Re: Forumvoorstellen

Nyx schreef:Eigenlijk heb ik maar een vraag;
Op het andere forum kon je bij elke pijler zien wie het laatste had gereageerd en op wat voor topic degene had gereageerd. Kan dat hier ook?
Het is niet zo'n groot probleem als dat niet kan, maar dan mis ik wel alle nieuwtjes uit de mamagrot. Ik heb er over het algemeen niets te zoeken, maar geboortes vind ik altijd wel mooi nieuws en daar kwam ik altijd alleen achter als ze bovenin de pijler stonden.
Nyx schreef:Fijn om te lezen dat het wel op de planning staat. En sorry dat ik spuit 11 ben.
Burgemeester Julia schreef:Geeft niks, er worden nu zoveel vragen gesteld op meerdere plekken, dat is ook lastig bij te houden. Behalve voor Elliot misschienNyx schreef:Fijn om te lezen dat het wel op de planning staat. En sorry dat ik spuit 11 ben.
Elliot schreef:Burgemeester Julia schreef:Geeft niks, er worden nu zoveel vragen gesteld op meerdere plekken, dat is ook lastig bij te houden. Behalve voor Elliot misschienNyx schreef:Fijn om te lezen dat het wel op de planning staat. En sorry dat ik spuit 11 ben.
Ik houd ook een boek bij, het Grote Boek van Yes.. dus als je op zoek bent naar informatie weet je me te vinden!
Famke schreef:Ik weet dat ik ze zo terug kan vinden, maar vind dat niet altijd fijn forummen, via eigen berichten.
Ik vind het bv nog steeds heel onlogisch dat het snail mail topic niet bij hobby en vrije tijd maar bij meet en greet staat, voor mij is dat meer hobby dan bezig zijn met contact maken.
Zelf had ik een weekend topic geopend dat ik meer Algemeen vind maar toch is verplaatst naar hobby en vrije tijd. En een topic waarin ik advies vraag om een tablet is ook naar hobby en vrije tijd gezet. Ik snap ze wel, maar ik heb gewoon niet altijd meteen door dat het verplaatst is en zie ze niet altijd meteen staan tussen mijn eigen berichten.
Rush schreef:Alles synchroniseerd heel goed, super.
Maar als ik uitlog op mn iPad, ben ik daarna ook uitgelogd op mn telefoon haha. Dat is best onhandig
Rush schreef:Rush schreef:Alles synchroniseerd heel goed, super.
Maar als ik uitlog op mn iPad, ben ik daarna ook uitgelogd op mn telefoon haha. Dat is best onhandig
Nog even deze. Ik ben steeds uitgelogd op m`n telefoon als ik naar het forum ga. Het komt niet doordat ik ergens anders uitlog. Irritant haha!
Burgemeester Nicky schreef:Rush schreef:Rush schreef:Alles synchroniseerd heel goed, super.
Nog even deze. Ik ben steeds uitgelogd op m`n telefoon als ik naar het forum ga. Het komt niet doordat ik ergens anders uitlog. Irritant haha!
Daar is nu vrij weinig aan te doen. Daar wordt op een later moment nog wel naar gekeken. Dat moet allemaal geprogrammeerd worden. Helaas geen kwestie van een vinkje ergens uit of aanzetten..
Burgemeester Nicky schreef:Nee. Er is qua instellingen niks veranderd voor zover ik weet! Misschien dat andere het even kunnen testen vandaag, of ze er ook last van hebben. Ik forum nu namelijk alleen via de telefoon. Dus weinig te testen.
Rush schreef:Burgemeester Nicky schreef:Nee. Er is qua instellingen niks veranderd voor zover ik weet! Misschien dat andere het even kunnen testen vandaag, of ze er ook last van hebben. Ik forum nu namelijk alleen via de telefoon. Dus weinig te testen.
Gefixt! Zat in mn telefoon instelling.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers