Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekplannen!

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 25 Apr 2017 07:58

Re: Weekplannen!

Maandag: ik had gisteren een dagje vrij en ben met een vriendin naar Amsterdam geweest. Eigenlijk helemaal niet veel geshopt, ik had er niet zon zin in op de een of andere manier. Ik heb een nieuw parfum gescoord en thats it. Oh ja, mijn iPhone die was afgeschreven is toch gemaakt door de Apple store. Dat was mijn dag, spannend joh.

Dinsdag: werken

Woensdag: werken en in de middag heb ik tweede ronde van sollicitatiegesprek

Donderdag: vrij uiteraard en mijn vriend en ik hebben gisteren besloten echt niks te gaan doen. Het weer zit niet mee, we hebben elkaar weinig gezien de laatste tijd dus we doen de gordijnen dicht, Netflix aan en chillen.

Vrijdag: dagje thuiswerken

Za+ Zo: nog geen plannen en dat is heeeeerlijk!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 25 Apr 2017 08:55

Re: Weekplannen!

Kees spannend, hopelijk een baby voor jullie deze week!

Mijn plannen:
Maandag: Was ik thuis en heb ik hier gepoetst, 's avonds ben ik gaan hardlopen
Dinsdag: Ik ga zo werken tot 20u.
Woensdag: Vrij. Sowieso hardlopen en 's avonds zwemmen met mijn zoon
Donderdag: Werken van 12u-20u
Vrijdag: Eerst naar mijn ouders en nadien werken van 12u tot 20u
Zaterdag: Mijn man heeft een vrijgezellendag, dus dan ben ik alleen thuis met de kinderen.
Zondag: Is mijn oma jarig, dus daar gaan we sowieso heen. Misschien nog op kraambezoek bij vrienden.
2012 & 2016
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 25 Apr 2017 09:24

Re: Weekplannen!

Heel veel werken voor mijn doen haha.

Zondag: werken 07:00-13.30
Maandag: werken 13:30-20:00
Dinsdag: werken 13:30-20:00
Woensdag: werken 13:30-20:00
Donderdag: werken 07:00-13:30
Vrijdag: VRIJ whooeei
Zaterdag: VRIJ whooeei
Zondag: werken 13:30-20:00 uur

Ook bijna alleen maar middagdiensten. Zo saai. Magnetronvoer eten. Blegh.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers