Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Koningsdag!

<<

Peeteke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 119

Geregistreerd: 16 Mei 2015 10:10

Bericht 27 Apr 2017 14:01

Re: Koningsdag!

Vanmorgen moeten werken, was om half 2 thuis en helemaal ingestort. Ging niet echt lekker dus, gelukkig nu wel bijgekomen en eigenlijk verder niets op de planning staan. Gewoon lekker rustig aan doen.
10 december 2014 werd ik zijn meisje, 20 mei 2016 zijn wij gaan samen wonen, 10 februari 2017 ging hij op zijn knieen!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem221

Bericht 27 Apr 2017 15:13

Re: Koningsdag!

Wat kijk jouw zoon lief naar je, Marin. Zo van: Dit is lekker mijn mama. :)

Wij hebben vannacht Koningsnacht gevierd en nu nog drie kwartier Koningsdag. Het was best vermakelijk, ook al dacht ik van niet. Maar ik ben net als alle eerdere jaren blij dat het morgen allemaal gewoon weer normaal is.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 27 Apr 2017 15:45

Re: Koningsdag!

Marsy31 schreef:Ik ben onderweg naar consulaat, daar organiseren ze een feestje en kan ik met mn dikke buik nog net heen, kroeg wordt hem niet meer. Ga met wat vriendinnetjes en met name vanwege de bitterballen ;)

Ik heb vanavond hetzelfde gedaan, maar dan zonder dikke buik en in Shanghai :wink:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 27 Apr 2017 15:51

Re: Koningsdag!

ik heb vandaag gewerkt, en plof zo op de bank. Ik ben gesloopt.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem315

Bericht 27 Apr 2017 16:18

Re: Koningsdag!

Ik heb boodschappen gedaan, oudste dochter bij mn broer en schoonzus opgehaald (bleef gister spontaan logeren) en vanmiddag lekker buiten gewerkt in de tuin en in het land.
<<

anoniem224

Bericht 27 Apr 2017 16:23

Re: Koningsdag!

Wij zijn naar Ikea geweest haha. Ben niet zo van Koningsdag en daar was het vrij rustig. Nu ben ik bij mijn ouders en hier blijf ik vannacht gezellig slapen. Vanavond doen we ook niks bijzonders.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 27 Apr 2017 16:41

Re: Koningsdag!

Suus schreef:
Marsy31 schreef:Ik ben onderweg naar consulaat, daar organiseren ze een feestje en kan ik met mn dikke buik nog net heen, kroeg wordt hem niet meer. Ga met wat vriendinnetjes en met name vanwege de bitterballen ;)

Ik heb vanavond hetzelfde gedaan, maar dan zonder dikke buik en in Shanghai :wink:


Wat leuk meiden, veel plezier! (al zal het al wel nacht zijn voor jullie intussen..)
Ik zou dat 9 jaar geleden ook gaan doen in Bulgarije, maar toen gebeurde die aanslag in Apeldoorn en was het geannuleerd (logischerwijs). Maar had me erg leuk geleken.
Let's discover the world together.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 27 Apr 2017 16:54

Re: Koningsdag!

J heeft ipv in de tuin gewerkt het huis lekker opgeruimd en ik lig idd al de hele dag hartstikke moe op de bank.
Van mij mag die baby wel komen!
30-04-2017
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 27 Apr 2017 19:07

Re: Koningsdag!

Ik heb, voor het eerst in jaren, helemaal niks gedaan met Koningsdag. Mijn man is nog met mijn zoon op pad geweest om naar een optocht met versierde fietsen te kijken, maar mijn dochter had geen zin, dus wij zijn thuis gebleven. Iedereen was ontzettend lui en meer dan een oranjetompouce eten, een spelletje spelen en wat bankhangen zijn we niet gekomen.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 27 Apr 2017 19:48

Re: Koningsdag!

Suus schreef:
Marsy31 schreef:Ik ben onderweg naar consulaat, daar organiseren ze een feestje en kan ik met mn dikke buik nog net heen, kroeg wordt hem niet meer. Ga met wat vriendinnetjes en met name vanwege de bitterballen ;)

Ik heb vanavond hetzelfde gedaan, maar dan zonder dikke buik en in Shanghai :wink:


Wat tohof! Zijn jullie op vakantie??
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem331

Bericht 27 Apr 2017 20:01

Re: Koningsdag!

Wij hebben de hele middag over een rommelmarkt geslenterd. Kinderen hebben veel leuke dingen gescoord ook. Vanmorgen met mijn tantezegger oranjekoek en tompouchen bije de hema gehaald. Fijne dag gehad.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 27 Apr 2017 20:55

Re: Koningsdag!

We begonnen met versierde fietsen/optocht daarna spelletjes, lunch,ballonnen op laten en vrijmarkt. Even naar huis (normaal doet een van ons mee aan het zeskamp maar nu een jaar niet) en aan het eind van de middag terug om te dansen en te frietjes te eten.
<<

Anoniem316

Bericht 27 Apr 2017 20:57

Re: Koningsdag!

Shanghai? Cool Suus!

Hier heeft mijn man toch nog 93 euro opgehaald! Toch fijn. We zijn daarna nog even samen de markt op geweest.
Verder heb ik vandaag m'n nieuwe bril opgehaald, de opticien was ook open. Ben er heel blij mee.
<<

Anoniem193

Bericht 27 Apr 2017 21:22

Re: Koningsdag!

Wij zijn naar dinoland geweest en ik heb een crossfit les gevolgd. Alle koningsdag activiteiten gemeden :)
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 29 Apr 2017 18:11

Re: Koningsdag!

Peeteke schreef:Vanmorgen moeten werken, was om half 2 thuis en helemaal ingestort. Ging niet echt lekker dus, gelukkig nu wel bijgekomen en eigenlijk verder niets op de planning staan. Gewoon lekker rustig aan doen.


Wat vervelend Peeteke, hoe is het nu?

Ik ben naar de keukenhof geweest en vond het zo mooi en leuk! Echt een fantastische dag gehad.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers