Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Anoniem221

Bericht 25 Apr 2017 21:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Whatever schreef:
Balen Fedora, dat had ik vroeger ook toen ik in hartje binnenstad woonde. Hoort er een beetje bij natuurlijk. Jun je niet lekker meefeesten?


Weet je wat het is? Ik heb het feest altijd geweldig gevonden en toen ik hier het eerste jaar woonde stond ik te springen om deel te nemen aan het feestgedruis. Maar dit is het achtste jaar dat ik moet. Mee feesten is geen keuze, maar een moeten. Want thuis krijg je toch geen rust. Vorig jaar zaten we heerlijk in Centerparks, maar we kunnen niet én trouwen in september én op huwelijksreis en nu naar Centerparks. Dus even doorbikkelen. Donderdag om 20.00u kun je weer een speld horen vallen.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 25 Apr 2017 21:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Tjah, dat weet je natuurlijk. Ik snap dat het even balen is hoor en dat mag. Dus baal ze en het is stom! Maar verder zou ik dan of meevieren of vluchten (misschien kun je bij vrienden langs?) want het uitzitten is wel echt kut inderdaad.
<<

Anoniem221

Bericht 25 Apr 2017 21:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat ik midden in het feestgedruis zit is niet per definitie balen. Toen ik hier kwam wonen vond ik het geweldig. Maar nu wil ik weg, wil ik dat ik nooit een huis had gekocht en baal ik gewoon verschrikkelijk van alles. En dan is Koningsnacht er één van. Ach, het is maar 24u...
<<

Anoniem210

Bericht 25 Apr 2017 22:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Olijfje schreef:Lennox hoe heb je geslapen? Hopelijk vandaag weer fris en fruitig!


Ja heerlijk en lang. Maar helaas vandaag alsnog erg moe. Bluhh.
<<

Anoniem316

Bericht 25 Apr 2017 23:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat ellendig Burn. Heeft hij er al wat van gezegd?

AM, logisch dat het spannend dus is en dat je nog nog niet echt kan genieten. Hopelijk heb je een hoopvolle echo gehad en zijn de spannendste weken snel voorbij.

Ik baal ervan dat m'n dochter opeens zo onrustig slaapt. Snap er niks van. Veel jammeren en dan zomaar ineens verder slapen enzo.
<<

Anoniem282

Bericht 25 Apr 2017 23:38

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat er in m'n eigen leven al iets naars speelt en ik daarnaast vandaag het bericht kreeg dat m'n moeder ziek is. In gedachten wacht ik alweer het volgende bericht af; dat ze weer moet worden opgenomen in het ziekenhuis. Normaal gesproken ben ik niet pessimistisch, maar het begin van haar ziek zijn nu is hetzelfde als aantal jaren geleden en heel veel ziekenhuisopnames verder. Beetje jammer dit.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 26 Apr 2017 00:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dee schreef:Wat ellendig Burn. Heeft hij er al wat van gezegd?


Jawel, maar nog wel een beetje liefjes, omdat hij nog nieuw is. Maar als dit zo langer aan gaat wil hij het gesprek aangaan met planner en degene die hem aangenomen heeft.

Zeg maar tegen L. dat ze van tante Burn lekker moet slapen! :)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem278

Bericht 26 Apr 2017 06:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

O nee Guattari, dat nu ook nog erbij? Ik vind dat wel meer dan balen hoor. Ik hoop dat het anders zal verlopen deze keer met je moeder. Dat ze gewoon ' even ziek' is en magisch opknapt. Maar gezien alles snap ik je angst en pessimisme.
:hug:
<<

Anoniem282

Bericht 26 Apr 2017 07:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dank je wel, lieve Quizzle. Dat hoop ik ook, maar ze kan nog geen 2 minuten praten en daardoor heb ik er weinig vertrouwen in. Twee minuten is wel heel minimaal. Erg sneu dat het toch iedere keer weer omslaat van even stabiel naar ronduit belabberd. Je zou toch denken dat ze haar portie al ruimschoots heeft gehad. :(
<<

Anoniem278

Bericht 26 Apr 2017 08:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nee dat klinkt echt niet ok.
Ze heeft veel meer gehad dan haar portie. Ook nog de portie van tien anderen.
Ik denk aan jullie. Helpt niks maar ik bedoel t goed.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 26 Apr 2017 08:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dee schreef:
Ik baal ervan dat m'n dochter opeens zo onrustig slaapt. Snap er niks van. Veel jammeren en dan zomaar ineens verder slapen enzo.

Jouw dochter is bijna twee weken jonger dan mijn zoon toch? Zo'n twee weken geleden begon die ellende bij ons ook. De 5e sprong is nu bezig én volgens mij krijgt mijn zoon ook een tand want hij poept zo'n 8 keer per dag en hij heeft af en aan verhoging/koorts. Ik denk dat het dus weer een fase is :nopompom: Hopelijk gaat 't bij jouw L. sneller voorbij dan bij mijn D.! Hij wordt al een paar nachten om 23.30 uur wakker en vanaf dan is het feest. Vannacht was hij elk uur wakker. Ik ben kapot. M'n man heeft nachtdienst dus die was niet thuis. Arme ik.

♥♥
<<

Anoniem210

Bericht 26 Apr 2017 09:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat naar Guattari. Veel sterkte voor jou en beterschap voor je moeder.
<<

Anoniem282

Bericht 26 Apr 2017 12:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Heel lief van je, dank je wel Quizzle! :)
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 26 Apr 2017 12:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh nee wat naar om te lezen dat het weer zo slecht gaat je moeder Guat. Echt zo oneerlijk. En wat kut ook nu je zelf ook al een hoop op je bordje hebt (al komen dit soort dingen nooit "uit" natuurlijk). Heel veel sterkte. Liefs.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 26 Apr 2017 13:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Tsss ze hebben gewoon net alledrie de edities van Amsterdam Kookt geannuleerd. Wat moet ik nu met al mijn zomeravonden doen?

(sorry guat - luchtig onzinbaalperspectief mag wel toch?)
<<

Anoniem282

Bericht 26 Apr 2017 13:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat lief, jullie natuurlijk ook bedankt Lennox en Whatever. Ik dacht dat het misschien zou opluchten om het te delen, maar eigenlijk niet. Dat bedoel ik geheel niet ondankbaar, want ik vind het heel lief dat jullie reageren. Ik besef alleen wel weer dat het voor het ziek zijn van m'n moeder niet helpt. M'n plannen voor vanavond (stad in, ook voor verjaardag goede vriend) en morgen lekker door de stad slenteren, lijken nu wat minder aantrekkelijk. Ik ben continu alert op m'n telefoon en de vraag of we naar het ziekenhuis kunnen komen. Stom eigenlijk, want ze is nu (nog) gewoon thuis.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 26 Apr 2017 13:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lijkt me lastig. Je moet natuurlijk zelf kijken wat je prettig vindt, afleiding of juist niet. Maar je leven nu al on hold zetten voor het geval dat je naar het ziekenhuis moet komen heeft natuurlijk wat dat betreft ook "geen nut". Maar als je denkt dat je niet ontspannen en juist gestresst rondloopt moet je het vooral niet doen en als je denkt dat de afleiding juist prettig is weer wel. Ik denk dat die vriend dat ook echt wel snapt.
<<

Anoniem278

Bericht 26 Apr 2017 13:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat rot, Guattari. Dan is die fijne semi spontane afleiding van Koningsdag ook ineens ' weg'. Want je bent nu toch steeds op je hoede.
Je hele leven on hold zetten kan niet, maar als je uit ervaring alweer hoe het kan lopen kun je er misschien rekening mee houden door je telefoon steeds bij je te hebben en misschien ondergoed en n tandenborstel in je handtas? Ik weet niet of je afhankelijk bent van het OV, in een dringend geval, anders misschien ook je ov kaart en wat treintijden ergens opslaan?
<<

Anoniem282

Bericht 26 Apr 2017 14:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Uiteraard mag je iets luchtigers posten, Whatever. Het is hier niet de 'grote-Guattari-kijk-mij-eens-zielig-zijn' show. ;-)

Echt thuisblijven hoef ik niet, maar ik ben wel aangewezen op het OV en dat zou morgen niet heel relaxt zijn. Het duurt vanaf een telefoontje totdat ik er ben sowieso 3,5 uur. Dat is dus al best veel en ik houd het meer in m'n achterhoofd als ik vanavond alsnog wel even mee zou gaan een drankje doen. Dan stop ik wel na max 3 wijntjes, want ik vind het niet prettig met een enorme kater in een trein te stappen. Dan ben ik waarschijnlijk ook vrij snel klaar daarna, want om tussen allemaal heel vrolijke, lichtelijk aangeschoten (tot hartstikke bezopen) mensen te staan, klinkt nu niet heel uitnodigend. En de stemming voor een leuk feestje is bij mij nu best ver te zoeken; het is niet onbezorgd en dat hoort een leuke avond wel te zijn. M'n goede vriend en tevens huisgenoot snap het wel, dus dat is het probleem niet. :) Ik vind het zelf gewoon heel jammer, want was zelf ook toe aan wat afleiding.

Van de afgelopen 28 opnames, was het grotendeels 's nachts. Dan kan ik dus al niet naar die kant op. In de praktijk betekent dat de eerste trein nemen en dan kom ik alsnog pas aankakken rond 10:30-11:00 uur. Dat red ik niet als ik de avond van tevoren flink heb lopen feesten en morgen overdag zou het al helemaal niet handig zijn, maar los daarvan is het continu alert zijn heel rot. Bij ieder telefoontje/appje ben ik bang dat het m'n vader is, want dat schrikbeeld zit er nog in van alle keren uit het verleden.
<<

Anoniem278

Bericht 26 Apr 2017 14:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Naar, echt naar, Guattari.
Want hoe het nu ook loopt, je denk nu toch steeds 'stel' en je moet nu toch steeds alert zijn en rekening houden met....
:hug:
<<

Anoniem282

Bericht 26 Apr 2017 14:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja, mijn vrienden weten ook dat ze me 's nachts niet moeten appen/bellen (gebeurde nog wel in het verleden, omdat ik in het centrum woon), omdat ik dan altijd wakker schrik en denk dat het m'n vader is. Uitgerekend vannacht gebeurde dit wel, maar dat was van iemand die dit niet wist en ik schrok in eerste instantie nogal. Maar goed, het is wat het is en maar weer hopen op het beste.
<<

Anoniem210

Bericht 26 Apr 2017 21:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Och Guattari, je loopt de hele tijd met een stukje angst. Bah wat naar. Ook oneerlijk dat jullie dit hele proces weer mee moeten maken. Nogmaals veel sterkte.
<<

Anoniem316

Bericht 26 Apr 2017 21:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Sterkte Guattari. Ik hoop het allerbeste voor jouw moeder.

Elliot, klopt. Het zal mij benieuwen! Achja, ze hebben er zelf het meest last van toch? :wink:

Ik baal dat ik te veel hooi op m'n vork heb genomen, terwijl ik dit van te voren wel had zien aan kunnen komen. Dus vanavond maar even pas op de plaats gemaakt. Ook wel eens goed.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 28 Apr 2017 14:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Arrghhhh een paar dagen geleden schreef ik dat onze auto HEEL onverwacht total loss is. Vandaag heb ik we 'm verkocht aan een opkoper, voor gelukkig toch 3000,-. Maarja, boehoe, 1,5 geleden voor 10 gekocht :( Al dat geld is gewoon foetsie!! Nu moeten we op zoek naar een nieuwe. Maar de pech was nog niet klaar. De garage verzekerde ons dat de diagnosestelling een paar tientjes zou zijn. Nee hoor, moesten net 130e betalen. En totaal niet coulant natuurlijk. Zucht, met onze nieuwe auto komen we daar definitely niet meer. Alles is veel te duur!

En we mogen nu een auto van een vriendin lenen, probeer al steeds de gemeente te bellen maar die waren woe eerder niet meer te bereiken, gister natuurlijk sowieso niet, en nu vandaag ook extra dicht. En nu hebben we een parkeerboete voor die auto! GRRR! Wat een pech.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem282

Bericht 28 Apr 2017 14:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Zora schreef:
En we mogen nu een auto van een vriendin lenen, probeer al steeds de gemeente te bellen maar die waren woe eerder niet meer te bereiken, gister natuurlijk sowieso niet, en nu vandaag ook extra dicht. En nu hebben we een parkeerboete voor die auto! GRRR! Wat een pech.


Als je dan toch al heel erg baalt, kan ik je vast wel vertellen dat de gemeente maandag ook gesloten is: dag van de arbeid. Echt heel erg balen dat het allemaal zo prijzig wordt!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers