Zora schreef:Alibi schreef:Arwyn schreef:
Maar dan krijg je er minder snel nieuwe forummers bij, omdat je dan ook minder makkelijk vindbaar bent via Google.
Ik zou het een goed idee vinden om een apart subforum te maken waar je pas in mag bij een bepaald aantal posts. Bijvoorbeeld 250. En dat die toegang ook geblokt wordt zodra je 2 maanden niet meer gepost hebt.
Dat lijkt me echt zooo onhandig en ongezellig! En niet leuk.
Rush schreef:Als je een link opent in een topic, wordt deze geopende 'over' het forum heen. Kunnen jullie instellen dat deze automatisch op een nieuwe pagina geopend wordt? Het ligt geloof ik niet aan m`n browser, want ik heb het tot nu toe in alle geteste browsers gehad.
Ik weet niet hoe de andere burgemeesters erover denken, maar ik ben absoluut tegen het afsluiten van stukken forum of het pas mee mogen doen bij zoveel posts. Er is al een regel dat je pas na 5 posts privéberichten kan sturen, dat voorkomt dat mensen lastiggevallen worden door onbekenden, maar verder is en blijft het een openbaar forum.
Afgesloten groepen zijn meer voor Facebook of iets anders, niet voor hier.
Maple schreef:Ik vind een afgesloten forum ook niet leuk. Dat was het originele Yesforum ook niet, en juist daardoor was de drempel zo laag om mee te posten. Vind wel dat we dat zo zouden moeten houden. Dan ben je zelf maar gewoon voorzichtiger met wat je hier plaatst
Burgemeester Julia schreef:
Pineco, in de forumindex staat rechtsboven de optie " Alle forums als gelezen markeren" als je daar op klikt gaan alle vinkjes weg.
Burgemeester Nicky schreef:Burgemeester Julia schreef:
Pineco, in de forumindex staat rechtsboven de optie " Alle forums als gelezen markeren" als je daar op klikt gaan alle vinkjes weg.
Maar bij mij blijven er wel tig bladzijde staan zeg maar. Als je leest volgens de nieuwe berichten. Snap je wat ik bedoel? Op het oude forum, als je je dan afsloot en later opnieuw aanmeldde, waren al die post weg. Nu staan ze er bij mij nog. Heb 16 blz. dat is echt niet gepost sinds net en uh gisteravond half 11.
Burgemeester Julia schreef:Nou, het gaat anders best snel want ik heb 5 pagina's en het laatste topic is vandaag om 12:25 uur in gereageerd, maar ik zie het inderdaad. Ik zal eens even kijken of ik iets kan vinden. Tot die tijd misschien voordat je het forum afsluit even wel die optie aanklikken? Dan is in elk geval duidelijk waar je gebleven bent.
Burgemeester Julia schreef:Nee, ik snap dat de pagina's dan blijven staan, maar Rush gaf aan dat ze het nu lastig vindt om te zien waar je gebleven bent met lezen. Door alles al gelezen te markeren los je dat toch wel op? Voor het weghalen van die pagina's ben ik nu aan het zoeken.
Huppekee schreef:Komt er nog boven de tekst te staat van wie de post is? Ik zit vaak op m'n mobiel en dan heb ik alleen de tekst in beeld (zonder avatars) en nu is het lastig om te kijken wie er reageert
Burgemeester Nicky schreef:Huppekee schreef:Komt er nog boven de tekst te staat van wie de post is? Ik zit vaak op m'n mobiel en dan heb ik alleen de tekst in beeld (zonder avatars) en nu is het lastig om te kijken wie er reageert
Hoe bedoel je dit? Op mijn mobiel staan de avatars er namelijk gewoon, maar daarnaast staat er boven de avatar toch gewoon een naam?
Atelier Madame schreef:Ik weet niet of het technisch mogelijk is, maar kan er vanuit het oude forum een automatische link oid komen maar dot forum? Zodat mensen die het nog niet weten alsnog kunnen doorschakelen hierheen. Of bijv een simpele pagina met dit forum is offline maar ga naar zegmaaryes.nl
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers