Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Forumvoorstellen

<<

Nyx

Bericht 04 Sep 2013 10:37

Re: Forumvoorstellen

Fijn om te lezen dat het wel op de planning staat. En sorry dat ik spuit 11 ben. 8-)
<<

Anoniem12

Bericht 04 Sep 2013 10:38

Nyx schreef:Eigenlijk heb ik maar een vraag;

Op het andere forum kon je bij elke pijler zien wie het laatste had gereageerd en op wat voor topic degene had gereageerd. Kan dat hier ook?

Het is niet zo'n groot probleem als dat niet kan, maar dan mis ik wel alle nieuwtjes uit de mamagrot. Ik heb er over het algemeen niets te zoeken, maar geboortes vind ik altijd wel mooi nieuws en daar kwam ik altijd alleen achter als ze bovenin de pijler stonden. :)

Je kan ook via actieve onderwerpen forummen. Dan mis je niks uit de mama grot. :D
<<

Nyx

Bericht 04 Sep 2013 10:40

Dat is iets dat ik me dan nog zou moeten aanleren. Ik forum al jaren netjes alle pijlers af. Behalve de mamagrot dan. ;)
<<

Burgemeester Julia

Bericht 04 Sep 2013 11:11

Nyx schreef:Fijn om te lezen dat het wel op de planning staat. En sorry dat ik spuit 11 ben. 8-)
Geeft niks, er worden nu zoveel vragen gesteld op meerdere plekken, dat is ook lastig bij te houden. Behalve voor Elliot misschien :D
<<

Anoniem17

Bericht 04 Sep 2013 11:32

Burgemeester Julia schreef:
Nyx schreef:Fijn om te lezen dat het wel op de planning staat. En sorry dat ik spuit 11 ben. 8-)
Geeft niks, er worden nu zoveel vragen gesteld op meerdere plekken, dat is ook lastig bij te houden. Behalve voor Elliot misschien :D

:mrgreen: Ik houd ook een boek bij, het Grote Boek van Yes.. dus als je op zoek bent naar informatie weet je me te vinden!
<<

Anoniem7

Bericht 04 Sep 2013 21:33

Elliot schreef:
Burgemeester Julia schreef:

:mrgreen: Ik houd ook een boek bij, het Grote Boek van Yes.. dus als je op zoek bent naar informatie weet je me te vinden!

Ik geloof dat we onze nieuwe forum-Sint ook hebben gevonden ;) Ik hoop dat je voor de gelegenheid meteen een rood boek met gouddraad hebt gekocht?
<<

Anoniem17

Bericht 05 Sep 2013 08:36

Dat dan weer niet, maar ik wil 'm wel kaften hoor!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 05 Sep 2013 08:50

Ik vind de burgemeesters leuk reageren hier, wat minder zakelijk, met een knipoog :D
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 05 Sep 2013 10:08

Ja, dat viel mij ook op!
Leuk inderdaad :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem1

Bericht 08 Sep 2013 12:19

Is het een idee om een notificatie te sturen of iets bij het verplaatsen van een topic?
Ik heb echt al meerdere keren gehad dat ik een topic amper terug kon vinden.
<<

Burgemeester Julia

Bericht 08 Sep 2013 14:06

Topics waar je zelf in gereageerd hebben kun je makkelijk terugvinden door bovenaan naast "Gebruikerspaneel" op "Bekijk uw eigen berichten" te klikken. Je ziet dan een overzicht van alle topics waar je in gereageerd hebt.

Als het goed is moet het niet heel moeilijk zijn om topics terug te vinden in de juiste pijler want ze worden niet voor niets verplaatst. Kun je voorbeelden noemen?
<<

Anoniem1

Bericht 08 Sep 2013 15:07

Ik weet dat ik ze zo terug kan vinden, maar vind dat niet altijd fijn forummen, via eigen berichten.

Ik vind het bv nog steeds heel onlogisch dat het snail mail topic niet bij hobby en vrije tijd maar bij meet en greet staat, voor mij is dat meer hobby dan bezig zijn met contact maken.

Zelf had ik een weekend topic geopend dat ik meer Algemeen vind maar toch is verplaatst naar hobby en vrije tijd. En een topic waarin ik advies vraag om een tablet is ook naar hobby en vrije tijd gezet. Ik snap ze wel, maar ik heb gewoon niet altijd meteen door dat het verplaatst is en zie ze niet altijd meteen staan tussen mijn eigen berichten.
<<

Anoniem12

Bericht 08 Sep 2013 17:15

Alles synchroniseerd heel goed, super.

Maar als ik uitlog op mn iPad, ben ik daarna ook uitgelogd op mn telefoon haha. Dat is best onhandig :P
<<

Burgemeester Irene

Bericht 09 Sep 2013 12:30

Famke schreef:Ik weet dat ik ze zo terug kan vinden, maar vind dat niet altijd fijn forummen, via eigen berichten.

Ik vind het bv nog steeds heel onlogisch dat het snail mail topic niet bij hobby en vrije tijd maar bij meet en greet staat, voor mij is dat meer hobby dan bezig zijn met contact maken.

Zelf had ik een weekend topic geopend dat ik meer Algemeen vind maar toch is verplaatst naar hobby en vrije tijd. En een topic waarin ik advies vraag om een tablet is ook naar hobby en vrije tijd gezet. Ik snap ze wel, maar ik heb gewoon niet altijd meteen door dat het verplaatst is en zie ze niet altijd meteen staan tussen mijn eigen berichten.

Maar het is toch logisch dat je niet altijd alles maar in algemeen kunt gooien? Dingen over tablets, telefoons enzo horen gewoon in hobby en vrije tijd, het ís toch ook voor je hobby of vrije tijd?

Het scheelt als je gewoon zelf even goed nadenkt waar iets onder valt, dan hoeven wij het niet te verplaatsen en ben jij je berichten niet kwijt. Ik heb het idee dat iedereen alles maar in algemeen gooit, omdat ze dan denken meer reacties te krijgen ofzo. Dat bezorgt ons een hele hoop werk, en een hele hoop geklaag over het verplaatsen.

En over sommige dingen is nou eenmaal discussie. Ik vind snail mail ook meer onder hobby en vrije tijd passen bijvoorbeeld.
<<

Anoniem12

Bericht 09 Sep 2013 12:32

Rush schreef:Alles synchroniseerd heel goed, super.

Maar als ik uitlog op mn iPad, ben ik daarna ook uitgelogd op mn telefoon haha. Dat is best onhandig :P

Nog even deze. Ik ben steeds uitgelogd op m`n telefoon als ik naar het forum ga. Het komt niet doordat ik ergens anders uitlog. Irritant haha! :thumbdown:
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 09 Sep 2013 12:35

Rush schreef:

Nog even deze. Ik ben steeds uitgelogd op m`n telefoon als ik naar het forum ga. Het komt niet doordat ik ergens anders uitlog. Irritant haha! :thumbdown:

Daar is nu vrij weinig aan te doen. Daar wordt op een later moment nog wel naar gekeken. Dat moet allemaal geprogrammeerd worden. Helaas geen kwestie van een vinkje ergens uit of aanzetten..
<<

Anoniem12

Bericht 09 Sep 2013 12:36

Burgemeester Nicky schreef:
Rush schreef:

Daar is nu vrij weinig aan te doen. Daar wordt op een later moment nog wel naar gekeken. Dat moet allemaal geprogrammeerd worden. Helaas geen kwestie van een vinkje ergens uit of aanzetten..

Dat snap ik, maar het was niet zo. Dus is er dan al iets veranderd? Of ben ik weer eens de enige die het heeft, want dan ga ik het in m`n eigen telefoon zoeken. :D
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 09 Sep 2013 12:47

Nee. Er is qua instellingen niks veranderd voor zover ik weet! Misschien dat andere het even kunnen testen vandaag, of ze er ook last van hebben. Ik forum nu namelijk alleen via de telefoon. Dus weinig te testen.
<<

Anoniem173

Bericht 09 Sep 2013 16:33

Al over de 700 leden! Zou het niet leuk zijn om voor het 1000e lid een cadeautje ofzo te doen?
<<

Nyx

Bericht 09 Sep 2013 22:28

Volgens mij zitten er ontzettend veel botjes tussen die zevenhonderd leden.

Ik weet even niet waar ik het kwijt moet, maar ik blijf een probleem houden met posten. Als ik te lang in het postvenster zit dan wordt hij opeens heel erg traag. Dan denk ik en tik ik wel, maar het duurt echt even voor het er daadwerkelijk staat. Niet altijd trouwens, maar wel vaak.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 10 Sep 2013 04:58

De Google botjes bedoel je Nyx? Die zijn niet geregistreerd dus staan niet bij de lijst aangemelde personen. Spammers waar we soms last van hebben staan er ook niet (meer) tussen als we ze verwijderd hebben. We lopen de actieve lijst dagelijks na om eventueel gesignaleerde spammers te verwijderen. Verwijderden personen worden ook van de geregistreerde forumsters afgehaald! De kans is aanwezig dat er in de gebruikerslijst nog een verdwaalde spammer over het hoofd is gezien (29 blz aan geregistreerde forumsters al) maar als het goed is, is dit een objectieve en betrouwbare lijst. Dus iets doen rondom de 1000e forumster vind ik zeker leuk! Alleen wat je nu kunt krijgen is dat mensen zich alsnog aan gaan melden om kans te maken op iets, ook al hebben ze al een ander account, willen niet serieus meeposten e.d. Ik ga dat even in de groep gooien wat we daar achter de schermen mee willen doen. Leuk idee in ieder geval.

Apart dat je die problemen hebt met het tikken van een bericht. Het komt me ook totaal niet bekend voor en ik heb dus ook geen enkel idee waar dat aan kan liggen. Zijn hier meer mensen die daar last van hebben?
<<

Anoniem12

Bericht 10 Sep 2013 07:23

Burgemeester Nicky schreef:Nee. Er is qua instellingen niks veranderd voor zover ik weet! Misschien dat andere het even kunnen testen vandaag, of ze er ook last van hebben. Ik forum nu namelijk alleen via de telefoon. Dus weinig te testen.

Gefixt! Zat in mn telefoon instelling.
<<

Nyx

Bericht 10 Sep 2013 13:51

Wat goed dat jullie dat dagelijks controleren, Nicky. De laatste keer dat ik keek waren het voor de helft spammers of botjes of hoe je het ook noemt. :) Maar nu zitten we dus al echt op 700 geregistreerde forummers. Super! Dan is het inderdaad leuk om iets te doen bij de 1000ste geregistreerde. :)

En de traagheid, ik snap er niets van. Ook niet dat ik de enige ben. Maar goed, het is geen wereldprobleem en niet constant. Want nu is het ook weer goed.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 10 Sep 2013 14:32

Rush schreef:
Burgemeester Nicky schreef:Nee. Er is qua instellingen niks veranderd voor zover ik weet! Misschien dat andere het even kunnen testen vandaag, of ze er ook last van hebben. Ik forum nu namelijk alleen via de telefoon. Dus weinig te testen.

Gefixt! Zat in mn telefoon instelling.

Gelukkig! Fijn dat je het even komt melden. Dan haal ik dat van het 'to do' lijstje af.

Nyx, vervelend. Misschien ligt het probleem ook bij jezelf? Heb je er overal last van? Ik bedoel met verschillende browsers, telefoon/iPad etc wat je ook gebruikt. Of altijd maar via 1 manier? Kan me voorstellen dat het vervelend is hoor. Ik hoop dat het gauw Over is!
<<

Nyx

Bericht 10 Sep 2013 16:31

Ik ben nog niet zo modern dat ik met mijn telefoon forum. Dat tikken van mij op een telefoon gaat sowieso heul erg langzaam. :P Idem voor tablet. Kan dus alleen maar vanaf de laptop zeggen of het langzaam is of niet. Maar zal even de geschiedenis verwijderen. Moet ook zeggen dat ik hier en in Word veel tik, dus ga eens speuren.
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken