Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Koningsdag!

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 27 Apr 2017 07:21

Koningsdag!

Hoera voor de koning!
Wat gaan jullie doen deze Koningsdag? Hier niet veel bijzonders, D. heeft weer slecht geslapen dus we doen de ochtend een beetje rustig aan. M'n man had ook nachtdienst vannacht dus hij moet nu eerst even slapen. Vanmiddag gaan we even naar de vrijmarkt en een oranje tompouce eten.

***
Laatst gewijzigd door Elliot op 01 Mei 2017 08:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

♥♥
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 27 Apr 2017 07:31

Re: Koningsdag!

Ahhh, leuk!
Geniet lekker van jullie rustige ochtend :).
En fijne dag verder!

Ik ga straks met 2 vriendinnen even naar een rommelmarkt in H'lem. Vanmiddag met 3 vriendenstellen en hun kids naar de stad. Borrelen en evt. een hapje eten.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 27 Apr 2017 07:39

Re: Koningsdag!

Leuk elliot! Snirp, veel plezier vandaag. Haarlem lijkt me leuk op zo'n dag als vandaag!

Wij gaan zo naar vrienden, onze oudste zoons gaan samen spullen verkopen op een kleedje. Het plekje is al twee dagen gereserveerd (echt erg, er zijn plekken in amsterdam waar dat al een week van tevoren gebeurt he) en ze hebben er zin in.
Verder gaan we gewoon lekker rustig aan doen met vrienden. Tompoucen eten, borrelen, beetje door amsterdam west struinen.
#teammaple🍁
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 27 Apr 2017 07:45

Re: Koningsdag!

Wat een leuk shirtje van D, Elliot!

Hier is Ryan net wakker en ligt aan de borst, mooie Timing, dan kunnen we daarna richting het dorpshuis voor het koningsontbijt, ontbijten met het hele dorp!
Daarna wil ik graag nog de optocht hier in het dorp kijken.

Vanmiddag hebben we nog niet echt plannen, misschien even naar het dorp hiernaast over de vrijmarkt lopen, of naar Amersfoort even bij mijn schoonvader langs. We zien wel straks waar we zin in hebben :)

Fijne dag allemaal!
10.04.17
<<

Anoniem281

Bericht 27 Apr 2017 08:13

Re: Koningsdag!

Ahw kijk m liggen! Leuk, Elliot!

Wij hebben geen plannen, man moet gewoon werken namelijk. Ik houd me aan mijn traditie en ga met een tompouce Koningsdag op tv kijken! Vanmiddag komt een vriendin langs en verder zien we het wel.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 27 Apr 2017 08:15

Re: Koningsdag!

Hier begint het reserveren ook al een week van te voren UN, de hele binnenstad is dan volgekrijt met gereserveerde plekken. Veel plezier, vond dat als kind zo leuk om te doen.

Mijn man moet onverwacht vanochtend de belastingaangifte laten doen. Dus ons plan iets met zn vieren te ondernemen valt een beetje in het water. Ik ga straks met de jongens even naar monkeytown. Vanmiddag ga ik met vriendinnen borrelen, bijkletsen en dansen in de stad. Traditie! Twee jaar geleden deed ik dat hoogzwanger en wisten alleen mijn man en ik dat ik de volgende dag een keizersnee zou krijgen. Mooie herinnering :).

Fijne dag allemaal!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem197

Bericht 27 Apr 2017 08:29

Re: Koningsdag!

Mijn man is gewoon werken. De zon schijnt dus ik denk dat ik zo met de kids naar buiten ga als dochter wakker wordt en gegeten heeft.
Denk niet naar het dorp maar even naar een speeltuin in de buurt. Of toch even naar de markt? Twijfels! Misschien wel gewoon bij schoonouders op de koffie. Vinden hun ook leuk
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 27 Apr 2017 08:31

Re: Koningsdag!

Wij moeten beide werken. De kinderen gaan naar de gastouder, die gaat vast wat leuks met ze doen.
R. 2013
D. 2016
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 27 Apr 2017 08:40

Re: Koningsdag!

Ik denk dat wij ook even naar de vrijmarkt gaan vandaag. En straks bij de koffie een oranje jumbol.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem316

Bericht 27 Apr 2017 08:41

Re: Koningsdag!

Mijn man staat op de markt dus ik ben verder alleen met L. Beetje ongezellig maar goed. Als hij maar thuis komt zonder al te veel troep mee terug te nemen :P.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 27 Apr 2017 09:07

Re: Koningsdag!

Mornin'! De zon schijnt nu lekker naar binnen, hopelijk valt het vandaag mee met de buiigheid. Wij gaan vandaag naar vrienden met kinderen die in een dorp op de Utrechtse Heuvelrug wonen. Daar een beetje over de markt struinen en borrelen denk ik. Fijne dag!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Apr 2017 09:22

Re: Koningsdag!

Wij blijven hier in het dorp. Eens kijken of het hier gezellig is en of er veel te doen is.
Ik geloof dat er in het centrum wel braderie en vrijmarkt is en wat muziek. Ben benieuwd, het is onze eerste Koningsdag in onze nieuwe woonplaats.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem245

Bericht 27 Apr 2017 09:27

Re: Koningsdag!

Ik ga heerlijk Koningsdag op tv kijken, een van mijn favoriete dagen van het jaar. Ik hou er echt van. En ondertussen de was doen, huis poetsen, wandelen met de honden etc.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 27 Apr 2017 09:28

Re: Koningsdag!

Aaahh wat een leuke foto!

Ik ga lekker rustig op de bank wat Netflixen en mn gebruikelijke taakje in huis doen (vaatwasser) en J gaat in de tuin iets doen geloof ik.

Veel plezier allemaal!
30-04-2017
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 27 Apr 2017 09:43

Re: Koningsdag!

Ik ben onderweg naar consulaat, daar organiseren ze een feestje en kan ik met mn dikke buik nog net heen, kroeg wordt hem niet meer. Ga met wat vriendinnetjes en met name vanwege de bitterballen ;)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 27 Apr 2017 10:12

Re: Koningsdag!

Wij hebben een hekel aan Koningsdag dus we zitten in een vakantiepark.
We gaan zo naar het zwembad en vanmiddag is er hier van alles voor de kleine kinderen te doen, spelletjes enzo.
Als kind vond ik het al vreselijk om mee te moeten naar de vrijmarkt en naar alle rommel te moeten kijken. Alleen naar de kermis vond ik wel leuk maar die staat er al jaren niet meer.
In ons dorp waar we wonen is alles afgezet en kom je er bijna niet meer in en uit en zit iedereen op een kleedje voor het huis met zijn zooi.
We hebben wel jaren geleden gefeest ieder jaar in Amsterdam met hele foute muziek bij café De D.offer in de Jordaan, dat waren wel mooie tijden.
04-2014
10-2015
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Apr 2017 10:31

Re: Koningsdag!

Hoera! Wat een leuk prinsje heb jij.
Veel plezier vandaag allemaal!

Ik heb een klein oranje leeuwtje.

Afbeelding

En zelf in 't rood wit blauw.
Afbeelding

Wij krijgen straks vrienden te lunchen en daarna waarschijnlijk nog even naar een pleintje met ze voor een drankje.
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Apr 2017 10:39

Re: Koningsdag!

Wat lief elliot en Karin die baby's


Wij hebben niet veel plannen man is in de tuin bezig en gaat zo de nieuwe planten planten. Ik ben in huis bezig schoonmaken. Vanmiddag komt een vriendin nog voor man zijn verjaardag we gaan pizzarette met zijn drieën. En vanavond weer normaal op bed morgen weer werken
Afbeelding
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 27 Apr 2017 10:43

Re: Koningsdag!

Leuk, al die kids in stijl! :love:

Wij houden het lekker rustig vandaag, ga wat dingetjes in huis veranderen en vanmiddag gaan we naar de bios: beauty and the beast. Dan zien we ook nog wat van de stad, dat is voor mij genoeg. Vind het vreselijk, die drukte.
<<

Anoniem278

Bericht 27 Apr 2017 10:47

Re: Koningsdag!

Ook hier een rustige dag, ik ben natuurlijk nog maar net weer thuis dus echt naar een markt ofzo mag nog niet.
Ik ga, net als Kira, lekker NPO1 kijken.

Later ga ik nog wat in huis rommelen en met de hond wandelen. Die laatste heeft er vanmorgen voor gezorgd dat ik nu alleen maar in het donker door de buurt kan lopen ;-), door vanmorgen keihard blaffend op konijnenjacht te gaan om half acht. Denk dat mijn buren dolblij met me zijn :palm:
<<

Anoniem243

Bericht 27 Apr 2017 10:51

Re: Koningsdag!

Ik heb er even geen zin in vandaag en lig nog in bed. Man is met zoon in t dorp even een rondje lopen en wat lekkers halen. Verder doen we ook niets vandaag, gewoon thuis wat rommelen.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 27 Apr 2017 10:57

Re: Koningsdag!

Hier ook een rustig dagje. Moet vooral mijn studieachterstand wegwerken. Gelukkig heb ik morgen ook geen school. Net naar de bakker gegaan voor een oranje tompouce maar ze kon niet garanderen dat er geen gelatine & e120 inzat dus teleurgesteld maar aardbeien gaan halen. Ach ja, veel beter voor de lijn ;)
AfbeeldingAfbeelding
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11406

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 27 Apr 2017 11:33

Re: Koningsdag!

Mijn man is aan het verkopen. V ligt in haar oranje outfit te slapen. Als ze zo wakker is en gegeten heeft en het droog is dan fietsen we even naar papa toe. Geloof dat de verkoop niet super gaat bij hem :(

Verder lekker rustig aan, einde middag nog even hardlopen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 27 Apr 2017 11:39

Re: Koningsdag!

Ah wat lief al die kindjes in koningssfeer.

Hier een rustige ochtend. Ik volg Koningsdag op npo 1, voor zover dat wil met een zoon die met zijn lawaaispeelgoed door de kamer racet :palm: . Vanmiddag gaan we even naar de vrijmarkt hier in het centrum.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Anoniem197

Bericht 27 Apr 2017 12:22

Re: Koningsdag!

Hier een tractortje buit gemaakt en iets van little people. Kinderen verkochten enveloppen om geld in te zamelen voor alp d huez (of hoe je dat ook schrijft). Daar de lp gewonnen/uitgezocht. Mooi prijsje voor 1 euro. Daarnaast nog wel een donatie gedaan wat ervoor zorgt dat de prijs een beetje realistisch is voor 2de hands en dat geld komt dan ten goede voor het goede doel.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers