Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Forumvoorstellen

<<

Anoniem119

Bericht 31 Aug 2013 22:15

Re: Forumvoorstellen

Tania schreef:
Marin schreef:
Elliot schreef:Marin bedoelt dat gelige/oranje achtige vakje wat achter de naam van degene stond die het laatste gereageerd had. Als je daarop klikte ging je naar de eerste nieuwe reactie (die je dus nog niet gelezen had).

Exactly! Dat was super handig! Dan kwam je precies waar je was gebleven in dat topic. Handig met topics die veel pagina's bij krijgen in korte tijd.

Dat kan op dit forum toch ook. Als je op dat rode pijltje achtig iets klikt voor de topictitel.

Nee, dan ga je naar de allerlaatste reactie in het topic, niet waar je zelf gebleven was.

Weet niet of dat hier kan hoor, komt later wel. Maar ik vond het wel verrekte handig!
<<

Anoniem17

Bericht 31 Aug 2013 22:21

Ik klikte net op dat rode pijltje en toen ging ik wel naar waar ik gebleven was! :D
<<

Anoniem103

Bericht 31 Aug 2013 22:22

Marin schreef:
Nee, dan ga je naar de allerlaatste reactie in het topic, niet waar je zelf gebleven was.

Weet niet of dat hier kan hoor, komt later wel. Maar ik vond het wel verrekte handig!

Dan doet ie het niet goed bij jou, als het goed is ga je naar het eerste ongelezen bericht. Staat er ook als je erop gaat staan met je pijltje.
<<

Anoniem7

Bericht 31 Aug 2013 22:25

Ohhhh wacht, ik snap het! Je hebt altijd zo'n icoontje voor de topictitel staan én een icoontje achter de naam van de persoon die als laatste gereageerd had in het topic. Op wilde drukte jij altijd Marin? Ik denk dat ik de verwarring namelijk snap ;)
<<

Anoniem119

Bericht 31 Aug 2013 22:27

Ik snap het al Tania!

Ik had het over icoontje op plaatje 1. Daar ga je naar het laatste bericht in het topic.
Jij had het over icoontje op plaatje 2. Daar ga je naar het laatst gelezen berichtje.

Afbeelding

Super handig! Dank je wel.
<<

Anoniem103

Bericht 31 Aug 2013 22:29

Ja die bedoelde ik inderdaad!
<<

Anoniem119

Bericht 31 Aug 2013 22:29

Top, dan zijn we er uit :) Samen komen we er wel hahaha.
<<

Reva

Bericht 31 Aug 2013 22:31

Je kan mensen ook als vriend of vijand markeren. Vet :D
<<

Reva

Bericht 31 Aug 2013 22:43

Susan schreef:Ik vind een negeerknop nog steeds wel een goed idee. Maar ik weet niet of dat technisch mogelijk is.

Die is er al :D
<<

Anoniem301

Bericht 31 Aug 2013 22:48

Reev schreef:
Susan schreef:Ik vind een negeerknop nog steeds wel een goed idee. Maar ik weet niet of dat technisch mogelijk is.

Ah dat lijkt me zo naar! Stel jij doet dat bij mij, en ik zeg wat tegen jou zul je nooit meer antwoorden omdat je het niet ziet :|
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Aug 2013 22:53

Komen de biechttopics terug?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 31 Aug 2013 22:54

Marin schreef:Ik snap het al Tania!

Ik had het over icoontje op plaatje 1. Daar ga je naar het laatste bericht in het topic.
Jij had het over icoontje op plaatje 2. Daar ga je naar het laatst gelezen berichtje.

Afbeelding

Super handig! Dank je wel.

Ik wist niet eens dat dit kon, hier niet en op het oude forum niet. Wel heel handig!
Leven en laten leven
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 31 Aug 2013 22:54

Dora schreef:Komen de biechttopics terug?

Julia is net een nieuw mailaccount aan het maken. Zodat de biechttopics terug kunnen komen. Onze vorige mail is gehackt en onbereikbaar. Dus moeten het even opnieuw aanmaken allemaal.
<<

Reva

Bericht 31 Aug 2013 22:58

Carrie schreef:
Reev schreef:

Ah dat lijkt me zo naar! Stel jij doet dat bij mij, en ik zeg wat tegen jou zul je nooit meer antwoorden omdat je het niet ziet :|

Je ziet wel dat je vijand heeft gepost, alleen zie je de inhoud niet. En je kan wel pm berichten ontvangen van vijanden. Haha. Er staat in het topic 'Dit bericht is geschreven door Xxx, maar staat op uw vijandenlijst. Klik om te weergeven'
<<

Anoniem301

Bericht 31 Aug 2013 23:20

Reev schreef:

Je ziet wel dat je vijand heeft gepost, alleen zie je de inhoud niet. En je kan wel pm berichten ontvangen van vijanden. Haha. Er staat in het topic 'Dit bericht is geschreven door Xxx, maar staat op uw vijandenlijst. Klik om te weergeven'

Aha! Nou ik vind het stom. He ik merk nu wel dat je niet meer dan 3x mag quoten! Dat vind ik niet stom.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Aug 2013 23:31

Ik wil weer punten kunnen sparen voor handdoeken en andere forum cadeautjes. Dat kon op het oude forum nog toen het nog gekoppeld was bij het blad. :lol:

Reva

Bericht 31 Aug 2013 23:35

Silly-One schreef:Ik wil weer punten kunnen sparen voor handdoeken en andere forum cadeautjes. Dat kon op het oude forum nog toen het nog gekoppeld was bij het blad. :lol:

Oh my.. :?
<<

Anoniem7

Bericht 31 Aug 2013 23:43

Silly-One schreef:Ik wil weer punten kunnen sparen voor handdoeken en andere forum cadeautjes. Dat kon op het oude forum nog toen het nog gekoppeld was bij het blad. :lol:

Heb je op het vorige forum vanuit een grot geforumd? ;)
<<

Nyx

Bericht 31 Aug 2013 23:46

Ik vraag me eigenlijk af of sommige dingen aangepast zouden kunnen worden.

Ik ben verslaafd aan het forum, maar moet ik dat elke keer zien aan het aantal keer dat ik heb gepost? Dat zou ooit ergens betekenen dat ik opeens veel minder ga posten of opeens een nieuw account wil. :P
Het aantal keren bekijken van het forum. Is het echt belangrijk om te weten hoe vaak iemand heeft gekeken, maar niet heeft gereageerd?

Ligt aan mij hoor, word er altijd een beetje onzeker van. Wel gelezen, geen respons = Zal wel een dom probleem/topic zijn.
<<

Anoniem7

Bericht 31 Aug 2013 23:48

Oh, daar let ik nou echt niet op, eigenlijk.
<<

Nyx

Bericht 31 Aug 2013 23:50

Maple schreef:Oh, daar let ik nou echt niet op, eigenlijk.

Vooral het laatste doe ik extreem. Maar dat ligt vooral aan mijn eigen onzekerheid. Maar als het weg zou kunnen, dan zou ik daar geen problemen mee hebben.
<<

Anoniem119

Bericht 31 Aug 2013 23:51

Ik heb echt geen idee wat je bedoelt Nyx.
<<

Nyx

Bericht 31 Aug 2013 23:53

Marin schreef:Ik heb echt geen idee wat je bedoelt Nyx.

Achter de topictitel staan het aantal reacties maar ook hoeveel het topic is bekeken.

Het is mijn eigen onzekerheid dat ik het me aantrek dat mijn topic wel 32 keer is bekeken, maar dat er 0 reacties zijn. Ik zou dan liever ook niet weten hoe vaak iets bekeken is.
<<

Anoniem119

Bericht 01 Sep 2013 00:04

Dat was toch altijd al zo? Of is dat een ander forum waar ik kom? Nee volgens mij was dat altijd al.
<<

Nyx

Bericht 01 Sep 2013 00:07

Marin schreef:Dat was toch altijd al zo? Of is dat een ander forum waar ik kom? Nee volgens mij was dat altijd al.

Ja, maar vind het nog steeds vervelend. :P Op het hele oude forum was het namelijk niet zo en bij het nieuwere oude forum was het er opeens en ik vroeg me af of het er misschien ook af kon. Het is trouwens geen must, maar daar zat ik opeens aan te denken. :)
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken