Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Statistieken van de maand juli

<<

Burgemeester Sil

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 01 Aug 2019 07:24

Statistieken van de maand juli

Juli is alweer voorbij en ik weet niet of jullie ook af en toe gniffelen om jezelf maar ik merkte dat ik net hardop de zin: 'wat gaat de tijd toch snel, hè' uitsprak. Nog heel even en ik word mijn oma.

Afbeelding

Hoewel er genoeg gebeurd is in juli, kunnen we er niet omheen om tóch even het WEER te benoemen. Het is een wonder dat het forum niet gesmolten is. Gelukkig was er het drukbezochte weer-topic waar ook het nieuwe weerrecord benoemd werd. Meer dan 40 graden! Ik hoop dat als dit stuk geplaatst wordt, jullie allemaal in een wat koelere omgeving zijn, tenzij je heel gelukkig werd van die 40 graden.

Afbeelding

Begin juli speelden de Oranje Leeuwinnen hun finale wedstrijd tegen de Verenigde Staten. Ze mogen dan niet gewonnen hebben, kampioenen zijn het zeker!

Ook voor de Formule1 Grand Prix fans is er genoeg te zien, Max Verstappen geeft echt glans aan de wedstrijden en hij maakt het nog leuker om de races te kijken.

Afbeelding

Mocht je nu niet zo van sport houden, Teen Mom OG heeft weer een nieuw seizoen en ook is er een vervolg op het Italiaanse dorp Ollolai, namelijk het Spaanse dorp Polopos .
Ook op Netflix is nog voldoende te zien, wat met die hitte misschien wel extra welkom was.

Afbeelding

Ise opende het topic wat is jouw fijnste moment van de dag?' en het is ontzettend leuk om te lezen wat jullie fijne momenten zijn.

Ook opende Burgemeester Puck namens ons een topic om jullie zowel op de hoogte te houden van waar wij mee bezig zijn, als van de veranderingen, te beginnen met de mobiele desktopversie van dit forum. Het is nog zeker niet allemaal perfect, we zijn er nog druk mee bezig, maar het is heel fijn om te zien dat jullie meedenken.

Er was ook veel nieuws van jullie zelf:

Deze maand zijn Catoo, Radler, Tom, Niekske, Kippie, Elliot en Tabbie allemaal bevallen. Wat een warm welkom op de wereld hebben jullie kleintjes gekregen. Gefeliciteerd met de geboortes en we wensen jullie een rustige, fijne kraamtijd toe.
Afbeelding

Er waren ook dames die met ons wilden delen dat ze zwanger zijn: ANM, Pinky, Tuttebel, Amandine, Hoochie, Milady, Caro en Meisje brachten dit positieve nieuws en we hopen dat jullie een voorspoedige zwangerschap tegemoet gaan.
Afbeelding

Juli is ook een leuke maand om jarig te zijn, daar weten Thunder, Chiq, Susan, Dolphinne, Maddie, Kreeft, Amandine, Lady, Elliot, JustmeDaan, Uiltje, Sokpop, Marsy31, Sjaantje en Pip alles van. Proficiat en nog vele jaren!
Afbeelding

Helaas was juli voor sommige forummers ook een hele nare maand, we denken daarom extra aan Suus, Lot, Isles, Jezzie, Guattari, Rebecca, Boerenkool, NerdChic, Dee, Kajaka, Lady, Reva, Exogenesis en Kees. Heel veel sterkte.
Afbeelding

Nog wat bijzondere nieuwtjes brachten Opreinthary; die kwam vertellen dat ze geslaagd is, Minx; die een contract voor onbepaalde tijd kreeg, Gekkie en Scandic ; die een nieuwe baan hebben en Jip en Bliss die hun huis verkocht hebben.

Mamsie vertelde ons dat ze ten huwelijk gevraagd is, wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd en geniet van de voorbereidingen!

Afbeelding

Jet heeft een boek geschreven en dat ligt zeer binnenkort in de winkels , dus nu is de tijd om vast haar handtekening te vragen, als ze straks beroemd is wordt dat een stuk lastiger natuurlijk. Gefeliciteerd Jet, we zijn hartstikke trots op je!

De forumster van de maand juli is Rebecca, haar bijzondere stuk kun je hier vinden.

Als laatste de zoektermen van deze maand, ter vermaak en verbijstering:
afscherming balcon
als kind kreeg ik een tuigje om
bedtijd voor de oudjes
commentaar op elisa polopos
doof gevoel in onderbeen na operatie lies
dorp en trots
dreumes lacht als ik boos ben
een jaar naar het buitenland vriend
<<

Anelisan

Kletskop

Bericht 01 Aug 2019 07:53

Re: Statistieken van de maand juli

Elliot ik heb gemist dat je bevallen bent! Proficiat! Hopelijk gaat alles goed met jullie!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Aug 2019 07:58

Leuk stukje weer zeg Burgemeesters!

Thanks Analisan! Het gaat best goed, de meisjes zijn alleen een maandje te vroeg en hebben nu wat moeite met op temperatuur blijven en groeien, maar dat komt wel. Ze zijn heel tevreden en lief, ze komen er wel! :heart:
2016 ♥
2019 ♥♥
<<

Anelisan

Kletskop

Bericht 01 Aug 2019 11:47

Zijn jullie wel thuis of moeten jullie nog in het ziekenhuis blijven? Hoe reageert grote broer? Heel veel geluk met jouw prachtig gezin!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 02 Aug 2019 08:44

Veel gebeurd op het forum afgelopen maand!
Bedankt voor de uitgebreide samenvatting weer!
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Aug 2019 05:53

Wat fijn om de statistieken weer in kaart te hebben. Ik heb in veel gevallen gemist wat er aan de hand is, maar ik wens de forummers die het om welke reden dan ook moeilijk hebben, veel sterkte, kracht en wijsheid toe.
L2014 & H2017
<<

Jet

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 10 Aug 2019 20:21

Heel leuk om te lezen! Mamsie, wat gaaf dat je gaat trouwen, gefeliciteerd!

En wat tof dat jullie mij genoemd hebben! Hopelijk is het ook goede promotie, haha! Boek is inmiddels uit (sinds gisteren), dus ik ben onwijs benieuwd wat men ervan vindt.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 16 Aug 2019 07:16

Leuk overzicht. En jet wat leuk een boek geschreven
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 27 Aug 2019 19:31