Re: Avatar how-to
Lacey schreef:Aangezien ik op mijn iPhone zit, heb ik het via de tip van Darcy geprobeerd en het is gelukt!
*cheerleadersmiley
Lacey schreef:Aangezien ik op mijn iPhone zit, heb ik het via de tip van Darcy geprobeerd en het is gelukt!
Darcy schreef:Lacey schreef:Aangezien ik op mijn iPhone zit, heb ik het via de tip van Darcy geprobeerd en het is gelukt!
*cheerleadersmiley
Lacey schreef:Darcy schreef:Lacey schreef:Aangezien ik op mijn iPhone zit, heb ik het via de tip van Darcy geprobeerd en het is gelukt!
*cheerleadersmiley
Zoethout schreef:Ik heb het ook via Paint voor elkaar gekregen, maar heb denk ik een hele oude Paint, want ik kan alleen het formaat wijzigen met procenten en niet met pixels...
Rush schreef:Zoethout schreef:Ik heb het ook via Paint voor elkaar gekregen, maar heb denk ik een hele oude Paint, want ik kan alleen het formaat wijzigen met procenten en niet met pixels...
In die Paint zit het ergens verborgen, bij opties ofzo. Ik weet het niet meer precies. Dan moet ik het voor me zien en ik heb die Paint niet.
Burgemeester Julia schreef:Niet helemaal, want hij is rechthoekig
Nyx schreef:Burgemeester Julia schreef:Niet helemaal, want hij is rechthoekig
Ja, maar de pixels moeten 150 x 150 zijn en zegt volgens mij niets over de afmeting. De mijne is toevallig rechthoekig. Wil het nog wel even snel proberen met een foto die aan weerzijden wel gelijk is?
Burgemeester Julia schreef:De avatargrootte van 90x90 pixels was toch wel erg klein, ik heb het nu op de gok aangepast naar 150x150. Zou iemand even voor me willen testen of dat een beetje goede grootte is?
Marin schreef:Nyx schreef:Burgemeester Julia schreef:Niet helemaal, want hij is rechthoekig
Ja, maar de pixels moeten 150 x 150 zijn en zegt volgens mij niets over de afmeting. De mijne is toevallig rechthoekig. Wil het nog wel even snel proberen met een foto die aan weerzijden wel gelijk is?
Nee breedte is dan 150 en hoogte 100 waarschijnlijk bij jou.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers