Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Married at first sight

<<

Anoniem244

Bericht 18 Apr 2017 21:50

Re: Married at first sight

Jeroen was een flinke hork in hoe hij het zei
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Apr 2017 21:52

Re: Married at first sight

Ik las reacties op youtube toen ze elkaar voor het eerst zagen ''Jeroen ren nu weg nu het nog kan Bertha nr ..'' zoiets best lullig. Op zijn FB staan ook geen leuke reacties naar hem toe las ik laatst. Dingen als kijk eens in de spiegel, als je zelf zo op uiterlijk gericht ben schaf dan een beugel aan.

Dat haar van Richelle vond ik deze afl. echt heel raar zitten vooral toen ze op de bank zat bij die man en vrouw. Dat had ze beter een beetje kunnen fatsoeneren.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 19 Apr 2017 12:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43707

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Apr 2017 22:16

Re: Married at first sight

Vind 't echt sneu voor Richelle. Wat een hork.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 18 Apr 2017 22:27

Re: Married at first sight

Kortzichtige inhoudsloze kwal. Richelle kan zoveel beter krijgen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Apr 2017 22:47

Re: Married at first sight

Ah ja Jeroen dus, ik vond het echt heel sneu voor haar.

Vind het leuk dat dat andere stel nog wel samen is! Toch weer een geslaagd.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 19 Apr 2017 08:40

Re: Married at first sight

Ik vond Jeroen ook heel direct.

Maar Richelle vind ik ook een rare meid. Je kent die gast net en zegt op je huwelijksdag: "als er vanavond iets gebeurd zou ik het niet erg vinden"
Ze zit de hele tijd aan hem te plukken enzo. En ze loopt best vaak boos/huilend weg.

Ze kwam op mij over dat ze veel te graag wilt en dan doet alsof je al jaren bij elkaar bent. Terwijl je elkaar helemaal niet kent. Hij werd daar een beetje benauwd van en toen hij met haar daarover aan het praten was kwam zij telkens weer met van die ellende lange argumenten.
Dus ik denk dat hij zoiets had van als het subtiel niet lukt dan maar op de harde manier.
Wat wel extreem hard was.

Ik vond dat hij het wel geprobeerd heeft.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem198

Bericht 19 Apr 2017 08:49

Re: Married at first sight

Eens met Raven. Vind Richelle ook wel erg opdringerig en gewillig overkomen.

Vind het leuk dat Chantal en Nikolai nog samen zijn. Leuk stel!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43707

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Apr 2017 09:17

Re: Married at first sight

Ja dat vond ik ook inderdaad. Beide kanten op werkte het gewoon niet.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 19 Apr 2017 09:23

Re: Married at first sight

Dat ben ik ook wel met jullie eens. Maar het stoorde me gewoon dat hij een paar afleveringen terug zegt dat uiterlijk hem niks uit maakt terwijl dat juist het enige is waar hij naar kijkt. Hij heeft het nooit een kans gegeven, vanaf het moment dat zij binnenkwam al niet.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 19 Apr 2017 09:42

Re: Married at first sight

Ik denk dat iedereen wel naar uiterlijk kijkt.
Er moet toch een bepaalde aantrekkingskracht kracht zijn.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem316

Bericht 19 Apr 2017 10:34

Re: Married at first sight

Natuurlijk maar hij wijst haar gelijk af op uiterlijk. Dat vind ik iets heel anders. Prima als je dat doet maar dan moet je niet zeggen dat je dat niet doet.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 19 Apr 2017 10:46

Re: Married at first sight

Ik heb net het fragmentje hiervan gezien (volg het verder niet heel erg) maar ik snap die Jeroen wel. Die Richelle blijft hem maar overhalen, alles wat hij aanvoert veegt ze van tafel. Dan zou ik op een gegeven moment ook bot worden. En ja, hij heeft zich zelf opgegeven voor dit experiment, maar ik snap ook wel dat je er niet onnodig lang mee doorgaat als je echt, écht voelt: dit is het niet, ik voel totaal geen klik.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 19 Apr 2017 12:16

Re: Married at first sight

Ik snap hem ook wel. En ook dat ze hem benauwde want ze was zo onzeker dominant in har gedrag naar hem toe. Ze gaf hem ook nauwelijks ruimte, en ze wilde veel en veel te snel. Dan heb je ook nog dat het uiterlijk hem niet helemala aanstaat maar hij was bereid daar doorheen te kijken, maar als je het dan ook nog combineert met een vrij opdringerig, onzeker typetje dan wordt het vrij lastig. Ik vond het wel enorm lullig dat het zo in beeld werd gebracht dat het echt om haar uiterlijk ging, dat vond ik voor haar wel pijnlijk.

Maar ik snapte ook wel dat het hem irriteerde dat ze totaal niet sportief was. Ze rookte, dronk best veel cola etc en dan heb je wat overgewicht (is niet erg) maar als je een ubersportief type daarnaast hebt die dat totaal niet snapt, dan krijg je frictie.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Apr 2017 12:43

Re: Married at first sight

Ik snap niet hoe ze Jeroen en Richelle hebben kunnen matchen, want die match slaat werkelijk waar nergens op. Hij wilde een sportieve vrouw en dat is zij totaal niet. Snap niet dat zij uitgekozen is zeker gezien haar verleden met jongens. Dit experiment leek voor haar eerder iets om over haar samenwoon verleden te komen en dat gaat niet werken.
Ik snap haar ook niet, want gister zei ze ''nu is de volgende stap aan hem'' en vervolgens zie je haar in de auto op weg naar hem.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 21 Apr 2017 19:39

Re: Married at first sight

Maar, wat ik dan niet begrijp, was dat hij op de bruiloft iedere keer degene was die toenadering zocht..
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 24 Apr 2017 10:24

Re: Married at first sight

Misschien dacht hij met de bruiloft nog dat het wel wat zou kunnen worden, maar vond hij haar qua persoon en gedrag niks en werd het totaalplaatje daardoor onaantrekkelijk.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers