Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 07 Sep 2013 09:28

Re: Avatar how-to

Bedankt voor de uitleg Marin!
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 12 Mei 2015 13:16

Ik zal wel blond zijn :( Het blijft me mislukken
<<

anoniem213

Bericht 12 Mei 2015 13:46

Wat lukt er niet dan? Heb je dan wel via Paint (of zoiets) de afbeelding bijgesneden tot de juiste maten?
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 12 Mei 2015 13:59

June schreef:Wat lukt er niet dan? Heb je dan wel via Paint (of zoiets) de afbeelding bijgesneden tot de juiste maten?

Via Paint, via een site, via Picassa... Maar hij blijft steeds aangeven dat hij te groot blijft :eyes:
<<

anoniem213

Bericht 12 Mei 2015 14:04

Heb je dit gedaan?

In Paint plak je de grote foto, kies je bovenin voor 'formaat wijzigen' een vervolgens voor 'pixels' 100x100 (of zoiets). Let hierbij goed op dat het in Paint op pixels staat en niet op percentages!!! Anders net zolang de percentages verkleinen tot het aantal pixels maxiaal 125x150 is.

Dan opnieuw opslaan onder een nieuwe naam als jpeg-bestand bijvoorbeeld.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 12 Mei 2015 14:17

June schreef:Heb je dit gedaan?

In Paint plak je de grote foto, kies je bovenin voor 'formaat wijzigen' een vervolgens voor 'pixels' 100x100 (of zoiets). Let hierbij goed op dat het in Paint op pixels staat en niet op percentages!!! Anders net zolang de percentages verkleinen tot het aantal pixels maxiaal 125x150 is.

Dan opnieuw opslaan onder een nieuwe naam als jpeg-bestand bijvoorbeeld.

Thnx het is nu met een andere foto gelukt. Ik denk dat die ander van zichzelf gewoon te groot was. :smile:
<<

Anoniem119

Bericht 12 Mei 2015 15:24

Fijn dat het gelukt is! Ik wilde je ook al helpen.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 12 Mei 2015 15:54

Marin schreef:Fijn dat het gelukt is! Ik wilde je ook al helpen.

Lief Marin :D
Vorige

Terug naar Forumzaken