Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke hobby heb jij naast het moederschap?

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11406

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 26 Apr 2017 10:28

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Ik sport heel graag en V gaat ook graag mee (althans, ze gaat altijd slapen ;-)) in de hardloop/fietskar en zwemmen vindt ze helemaal het einde!

Fotograferen, maar daar kom ik niet zo heel veel aan toe. Shirts/rompers/mutsjes/tassen ed bedrukken vind ik heerlijk om te doen. Eerst wat ontwerpen en dan uitsnijden. Creatief bezig zijn; ik heb helaas op V haar kamer iets nog niet kunnen afronden.

Reizen is een hobby/interesse.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem243

Bericht 26 Apr 2017 18:43

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Ik snap de vraag ook niet helemaal maar mijn grootste hobby was bloggen en dat vond ik niet helemaal lekker meer te combineren met het moederschao omdat ik er wel erg veel tijd in stak. Schrijven is wel nog steeds een hobby.

Verder dingen als lezen, series kijken, social media/forum/internet (maar dat ben ik aan het minderen),legpuzzels maken, beetje rommelen met knutselspullen etc.

Mijn grootste hobby is opruimen. Dat combineert wel lekker met het moederschap :wink:

Edit: ik gebruik met name de avonden en soms ook middagslaapjes voor hobby's en soms kindvrije momenten (als zoon naar psz of een middagje naar opa's en oma's is). In het weekend doen we dingen als gezin of juist gewoon de 'nuttige' zaken.
<<

Anoniem315

Bericht 26 Apr 2017 19:22

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Paardrijden, lezen, films en series kijken. En ik vind handlettering wel leuk, maar alleen als mijn hoofd echt leeg is.
<<

Anoniem198

Bericht 26 Apr 2017 20:16

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Wat leuk Elliot!

Het moederschap is eigenlijk ook mijn hobby.
Vind het heerlijk.
Daarnaast ben ik begonnen met naaien, hou ik van koken, serie's kijken, lezen,shoppen en onderneem ik graag dingen met vriendinnen.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 26 Apr 2017 20:20

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Naaien, fotografie, lezen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 26 Apr 2017 22:07

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Paardrijden, haken, werken op de naaimachine, koken/bakken en tuinieren.
Ik mag ook graag tv kijken maar vind het zo sneu om dat als hobby te noemen.
<<

Anoniem316

Bericht 26 Apr 2017 22:20

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Haha wat leuk Elliot! Ik speel niet in huis (tja...) dus L krijgt daar nu nog weinig van mee maar wij zingen wel heel veel liedjes en het lijkt er op dat ze muziek fantastisch vindt (duhhh, als ze maar niet zo a-ritmisch/a-muzikaal als haar vader wordt).
<<

Anoniem197

Bericht 27 Apr 2017 06:48

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Ik zou willen dat ik fatsoenlijk kon zingen. Nu begint zoon hard nee te schudden als ik zing, zegt genoeg toch? Zijn tante mag wel zingen.

Ik ben begonnen met naaien, vind het leuk om creatief bezig te zijn dus wat knutselen.
Ik hou ook echt van koken en bakken. Heb er de laatste maanden erg weinig tijd voor en daar baal ik wel van.
Moederschap is ook mijn hobby, ik geniet echt van de kinderen en met hun te spelen. Ik ga dus ook mee in de zandbak, schommelen, tekenen, enzovoorts.
Als zoon naar de psz is, besteed ik extra veel aandacht aan dochter. Mijn hobby doe ik dus echt alleen als de kinderen op bed liggen.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 27 Apr 2017 08:51

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Hier is zingen mijn hobby. Na jaren daar niet zo veel mee gedaan te hebben zit ik nu sinds kort op een popkoor.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 28 Apr 2017 14:13

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Haken!
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 07:13

Bericht 28 Apr 2017 15:43

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

.
Laatst gewijzigd door Believe op 21 Jul 2017 14:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Anoniem313

Bericht 28 Apr 2017 19:45

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Bier drinken.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 28 Apr 2017 20:08

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Caulfield schreef:Bier drinken.
Hahahaha! Boks! Ik doe mee met deze hobby. :hulde:
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem245

Bericht 29 Apr 2017 10:28

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Thunder schreef:
Caulfield schreef:Bier drinken.
Hahahaha! Boks! Ik doe mee met deze hobby. :hulde:


Hahaha! Ik doe ook mee, muziek maken is werk dus dat is geen hobby!
<<

Anoniem260

Bericht 06 Mei 2017 14:00

Re: Welke hobby heb jij naast het moederschap?

Marin schreef: Nou is een drie weken oude baby waarschijnlijk een stuk makkelijker dan een rondrennende peuter maar tot nu toe gaat het best.




Mijn God, ik hoop het niet :pale:
(maar ik vond 't begin fakking zwaar :laughcry: )

Hobby's; naaien, knutselen, sporten. Toen ik pas bevallen was dacht ik dat ik nóóit meer tijd zou hebben om iets te knutselen. De eerste keer dat ik achter de naaimachine zat en S lekker op haar speelkleedje lag te kirren, kon ik wel huilen van geluk
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers