Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Forumvoorstellen

<<

Anoniem7

Bericht 01 Sep 2013 00:23

Re: Forumvoorstellen

Nyx schreef:
Marin schreef:Ik heb echt geen idee wat je bedoelt Nyx.

Achter de topictitel staan het aantal reacties maar ook hoeveel het topic is bekeken.

Het is mijn eigen onzekerheid dat ik het me aantrek dat mijn topic wel 32 keer is bekeken, maar dat er 0 reacties zijn. Ik zou dan liever ook niet weten hoe vaak iets bekeken is.

En als je je nou bedenkt dat er van die 32 keer een aantal keer van jouzelf bij zitten (meestal na plaatsing van een topic automatisch al 2x), en dat het topic ook door onbekende meelezers gelezen worden die óf geen account hebben, óf gewoon te weinig posts en bang zijn zich erin te mengen? En dan komt de rest van de forummers pas, dan heb je nog een handvol die gewoon niet weet wat ze moeten zeggen, en dan komen de forummers die daadwerkelijk reageren.
<<

anoniem213

Bericht 01 Sep 2013 00:37

Reev schreef:
Susan schreef:Ik vind een negeerknop nog steeds wel een goed idee. Maar ik weet niet of dat technisch mogelijk is.

Die is er al :D

Joehoe! Echt top!
<<

Nyx

Bericht 01 Sep 2013 00:40

Maple schreef:
Nyx schreef:
Marin schreef:Ik heb echt geen idee wat je bedoelt Nyx.

Achter de topictitel staan het aantal reacties maar ook hoeveel het topic is bekeken.

Het is mijn eigen onzekerheid dat ik het me aantrek dat mijn topic wel 32 keer is bekeken, maar dat er 0 reacties zijn. Ik zou dan liever ook niet weten hoe vaak iets bekeken is.

En als je je nou bedenkt dat er van die 32 keer een aantal keer van jouzelf bij zitten (meestal na plaatsing van een topic automatisch al 2x), en dat het topic ook door onbekende meelezers gelezen worden die óf geen account hebben, óf gewoon te weinig posts en bang zijn zich erin te mengen? En dan komt de rest van de forummers pas, dan heb je nog een handvol die gewoon niet weet wat ze moeten zeggen, en dan komen de forummers die daadwerkelijk reageren.

Ik weet dat het zo werkt, maar mijn gevoel doet nog steeds niet mee.

Door die nieuwe negeerknop heb ik ook opeens allemaal vijanden. Als er dan geen antwoord komt, dan zijn het meelezers, mensen die niets weten te zeggen, mensen die niets willen zeggen en mensen die mijn post al helemaal niet lezen.

Ik ben onmogelijk! (Ik zit even in een fase van extreme onzekerheden. Komt zo wel weer goed, heeft even tijd nodig)
<<

Anoniem7

Bericht 01 Sep 2013 07:58

Kun jij dan zien dat je vijanden hebt, Nyx? En ik zou proberen, hoe moeilijk ook, om je onzekerheden niet op het forum te projecteren. Je bent de laatste maanden alleen maar populairder geworden juist!
<<

SDL

Kletskop

Bericht 01 Sep 2013 08:51

Wat houdt die vijandknop in? Stel dat ik alleen maar vijanden heb, houdt het dan in dat ik de foruminhoud dan niet meer kan lezen?
<<

Anoniem17

Bericht 01 Sep 2013 09:12

Maple schreef:Kun jij dan zien dat je vijanden hebt, Nyx? En ik zou proberen, hoe moeilijk ook, om je onzekerheden niet op het forum te projecteren. Je bent de laatste maanden alleen maar populairder geworden juist!

Ik denk dat Nyx bedoelt dat zij nu denkt dat iedereen haar als vijand heeft toegevoegd omdat haar topic 32 x bekeken is maar er nog nooit is gereageerd. Voor haar gevoel heeft iedereen haar nu onder de negeerknop gezet.
<<

Anoniem17

Bericht 01 Sep 2013 09:19

Ik vind trouwens de 'snel antwoord' optie superhandig!

Heb alleen nog één 'probleem', als ik op mijn telefoon heb geforumd en ik kijk later via de laptop, staan alle reacties die ik al op mijn telefoon heb bekeken op de laptop weer als ongelezen. Alsof hij dat niet synchroniseert ofzo. Ligt dat aan mij? Geen wereldramp natuurlijk, maar als iemand een idee heeft hoe ik het kan oplossen hoor ik het graag!
<<

Anoniem7

Bericht 01 Sep 2013 10:28

Wat suggesties voor smileys:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 01 Sep 2013 10:29

Dat wilde ik jullie nu gaan vragen. Mochten jullie zin en tijd hebben, kunnen jullie dan proberen om onze oude smileys terug te halen? Of verzoeken voor nieuwe smileys zijn ook welkom natuurlijk. Dat zouden wij erg fijn vinden als jullie ons daarbij kunnen helpen.
<<

Anoniem29

Bericht 01 Sep 2013 11:28

Ik zat net even te zoeken naar forumranks/namen maar ineens dwaalde ik af en zag ik bij bepaalde forums dat je wel 'member of the month' kon worden. Geen idee hoe ik dat voor mij zie of waarom je dat kunt worden. Maar ik vond het idee zo leuk haha.

Wie weet is dat ook een optie op dit forum?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Sep 2013 11:32

Haha, Maple! Die smileys van jou zijn echt geniaal! Vooral die 'big no-no' en die 'huilie'-smiley vind ik top!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 01 Sep 2013 11:34

Intoxicated schreef:Ik zat net even te zoeken naar forumranks/namen maar ineens dwaalde ik af en zag ik bij bepaalde forums dat je wel 'member of the month' kon worden. Geen idee hoe ik dat voor mij zie of waarom je dat kunt worden. Maar ik vond het idee zo leuk haha.

Wie weet is dat ook een optie op dit forum?

Wanneer word je dat dan, op andere fora?
<<

Anoniem29

Bericht 01 Sep 2013 11:56

Dat stond er verder niet bij. Ik denk dat je daar je eigen speciale gelegenheid aan kan hangen.

Het enige wat ze daar dan deden is dat je 5 sterren onder je naam kreeg. Maar misschien kunnen wij dan iets anders orgineels verzinnen?

Misschien iemand die een ontzettende prestatie heeft geleverd, een drie-ling op de wereld heeft gezet, na 10x afrijden eindelijk haar rijbewijs heeft gehaald of iemand die altijd flopt bij presteren en door ons dan gewoon in het zonnetje gezet wordt haha :D
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 01 Sep 2013 11:58

Dat kunnen we altijd in het leven roepen natuurlijk. Het is vandaag de eerste van de maand. Ik had op het andere forum in een topic allerlei dingen vermeldt van bijzonderheden om een nieuw statistiekentopic te openen. Helaas is dat allemaal verloren gegaan. Maar zulke ideeen kunnen altijd meegenomen worden!
<<

Burgemeester Irene

Bericht 01 Sep 2013 12:01

Dat is inderdaad een optie, we kunnen rangen maken, waar iedereen standaard in ingedeeld wordt door het aantal berichten. Maar we kunnen ook speciale rangen maken en deze toewijzen. FOrummer van de maand bijvoorbeeld.
<<

Anoniem29

Bericht 01 Sep 2013 12:07

Ja dat vind ik echt heel erg leuk haha.

Misschien kunnen we maandelijkse ideeen bedenken. Thema's ofzo? Ik zit even te brainstormen hoor. Kijken hoe je dat leuk kunt vormgeven.
<<

Anoniem180

Bericht 01 Sep 2013 12:43

Ik heb dit topic niet helemaal doorgelezen, dus misschien staat het er al tussen.

Als je op de indexpagina bent kun je wel zien wie als laatste heeft gepost in pijlers, maar niet zien in welk topic dit is. Op het vorige forum zag je naam topic + naam forummer. Dat zou ik hier ook graag wel weer willen.

Wat fijn dat het forum trouwens in no-time weer veranderd in het oude bekende forum :D.
<<

Burgemeester Julia

Bericht 01 Sep 2013 12:48

De vraag is inderdaad al gesteld, maar dat geeft niks :)

Dat is iets wat geprogrammeerd moet worden en is dus niet heel makkelijk te wijzigen. Hopelijk gebeurt dat deze week ergens en anders pas aan het eind van de maand.

Zie hier de eerdere vraag :)
viewtopic.php?f=18&t=141
<<

Anoniem87

Bericht 01 Sep 2013 15:37

Ik zou het fijn vinden als niet ingelogde mensen helemaal geen topics kunnen inzien. Ook zou het mooi zijn als gebruikersnamen gedelete kunnen worden bij te weinig posts, om ongewenste meelezers te voorkomen. Minimum van 1x per maand reageren bijvoorbeeld.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 01 Sep 2013 15:39

Wordt er ook nog iets gedaan aan de kleuren? Ik mis wat gezelligheid en de kleuren van het oude forum.
<<

Anoniem17

Bericht 01 Sep 2013 16:12

Hey, ik kan ineens niet meer quoten. Ligt dat aan mij?
<<

Nyx

Bericht 01 Sep 2013 16:12

Elliot schreef:Hey, ik kan ineens niet meer quoten. Ligt dat aan mij?

Ja :P
<<

Anoniem17

Bericht 01 Sep 2013 16:14

Meeeh wat oneerlijk! :(
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Sep 2013 16:22

Monte schreef:Wordt er ook nog iets gedaan aan de kleuren? Ik mis wat gezelligheid en de kleuren van het oude forum.

Ehm hallo, ze zijn druk bezig. Het is niet in een keer klaar he ;) Ze hebben dit al opgezet ;) Dus kleur en zo komt er heus wel.
Laatst gewijzigd door Dropveter op 01 Sep 2013 16:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem7

Bericht 01 Sep 2013 16:24

D'n Ibbel schreef:
Monte schreef:Wordt er ook nog iets gedaan aan de kleuren? Ik mis wat gezelligheid en de kleuren van het oude forum.

E\hm hallo, ze zijn druk bezig. Het is niet in een keer klaar he ;) Ze hebben dit al opgezet ;) Dus kleur en zo komt er heus wel.

Ik zit te denken wat ik dan anders zou willen met de kleuren, maar ik heb geen idee, vind dit wel prima zo. Al het andere wordt zo druk, denk ik.
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken