aug 2013 21:30

Oei dit vind ik een lastige om uit te leggen, maar als je op het knopje naast de laatste reactie klikte in een topic, ging je op het oude forum niet naar de allerlaatste geplaatste reactie, maar naar de laatste reactie waar je was gebleven met lezen. HEEL erg handig.
In dit topic ga je echt naar de allerlaatste reactie, en moet je dus zelf eerst terug zoeken waar je gebleven was.

Kleinigheidje, maar iets wat ik constant gebruik.

Maar dit gezegd hebbende, betekent niet dat ik het acuut terug wil. T.z.t zou wel fijn zijn!
<<

Anoniem7

Bericht 31 Aug 2013 21:32

Heuh, Marin, dat wat jij zegt is niet waar hoor, op het oude forum kwam inkook altijd bij de allerlaatste reactie uit.
<<

Anoniem17

Bericht 31 Aug 2013 21:34

Maple schreef:Heuh, Marin, dat wat jij zegt is niet waar hoor, op het oude forum kwam inkook altijd bij de allerlaatste reactie uit.

Ik niet hoor, ik ging ook altijd naar daar waar ik gebleven was. Super handig inderdaad! Als het kan zou ik dat t.z.t. ook graag terug willen :)
<<

Anoniem12

Bericht 31 Aug 2013 21:35

Maple schreef:Heuh, Marin, dat wat jij zegt is niet waar hoor, op het oude forum kwam inkook altijd bij de allerlaatste reactie uit.

Jij bedoeld het laatste pagina knopje denk ik. Marin bedoeld een ander knopje, die ken ik ook niet.
<<

Anoniem17

Bericht 31 Aug 2013 21:37

Marin bedoelt dat gelige/oranje achtige vakje wat achter de naam van degene stond die het laatste gereageerd had. Als je daarop klikte ging je naar de eerste nieuwe reactie (die je dus nog niet gelezen had).
<<

Anoniem119

Bericht 31 Aug 2013 21:38

Elliot schreef:Marin bedoelt dat gelige/oranje achtige vakje wat achter de naam van degene stond die het laatste gereageerd had. Als je daarop klikte ging je naar de eerste nieuwe reactie (die je dus nog niet gelezen had).

Exactly! Dat was super handig! Dan kwam je precies waar je was gebleven in dat topic. Handig met topics die veel pagina's bij krijgen in korte tijd.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Aug 2013 21:39

Wel grappig dat iedereen weer op een andere manier forumde. Van een aantal van die opties wist ik niet eens. Maar het klinkt wel super handig.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem103

Bericht 31 Aug 2013 22:14

Marin schreef:
Elliot schreef:Marin bedoelt dat gelige/oranje achtige vakje wat achter de naam van degene stond die het laatste gereageerd had. Als je daarop klikte ging je naar de eerste nieuwe reactie (die je dus nog niet gelezen had).

Exactly! Dat was super handig! Dan kwam je precies waar je was gebleven in dat topic. Handig met topics die veel pagina's bij krijgen in korte tijd.

Dat kan op dit forum toch ook. Als je op dat rode pijltje achtig iets klikt voor de topictitel.
Volgende

Terug naar Forumzaken