Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

<<

Anoniem19

Bericht 31 Aug 2013 20:49

Re: Avatar how-to

Lacey schreef:Aangezien ik op mijn iPhone zit, heb ik het via de tip van Darcy geprobeerd en het is gelukt!

*cheerleadersmiley
<<

Anoniem4

Bericht 31 Aug 2013 21:02

Darcy schreef:
Lacey schreef:Aangezien ik op mijn iPhone zit, heb ik het via de tip van Darcy geprobeerd en het is gelukt!

*cheerleadersmiley

Afbeelding
<<

Anoniem19

Bericht 31 Aug 2013 21:04

Lacey schreef:
Darcy schreef:

*cheerleadersmiley

Afbeelding

Haha!
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Aug 2013 21:05

Bedankt dames!
19 april 2013 en 18 april 2015

Afbeelding
Afbeelding
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 31 Aug 2013 22:10

Ik heb het ook via Paint voor elkaar gekregen, maar heb denk ik een hele oude Paint, want ik kan alleen het formaat wijzigen met procenten en niet met pixels...
Leven en laten leven
<<

Anoniem12

Bericht 31 Aug 2013 22:14

Zoethout schreef:Ik heb het ook via Paint voor elkaar gekregen, maar heb denk ik een hele oude Paint, want ik kan alleen het formaat wijzigen met procenten en niet met pixels...

In die Paint zit het ergens verborgen, bij opties ofzo. Ik weet het niet meer precies. Dan moet ik het voor me zien en ik heb die Paint niet.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 31 Aug 2013 22:19

Rush schreef:
Zoethout schreef:Ik heb het ook via Paint voor elkaar gekregen, maar heb denk ik een hele oude Paint, want ik kan alleen het formaat wijzigen met procenten en niet met pixels...

In die Paint zit het ergens verborgen, bij opties ofzo. Ik weet het niet meer precies. Dan moet ik het voor me zien en ik heb die Paint niet.

Ok, ik heb gewoon net zo lang zitten klooien met die procenten tot het forum mijn foto pakte :)
Leven en laten leven
<<

Burgemeester Julia

Bericht 31 Aug 2013 23:17

De avatargrootte van 90x90 pixels was toch wel erg klein, ik heb het nu op de gok aangepast naar 150x150. Zou iemand even voor me willen testen of dat een beetje goede grootte is?
<<

Nyx

Bericht 31 Aug 2013 23:19

Mijn afbeelding is als het goed is nu 150 bij 150 pixels.
<<

Burgemeester Julia

Bericht 31 Aug 2013 23:20

Niet helemaal, want hij is rechthoekig ;)
<<

Nyx

Bericht 31 Aug 2013 23:22

Burgemeester Julia schreef:Niet helemaal, want hij is rechthoekig ;)

Ja, maar de pixels moeten 150 x 150 zijn en zegt volgens mij niets over de afmeting. De mijne is toevallig rechthoekig. Wil het nog wel even snel proberen met een foto die aan weerzijden wel gelijk is?
<<

Anoniem119

Bericht 31 Aug 2013 23:23

Nyx schreef:

Ja, maar de pixels moeten 150 x 150 zijn en zegt volgens mij niets over de afmeting. De mijne is toevallig rechthoekig. Wil het nog wel even snel proberen met een foto die aan weerzijden wel gelijk is?

Nee breedte is dan 150 en hoogte 100 waarschijnlijk bij jou.

Edit nu wel vierkante avatar
Laatst gewijzigd door Anoniem119 op 31 Aug 2013 23:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Nyx

Bericht 31 Aug 2013 23:24

Deze is wel vierkant en 150 x 150 met pixels.
<<

Anoniem119

Bericht 31 Aug 2013 23:24

Burgemeester Julia schreef:De avatargrootte van 90x90 pixels was toch wel erg klein, ik heb het nu op de gok aangepast naar 150x150. Zou iemand even voor me willen testen of dat een beetje goede grootte is?

Super!
<<

Nyx

Bericht 31 Aug 2013 23:25

Marin schreef:
Nyx schreef:

Nee breedte is dan 150 en hoogte 100 waarschijnlijk bij jou.

Dat zou best kunnen. Maar de afmeting van de foto mocht niet hoger zijn dan 90 x 90 pixels en zo heb ik hem aangepast in Paint. Ik snap wel wat je wilt zeggen, maar het gaat hier om pixels.
<<

Burgemeester Julia

Bericht 31 Aug 2013 23:25

Hij hoeft inderdaad niet vierkant te zijn, zolang de grootste zijde maar 150 pixels is, inderdaad. Maar zo met een vierkant plaatje is het beter te zien, thanks! Dit ziet er al een stuk beter uit, toch? Groter hoeft denk ik niet
<<

Anoniem119

Bericht 31 Aug 2013 23:28

Nyx: Dan nog moet de hoeveelheid gelijk zijn voor vierkant en ongelijk voor rechthoek. Je geeft twee waarden aan: breedte en hoogte. Of je dat nou in cm, mm of pixels meet maakt niet uit. Je geeft altijd twee waarden aan om de grootte te bepalen. In dit geval pixels.
<<

Nyx

Bericht 31 Aug 2013 23:30

Weet je wat ik nu vreemd vind? Vanavond was ik even snel, snel en heb ik alles op 90 pixels gezet, maar het veranderde de vorm van het plaatje niet. Maar goed, ik vind het allang knap dat ik een plaatje op 90 pixels op weerzijden kan zeten. Ik ben zo'n computerleek. :P

Vind deze grote trouwens top. Ik ben er alleen wel over uit dat ik een vierkante avatar moet nemen.

Edit: Volgens mij moet hij net iets kleiner, omdat hij bijna over de lijn gaat.
<<

Burgemeester Julia

Bericht 31 Aug 2013 23:45

Oh ja, Nyx, ik zie het. Mijn avatar is nu 123 breed, dat past wel. Dan stel ik hem in op maximaal 125 pixels breed en 150 hoog, zoals mijn avatar dus. En daarna duik ik m'n bed in!

Afbeelding
<<

Nyx

Bericht 31 Aug 2013 23:46

Goed idee, Julia. En slaap lekker, jullie hebben jullie slaap echt verdient! Top bezig geweest!
<<

Anoniem7

Bericht 01 Sep 2013 08:02

Met de app ImageResize voor iPhone/iPad kun je plaatje sook naar iedere gewenste grootte aanpassen. Het is een gratis app maar je kunt maar 10 foto's verkleinen, anders gaan ze geld vragen. Maar hij werkt super!

Mijn avatar lijkt alleen wel heel veel op die van de burgemeesters nu.
<<

Anoniem17

Bericht 01 Sep 2013 08:07

Hoera, de onderste zin van mijn avatar is weer leesbaar! :D
<<

Anoniem17

Bericht 01 Sep 2013 08:08

Huh Maple, ik dacht even dat jij ook die moderator avatar had! Hij lijkt er best veel op ;)
<<

Anoniem7

Bericht 01 Sep 2013 08:10

Ja, ik ga een andere zoeken. Of iemand moet deze voor mij donkerblauw kunnen maken?
<<

Burgemeester Julia

Bericht 01 Sep 2013 08:19

Een andere is wel handig ja, Maple. Ik dacht ook al even iets gemist te hebben :lol:
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken