23 Sep 2013 09:43
23 Sep 2013 10:14
23 Sep 2013 10:16
23 Sep 2013 10:24
23 Sep 2013 10:41
23 Sep 2013 11:07
23 Sep 2013 11:24
23 Sep 2013 11:25
23 Sep 2013 13:02
23 Sep 2013 13:12
Filoria schreef:Oja en hoe ver zijn jullie kinderen met tellen/rekenen?
Ik zag in een e-mail van de school dat het 'rekendoel' op dit moment is: 'getallen 1 t/m 6 herkennen'. Maar dat is toch supermakkelijk voor groep 2? T herkent getallen t/m 100. Een vriendje uit zijn klas was hier laatst te spelen en die kon zelf sommetjes opschrijven en uitrekenen. Die jongens vervelen zich dan toch dood bij de rekenles?
23 Sep 2013 13:31
*Lieke* schreef: Ik geef J wel even een briefje mee in zijn jaszak met mijn telefoonnummer erop, zodat ze mij kan bereiken.
23 Sep 2013 13:51
23 Sep 2013 13:58
23 Sep 2013 13:59
23 Sep 2013 14:13
Alibi schreef:*Lieke* schreef: Ik geef J wel even een briefje mee in zijn jaszak met mijn telefoonnummer erop, zodat ze mij kan bereiken.
Hier schrijven veel ouders de naam op de arm van het kind, omdat een briefje snel kwijt raakt. ;)
23 Sep 2013 14:29
23 Sep 2013 15:16
23 Sep 2013 20:08
23 Sep 2013 20:38
23 Sep 2013 21:14
23 Sep 2013 21:16
23 Sep 2013 21:16
Filoria schreef:Oke, dan ligt het dus niet aan mij. Is het gek om de juf hier op aan te spreken? Ik ben wel benieuwd of ze inderdaad wat uitdagender rekenwerk hebben voor de kinderen die verder zijn.
23 Sep 2013 21:18
23 Sep 2013 21:23
Het stond in een e-mail over wat ze nu doen in de klas: welke liedjes ze zingen, welke letters ze nu oefenen etc. Ik ga er toch maar even naar vragen denk ik. Heb trouwens verder heel veel vertrouwen in de school en de juffen hoor. Dat ze zien dat T qua fijne motoriek achterloopt en dat hij daar extra hulp bij krijgt vind ik heel fijn. Er zitten 30 kinderen in zijn klas, maar individuele aandacht is er toch genoeg krijg ik het ideeSusan schreef:Dat lijkt me toch wel. Het is denk ik gewoon een norm waar iedereen aan moet voldoen, ook de kinderen die niet zo vlot zijn, want die zijn er natuurlijk ook.
24 Sep 2013 10:46