Desktop versie van Zeg maar Yes
Plaats een reactie

terug naar winkel met deze klacht?

20 Feb 2017 21:42

Vandaag bij de Lidl een wcbril gekocht, maar de bril blijft met geen mogelijkheid omhoog staan. Klapt elke keer naar beneden.
Niet te gebruiken dus.
Wat kan ik hiermee doen? Ga sowieso terug, maar in hoeverre kan ik geld terug eisen?

Re: terug naar winkel met deze klacht?

20 Feb 2017 21:44

Bij een niet functionerend product hoor je gewoon het gehele aankoopbedrag terug te krijgen.

Re: terug naar winkel met deze klacht?

20 Feb 2017 21:59

Afgelopen weekend toevallig de belbus voorbij zien komen.
De lidl moet de kans krijgen om voor een degelijk product te zorgen (dus eventueel vervangen ) en anders heb je recht op teruggave van het volledige aankoopbedrag.

Re: terug naar winkel met deze klacht?

20 Feb 2017 22:06

Silly-One schreef:Afgelopen weekend toevallig de belbus voorbij zien komen.
De lidl moet de kans krijgen om voor een degelijk product te zorgen (dus eventueel vervangen ) en anders heb je recht op teruggave van het volledige aankoopbedrag.


Dit inderdaad. Volgens mij ook 2 of 3 kansen?

Re: terug naar winkel met deze klacht?

20 Feb 2017 22:18

Dank jullie, ga de bril zo even inpakken, en morgen terug.

Re: terug naar winkel met deze klacht?

20 Feb 2017 23:00

Mijn ervaring is dat de Lidl helemaal niet zo moeilijk doet, helemaal niet als je de bon hebt. Ik bem wel eens teruggegaan met een lamp, aangegeven dat ie niet werkte, mocht zo een nieuwe pakken of mijn geld terug.

Re: terug naar winkel met deze klacht?

21 Feb 2017 06:15

Heb je hem niet te ver naar achter gemonteerd? Want dan heb je dan probleem ook.

Re: terug naar winkel met deze klacht?

21 Feb 2017 17:58

Klopt, maar dat was hier niet het geval.
Heb het geld terug, vanavond even op zoek naar een nieuwe bril.

Re: terug naar winkel met deze klacht?

21 Feb 2017 19:27

Soms passen ze inderdaad gewoon niet goed, vervelend is dat! Wel fijn dat je gewoon je geld terug kreeg.
Plaats een reactie