Elin_ schreef:Ik zou het fijn vinden als niet ingelogde mensen helemaal geen topics kunnen inzien. Ook zou het mooi zijn als gebruikersnamen gedelete kunnen worden bij te weinig posts, om ongewenste meelezers te voorkomen. Minimum van 1x per maand reageren bijvoorbeeld.
LDJ schreef:Dat abonneren mag van mij wel weg blijven.
Atelier Madame schreef:Ik zou het handig vinden als het 'welkom op zeg maar yes' een hyperlink naar de voorpagina wordt. Dus dat je altijd daarop ook kunt klikken.
Majira schreef:Atelier Madame schreef:Ik zou het handig vinden als het 'welkom op zeg maar yes' een hyperlink naar de voorpagina wordt. Dus dat je altijd daarop ook kunt klikken.
Maar dat is toch hetzelfde als wanneer je nu op de banner klikt? Of bedoel je dat niet?
Brownie schreef:LDJ schreef:Dat abonneren mag van mij wel weg blijven.
Dit ja. Hoe vaak ik wel niet per ongeluk erop geklikt heb.
En de biechttopics als een sticky bovenaan!
love_iloverose schreef:Brownie schreef:LDJ schreef:Dat abonneren mag van mij wel weg blijven.
Dit ja. Hoe vaak ik wel niet per ongeluk erop geklikt heb.
En de biechttopics als een sticky bovenaan!
Iddvan abonneren mag om mij wel anders, ik druk der zelf ook vaak perongelijk op
Arwyn schreef:Elin_ schreef:Ik zou het fijn vinden als niet ingelogde mensen helemaal geen topics kunnen inzien. Ook zou het mooi zijn als gebruikersnamen gedelete kunnen worden bij te weinig posts, om ongewenste meelezers te voorkomen. Minimum van 1x per maand reageren bijvoorbeeld.
Als het mogelijk is, vind ik dit ook zeker een idee!
Liggen je posts toch wat minder open en bloot op het internet
Elliot schreef:Als je met je linkermuisknop op de link klikt kun je wel kiezen voor 'openen in nieuw tabblad', voor degenen die dat nog niet wisten. Scheelt al iets
Alibi schreef:Arwyn schreef:Elin_ schreef:Ik zou het fijn vinden als niet ingelogde mensen helemaal geen topics kunnen inzien. Ook zou het mooi zijn als gebruikersnamen gedelete kunnen worden bij te weinig posts, om ongewenste meelezers te voorkomen. Minimum van 1x per maand reageren bijvoorbeeld.
Als het mogelijk is, vind ik dit ook zeker een idee!
Liggen je posts toch wat minder open en bloot op het internet
Maar dan krijg je er minder snel nieuwe forummers bij, omdat je dan ook minder makkelijk vindbaar bent via Google.
Ik zou het een goed idee vinden om een apart subforum te maken waar je pas in mag bij een bepaald aantal posts. Bijvoorbeeld 250. En dat die toegang ook geblokt wordt zodra je 2 maanden niet meer gepost hebt.
Dora schreef:Een like/+1 knop!
Lady schreef:Dora schreef:Een like/+1 knop!
Ja, inderdaad! En een leuk achtergrondje, maar dat zal tzt nog wel eens komen.
Lady schreef:Dora schreef:Een like/+1 knop!
Ja, inderdaad! En een leuk achtergrondje, maar dat zal tzt nog wel eens komen.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers