Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het algemene-het-is-hier-mis-topic

<<

Anoniem243

Bericht 12 Apr 2017 16:24

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Zo'n beetje hetzelfde als bij Cotton; eerst een echo, toen gesprek met overleg over de opties en de mogelijkheid om vragen te stellen. Ik wist al wat ik wilde dus stond vrij snel weer buiten met de pillen op zak en een afspraak voor controle. Ik hoop voor je dat de pillen hun werk goed doen! Succes en veel veel sterkte!
<<

Anoniem315

Bericht 12 Apr 2017 18:41

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Sterkte Mila :(
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 12 Apr 2017 18:44

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Hier ook eerst een inwendige echo, doen ze standaard zei ze omdat ze met eigen ogen willen zien dat het mis is. Ze zei er wel bij dat ze zich niet kon herinneren dat een vk het mis had. Daarna gesprek gehad over de mogelijkheden. Ik heb voor een currettage gekozen en dat hebben we besproken. Daarna ben ik direct naar de opname gegaan om dingen door te spreken, moest ik bloed laten prikken en naar de anesthesist. Ik wist op dinsdag dat het mis was, woensdag naar de gynaecoloog en vrijdag een currettage.
⁠♡♡♡
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 12 Apr 2017 19:10

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Sterkte, Mila! :snik:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem243

Bericht 13 Apr 2017 10:27

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

En the story continues hier... Word straks teruggebeld door een gyn. A.d.h.v. de klachten die ik nog heb willen ze me toch even spreken. Voel weer een 'bal' onderin en heb weer bloedverlies. Ik hoop dat ik me druk maak om niets maar verdomme ik ben er zo klaar mee! :'(
<<

Anoniem304

Bericht 13 Apr 2017 10:37

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Oh gatver Sookie, wanneer houdt het op. Ik hoop voor je dat het niets is, al is bloedverlies 'zonder reden' ook maar eng.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 13 Apr 2017 10:38

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Aahh Sookie wat ontzettend naar zeg! Goed dat je wordt nagekeken. Sterkte.

Jij ook sterkte Mila!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Apr 2017 11:00

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Ah wat rot Mila. Sterkte.

En jeetje Sookie, wat een staart heeft dit gekregen. Heb het nu pas allemaal even bijgelezen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem243

Bericht 13 Apr 2017 11:19

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Ja, ik vind het bizar wat een nasleep dit heeft. Een miskraam/missed abortion is één ding (en een verschrikkelijk ding, begrijp me niet verkeerd) maar deze ellende er ook nog bovenop maakt dat ik er straks bij wijze van spreken helemaal niet meer aan durf te beginnen. Wacht nog steeds op telefoontje gyn. Word nog niet 'live' nagekeken Teun, alleen telefonisch consult voor nu.

Hoe is het met jou Mila?

Edit: net gebeld en ze vond het goed dat ik aan de bel trok. Vooralsnog valt het allemaal onder het normale na een curettage ('bal' is gelukkig weg, waarschijnlijk darmen) maar ik mag bij elke verandering/verergering of als ik het weer niet vertrouw bellen want dan doen ze eerder een echo. Hopelijk is dat niet nodig en ziet alles er volgende week vrijdag netjes uit.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 13 Apr 2017 18:33

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Jeetje Sookie! Fijn dat ze denken dat het erbij hoort en dat ze geen gekke dingen verwachten.

Ik herken het wel een beetje wat je zegt "maakt dat ik er helemaal niet meer aan durf te beginnen" maar de wens is zo sterk hier. Ik denk dat de angst weer komt bij een positieve test.
⁠♡♡♡
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 14 Apr 2017 07:56

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Wat ontzettend verdrietig Mila. Heel veel sterkte!

Vervelend Sookie dat het zo gaat, hopelijk blijft het nu steeds beter gaan en is alles goed volgende week.

Ik heb woensdag de controle. Ben heel benieuwd. Maandag is er nog wel een heel klein beetje weefsel uit gekomen, maar ben erg benieuwd of dat het was wat we op de echo zagen.

Die angst is heel herkenbaar. Heb er meerdere blogs over geschreven. De laatste keer, na het kloppende hartje was ik echt zo bevangen door angst en blijdschap tegelijk dat ik niet meer normaal kon functioneren. Voor mijn gevoel heeft die tijd weken geduurd, maar als ik terug kijk waren het in werkelijkheid maar 3 dagen, heel bizar. Twijfel nu ook of ik EMDR moet doen voor de volgende terugplaatsing, zodat ik er misschien iets meer vertrouwen en vooral veel minder angst ga hebben.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 14 Apr 2017 11:22

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Mila, veel sterkte!
2012 & 2016
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 14 Apr 2017 21:30

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Ik zou het wel doen Bisq.

De emdr heeft mij zoveel geholpen tijdens de rest van mijn zwangerschap. De eerste weken waren een hell.
Ik heb toen aan de bel getrokken kon heel snel bij de psycholoog terecht die gelijk wilde beginnen.

Het waren wel een paar sessies voordat ik alles verwerkt had. Maar de rest van mijn zwangerschap kon ik gewoon genieten. Natuurlijk was er af en toe angst, maar minder heftig.

Ik hoop dat het voor jou ook snel zo ver mag zijn.

En ook voor de rest van de dames hier.

Heel veel sterkte allemaal een miskraam is zo moeilijk om mee te maken.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 25 Apr 2017 10:28

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Hallo lieve allemaal, wat verdrietig voor jullie dat het is mis gegaan.

Bij mij is het helaas ook niet goed, ik loop al weken in het ziekenhuis om om de dag bloedonderzoek en echo's te laten doen. Ik kreeg elke keer een ander verhaal te horen. De ene keer was er hoop, keer daarop niet.

Lang verhaal kort; vorige week woensdag een injectie methotrexaat gehad (chemokuur). Ik had er nog nooit van gehoord dat ze dit zo deden. Ik moest eigenlijk geopereerd worden ivm vermoeden buitenbaarmoederlijk maar nieuwe protocol is eerst injectie, indien dat niet werkt nogmaals en dan pas operatie.

Nu mijn vraag; wie heeft hier ervaring mee en na hoe lang begon de bloeding?
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Anoniem243

Bericht 25 Apr 2017 13:44

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Oh nee Funk, wat klote! En wat intensief, met zoveel ziekenhuisbezoek. Hoe lang was je zwanger? Geen ervaring met het traject waar je nu inzit, maar wat heftig! Zo verdrietig en dan ook lichamelijk nog zo'n toestand...heel veel sterkte!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 25 Apr 2017 16:57

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Een chemokuur wordt toch bij een mola zwangerschap gedaan? Ik heb wel eens zoiets gelezen. Heftig hoor!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 25 Apr 2017 18:33

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Jeetje Funk wat heftig en vooral die onzekerheid die jullie hebben gehad. Ik hoop dat het snel zijn werk doet voor je!

Sookie hoe is het nu met je? Ben je alweer op controle geweest?
⁠♡♡♡
<<

Anoniem304

Bericht 25 Apr 2017 18:44

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Ach wat naar allemaal Funk, ik heb geen ervaring maar wil je wel veel sterkte wensen!

Ik ben weer voor het eerst ongesteld na de miskraam. Precies 14 dagen nadat ik dacht m`n eisprong te hebben en maar een cyclus van 32 dagen. Geeft wel enorm veel vertrouwen in m`n lichaam weer!
<<

Anoniem252

Bericht 25 Apr 2017 18:46

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Gelukkig cotton. Fijn weer zon mooie cyclus. Hadden jullie het nog geprobeerd deze ronde of bewust overgeslagen?
<<

Anoniem304

Bericht 25 Apr 2017 18:48

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Ja m`n vriend wilde graag wachten, dus bewust overgeslagen. Als ik het mis had qua eisprong had het wel gekund, want niet veel later hebben we de condooms weer weggestopt, maar ik had het dus wel goed.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 25 Apr 2017 18:56

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Wel gelijk een hele mooie cyclus Cotton! Ik zat op 47 en nu 41 dagen. I
⁠♡♡♡
<<

Anoniem243

Bericht 25 Apr 2017 19:23

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Wat fijn dat alles werkt en een mooie cyclus Cotton!

Met mij gaat het inmiddels ook wel weer oké Uffe. Lief dat je het vraagt! Ben vorige week vrijdag op controle geweest en alles zag er goed uit. Heb alleen nog bloedarmoede, wat langzaam vanzelf moet verbeteren en had tot een dag na de controle nog bloedverlies maar dat lijkt te zijn gestopt. Al heeft het dat eerder gedaan dus ik durf nog niet te juichen. Mentaal gaat het met ups en downs; heel blij dat ik weer wat energie heb en dat het lichamelijk allemaal opgelost lijkt te zijn maar soms ook nog wel verdrietig en bezig zowel de missed abortion op zich als de lange lichamelijke nasleep te verwerken.
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 25 Apr 2017 21:08

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Fijn Cotton dat je weer zo'n mooie cyclus hebt!

Bedankt voor alle lieve reacties. Ik ben deze week 10 weken zwanger..
De informatie die ik heb gekregen is dat dit de behandeling is voor buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ze kregen mijn linker eierstok telkens niet goed in beeld en in de baarmoeder waren twee dingen te zien. Mijn hcg bleef maar stijgen dus dachten ze ook aan bbz. Mola zwangerschap hebben ze niet genoemd.

Even afwachten maar weer dus..
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 26 Apr 2017 06:26

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Jeetje funk...

Ik heb een mola zwangerschap gehad.
Gelukkig gingen mij hgc waarde naar beneden. Na de curretage. Waardoor een kuur niet nodig was.
Ik heb nog niet alles terug gelezen.. maar ben je al gecurreteerd? En hoe hoog is je hgc?
Nu is het nog niet zeker dat je een mola hebt. Maar bij mij zagen ze het gelijk op de eerste echo..
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 26 Apr 2017 07:22

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Funk schreef:Hallo lieve allemaal, wat verdrietig voor jullie dat het is mis gegaan.

Bij mij is het helaas ook niet goed, ik loop al weken in het ziekenhuis om om de dag bloedonderzoek en echo's te laten doen. Ik kreeg elke keer een ander verhaal te horen. De ene keer was er hoop, keer daarop niet.

Lang verhaal kort; vorige week woensdag een injectie methotrexaat gehad (chemokuur). Ik had er nog nooit van gehoord dat ze dit zo deden. Ik moest eigenlijk geopereerd worden ivm vermoeden buitenbaarmoederlijk maar nieuwe protocol is eerst injectie, indien dat niet werkt nogmaals en dan pas operatie.

Nu mijn vraag; wie heeft hier ervaring mee en na hoe lang begon de bloeding?


Hè, wat akelig. Ik heb geen ervaring met Methotrexaat maar wel met 2 bbm zwangerschappen. Ik heb 1 operatie gehad en 1 keer is het vanzelf over gegaan. Als je iets wil weten? Heel veel sterkte gewenst, maar ook voor alle anderen in dit topic natuurlijk.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron