Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat kan jij niet?

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Apr 2017 22:59

Re: Wat kan jij niet?

Daenerys schreef:Ik kan niet zoals anderen vlot op mijn fiets stappen. Ik 'klim' stilstaand met mijn ene been over het frame en dan zet ik mijn ene voet op de trapper en dan step ik en stap ik op. Ik kan niet bijv. met mijn linkervoet steppen en dan al fietsend mijn andere voet dan over het frame heen doen.


Dat kan ik ook niet!!
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 16 Apr 2017 22:44

Re: Wat kan jij niet?

Ik kan een liedje vaak niet bij houden. Ik ben vaak pas halverwege de tekst als de zin al klaar is. Ik probeer het dan sneller uit te spreken maar het lukt me niet.
Afbeelding
Afbeelding
<<

nijntje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 93

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:31

Bericht 16 Apr 2017 23:01

Re: Wat kan jij niet?

Ik kan geen ritme houden, en dus niet dansen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 17 Apr 2017 13:08

Re: Wat kan jij niet?

Daenerys schreef:Ik kan niet zoals anderen vlot op mijn fiets stappen. Ik 'klim' stilstaand met mijn ene been over het frame en dan zet ik mijn ene voet op de trapper en dan step ik en stap ik op. Ik kan niet bijv. met mijn linkervoet steppen en dan al fietsend mijn andere voet dan over het frame heen doen.


Nou, als ik dat probeer lig ik geheid met fiets en al op de grond. Dus dat kan ik ook niet. Ik ben sowieso vrij onhandig en lompig aangelegd dus alle dingen met coördinatie enzo moet ik gewoon niet willen doen.
<<

Anoniem190

Bericht 17 Apr 2017 14:35

Re: Wat kan jij niet?

Forumster schreef:Ik weet het verschil tussen links en rechts niet, zonder daar eerst over na te denken. Bakboord en stuurboord weet ik wel zonder daar over na te denken. :laughcry:


Dit. Hoevaak ik nu al verkeerd ben gereden met de navigatie omdat dat mens links schreeuwt en ik vrolijk rechts ga. Gelukkig heb ik wel een heel goed richtingsgevoel dus kom ik wel waar ik moet zijn. Mijn rijinstructeur zat ook altijd naast mij te wijzen welke kant ik op moest gaan.
Ook leuk met al mijn sportsokken met een L en een R, elke keer weer met het aantrekken eerst goed bedenken wat mijn linkse en rechtse voet is.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 17 Apr 2017 15:06

Re: Wat kan jij niet?

Ik heb een nieuwe: ik kan niet- geen paaseitjes eten als ze voor mijn neus staan.
<<

Anoniem321

Bericht 26 Apr 2017 12:50

Re: Wat kan jij niet?

Alhoewel ik (na een lange lijdensweg) gewoon mijn rijbewijs heb gehaald, kan ik niet met de koppeling omgaan in een auto. Bij mij valt 'ie vaker wel uit dan niet.
En daarom rijd ik al jaren in een automaat en ben ik ook van plan dat zo te houden.
Zelfs op vakantie bestel ik een huurauto met automaat. Ik vind het ideaal.
<<

Anoniem237

Bericht 26 Apr 2017 16:55

Re: Wat kan jij niet?

TwistedAngel schreef:
Forumster schreef:Ik weet het verschil tussen links en rechts niet, zonder daar eerst over na te denken. Bakboord en stuurboord weet ik wel zonder daar over na te denken. :laughcry:


Dit. Hoevaak ik nu al verkeerd ben gereden met de navigatie omdat dat mens links schreeuwt en ik vrolijk rechts ga. Gelukkig heb ik wel een heel goed richtingsgevoel dus kom ik wel waar ik moet zijn. Mijn rijinstructeur zat ook altijd naast mij te wijzen welke kant ik op moest gaan.
Ook leuk met al mijn sportsokken met een L en een R, elke keer weer met het aantrekken eerst goed bedenken wat mijn linkse en rechtse voet is.

Haha, ja herkenbaar! Mijn instructeur en examinator zaten ook te wijzen. Mijn man wijst nu ook, hij zegt altijd tijdens het wijzen: "We gaan rechts." Of hij zegt: "We moeten naar andere rechts." Tijdens andere rechts, wijst hij naar links. :laughcry:
<<

anoniem224

Bericht 26 Apr 2017 18:58

Re: Wat kan jij niet?

Soleil schreef:Ik heb een nieuwe: ik kan niet- geen paaseitjes eten als ze voor mijn neus staan.


Ik heb dit met alle soorten chocola :palm:

Ik kan niet knipogen met links
Ik kan niet van die figuurtjes maken met mijn tong, wat heel veel mensen wel kunnen
Ik kan niet op mijn vingers fluiten
Ik kan geen buikspieroefeningen doen op zo'n apparaat in de sportschool. Zonder lukt het wel, maar op zo'n ding dus echt niet
<<

Anoniem281

Bericht 26 Apr 2017 19:45

Re: Wat kan jij niet?

Ik kan niet m'n vingers Spockstyle doen.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3609

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 26 Apr 2017 20:41

Re: Wat kan jij niet?

Ik kan niet:
- op mijn vingers fluiten
- achteruit inparkeren
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 26 Apr 2017 22:25

Re: Wat kan jij niet?

Bazinga schreef:Ik kan niet m'n vingers Spockstyle doen.

Wat? Dat zegt me niks.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem316

Bericht 26 Apr 2017 22:26

Re: Wat kan jij niet?

Mij ook niet.

Ik kan niet normaal doen tegen mijn collega, telt dat ook? :P
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11568

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 26 Apr 2017 22:56

Re: Wat kan jij niet?

Hahaha ik kan dus niet met rechts in m'n vingers knippen. En ik kan niet knorren.
2015 💙
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 27 Apr 2017 02:44

Re: Wat kan jij niet?

Tom schreef:
Bazinga schreef:Ik kan niet m'n vingers Spockstyle doen.

Wat? Dat zegt me niks.


Je ringvinger en middelvinger uitelkaar doen terwijl je wijsvinger en middelvinger tegen elkaar zitten en je ringvinger en pink tegen elkaar zitten.
30-04-2017
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 01 Mei 2017 20:56

Re: Wat kan jij niet?

Ik kan niet met mijn vingers knippen, fluiten lukt met moeite.

En omdat mn elleboog niet meer goed beweegt kan ik geen goede push up doen.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 01 Mei 2017 21:09

Re: Wat kan jij niet?

Kees schreef:
Tom schreef:
Bazinga schreef:Ik kan niet m'n vingers Spockstyle doen.

Wat? Dat zegt me niks.


Je ringvinger en middelvinger uitelkaar doen terwijl je wijsvinger en middelvinger tegen elkaar zitten en je ringvinger en pink tegen elkaar zitten.



Hahaha nooit geweten dat dit zo heet. Thanks voor de opheldering! Ik kan dat overigens wel.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem260

Bericht 04 Mei 2017 06:33

Re: Wat kan jij niet?

Ik kan niet op m'n vingers fluiten
<<

Anoniem281

Bericht 05 Mei 2017 08:15

Re: Wat kan jij niet?

Nou ja, Leonard Nimoy (De real Spock) noemde het een 'Vulcaanse groet', maar ik vermoedde dat men 'Spockstyle' sneller zouden herkennen dan dat :nerd:
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 05 Mei 2017 09:04

Re: Wat kan jij niet?

Bazinga schreef:Nou ja, Leonard Nimoy (De real Spock) noemde het een 'Vulcaanse groet', maar ik vermoedde dat men 'Spockstyle' sneller zouden herkennen dan dat :nerd:


Haha check! Ik snapte hem (en anders niet - want ik kijk geen star trek). Kan het wel. Net voor het eerst in mijn leven geprobeerd. Wel langzaam en rustig. Als ik het te snel wil blijft mijn pinkje achter.
<<

Anoniem278

Bericht 05 Mei 2017 09:10

Re: Wat kan jij niet?

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Vulcaanse_groet

live long and prosper ;-)

Die kan ik wel. Soms wel moeilijk om pink en ringvinger stabiel te houden.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 05 Mei 2017 11:34

Re: Wat kan jij niet?

Wat gek als je die groet niet kunt. Ik vind het echt helemaal niet gek of moeilijk haha.
<<

Anoniem260

Bericht 05 Mei 2017 16:05

Re: Wat kan jij niet?

Op zich niet heel gek. Veel mensen kunnen hun ringvinger niet 'los' bewegen. Leg maar eens je hand plat op tafel en til dan één voor één je vingers omhoog. Vaak gebeurt er dan ook wat met je pink of middelvinger :P
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 05 Mei 2017 16:08

Re: Wat kan jij niet?

Jerry schreef:Op zich niet heel gek. Veel mensen kunnen hun ringvinger niet 'los' bewegen. Leg maar eens je hand plat op tafel en til dan één voor één je vingers omhoog. Vaak gebeurt er dan ook wat met je pink of middelvinger :P


Dat lukt me wel alleen maar een ienieminie stukje. :smile:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Mei 2017 16:22

Re: Wat kan jij niet?

Frankie schreef:Wat gek als je die groet niet kunt. Ik vind het echt helemaal niet gek of moeilijk haha.


Haha volgens mij kunnen meer mensen dit niet dan wel hoor. Dus misschien ben jij wel gek :P. Ik kan het in elk geval niet!
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers