Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Anoniem245

Bericht 21 Apr 2017 16:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik denk idd dat het het gebrek aan interesse is, mijn vriend hoeft niet mee naar mijn vriendinnen en ik ga niet mee naar zijn vriendenavonden, maar ik ken ze wel. En als we op stap gaan zou hij mee gaan en andersom ook.
Ik zou me ook heel erg eraan storen, en vind het heel sneu voor je Whatever en hoop dat je een leuke avond hebt met je vriendinnen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 21 Apr 2017 17:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Mijn (schamele) relatie-ervaring heeft mij ook geleerd dat als er al snel problemen zijn, dit geen goed teken is. Bij mijn ex had ik na drie maanden al twijfels, toen na zes maanden weer en uiteindelijk heb ik er na tien maanden een punt achter gezet. Achteraf had ik eigenlijk al wel kunnen weten dat dit hem niet was, maar het heeft tijd nodig voordat dat doordringt en je het ook in wílt zien.
❤ 7 juni 2018
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 21 Apr 2017 17:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Guess wat.. Ik krijg net een: Hoi schat. Hoe gaat het? Vind je het nog leuk als ik mee ga vanavond? Dat ie nu even gaat eten en slapen enzo en hoe laat we dan daarna afspreken.... Dus..

Echt, ik snap geen bal van mannen en dit exemplaar in het bijzonder.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 21 Apr 2017 17:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Misschien is hij gaan nadenken over je woorden en ziet hij in dat hij enigzins fout zat.

Knuffel voor jou!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 21 Apr 2017 18:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Laten we het daar maar even op houden voor nu inderdaad. Even kijken wat hij straks zegt. Ik ben gisteren geëindigd met dat het helemaal geen emotional blackmail was en dat hij niet van mij mee moest en dat het er ook niet om ging of hij wel of niet moest gaan maar dat ik verdrietig werd van het feit dat hij mijn vrienden zien dus niet belangrijk vond en blijkbaar heeft hij nu dus besloten dat hij wel mee wil dus daar sta ik nu dan ook voor open en we gaan gewoon gezellig uit. :)

Dankjewel! Lief!
<<

Anoniem278

Bericht 21 Apr 2017 18:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Fijn Whatever. Soms moeten dingen ook gewoon even 'landen' (ernstig ernstig ernstig). Fijne avond!!!
<<

Anoniem282

Bericht 21 Apr 2017 18:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Hoop dat je blij bent, Whatever en dat het een volgende keer meteen soepel gaat. :) Enjoy!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 21 Apr 2017 18:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Blij niet natuurlijk en het is ook absoluut niet klaar. ;) Maar voor nu vind ik het wel fijn dat hij toch besloten heeft tkch mee te willen en hoop ik dat het gewoon gezellig wordt vanavond en we het er binnenkort nog een keer goed over hebben maar de twijfels zijn groter en spelen om meer dan dan dit incident natuurlijk.
<<

Anoniem282

Bericht 21 Apr 2017 19:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Whatever schreef:Blij niet natuurlijk en het is ook absoluut niet klaar. ;) Maar voor nu vind ik het wel fijn dat hij toch besloten heeft tkch mee te willen en hoop ik dat het gewoon gezellig wordt vanavond en we het er binnenkort nog een keer goed over hebben maar de twijfels zijn groter en spelen om meer dan dan dit incident natuurlijk.


Ik bedoelde met blij dat je het fijn voelt dat hij alsnog mee zal gaan. :) En idd, het klinkt niet als op een zichzelf staand incident (en is ook af te leiden uit wat je hier al hebt verteld). Voor vanavond hopelijk vooral even je gedachten op leuke dingen!
<<

Anoniem221

Bericht 23 Apr 2017 10:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal verschrikkelijk van mijn zwager (broer van mijn vriend). Ik kan er een boek over schrijven, maar dat doe ik op deze mooie zondagochtend maar niet. We hebben vanmiddag een verjaardag van hun oma. En zijn stiefzoon is ook jarig. Het gezin zit al langere tijd in de WSNP en zijn onlangs een jaar uit elkaar geweest, omdat ze dachten op deze manier meer weekgeld te kunnen genereren. De bewindvoerder had ze door en dus ging het plannetje niet door. Nu zijn ze daarom ook maar gewoon weer samen. Prima, ik wens ze al het geluk van de wereld toe. Maar goed, oma vier haar verjaardag en stiefzoon is jarig. Stiefzoon heeft een PS3 gekregen en oma? Oma krijgt niets. Want geen geld. Vergetende dat hij elke verjaardag 20 euro krijgt van oma. Oma wilde van ons een elektrische puntenslijper. Mooi duur ding, maar wij krijgen jaarlijks 40 euro van haar voor onze verjaardagen. Ik vind dit zo niet kunnen! :thumbdown:
<<

Anoniem282

Bericht 23 Apr 2017 10:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Idd sneu voor oma, maar blijkbaar prioriteren zij anders. Zou er niet zo van balen; je staat erbuiten en hebt zelf wel iets moois gegeven. :)
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 23 Apr 2017 11:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Van m'n enorme koortsblaar! Jemig, wat een joekel dit keer.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem221

Bericht 23 Apr 2017 11:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Guattari schreef:Idd sneu voor oma, maar blijkbaar prioriteren zij anders. Zou er niet zo van balen; je staat erbuiten en hebt zelf wel iets moois gegeven. :)


Daar heb je gelijk in hoor. Maar ik heb zoiets van de straatwaarde van een PS3 ligt op ongeveer op 100 euro. Had 80 euro opzij gezet voor de PS3 en voor mijn part 90 euro en koop oma even een cadeautje. Dan komt de PS3 even wat later, maar dan heb je voor iedereen een cadeautje. Maar ik sta er inderdaad buiten, maar ik blijf het sneu vinden.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 23 Apr 2017 11:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Whatever; Wat balen zeg! Dikke knuffel! Gelukkig dat hij toch nog mee is gegaan. Is het nog een leuke avond geweest? Misschien is dit ook wel een eye-opener voor hem..
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 23 Apr 2017 13:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Van het single zijn.
<<

Anoniem197

Bericht 23 Apr 2017 19:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Fedora schreef:Ik baal verschrikkelijk van mijn zwager (broer van mijn vriend). Ik kan er een boek over schrijven, maar dat doe ik op deze mooie zondagochtend maar niet. We hebben vanmiddag een verjaardag van hun oma. En zijn stiefzoon is ook jarig. Het gezin zit al langere tijd in de WSNP en zijn onlangs een jaar uit elkaar geweest, omdat ze dachten op deze manier meer weekgeld te kunnen genereren. De bewindvoerder had ze door en dus ging het plannetje niet door. Nu zijn ze daarom ook maar gewoon weer samen. Prima, ik wens ze al het geluk van de wereld toe. Maar goed, oma vier haar verjaardag en stiefzoon is jarig. Stiefzoon heeft een PS3 gekregen en oma? Oma krijgt niets. Want geen geld. Vergetende dat hij elke verjaardag 20 euro krijgt van oma. Oma wilde van ons een elektrische puntenslijper. Mooi duur ding, maar wij krijgen jaarlijks 40 euro van haar voor onze verjaardagen. Ik vind dit zo niet kunnen! :thumbdown:


Misschien moet je jezelf hier niet druk om maken. Dit is hun zaak en desnoods van de ouders maar ik zou mij daar niet druk om maken. Lees wel vaker dat je jezelf irriteert aan hun, leer het los te laten (is moeilijk, weet het zelf heel goed) want je hebt nu alleen jezelf ermee.
<<

Anoniem221

Bericht 23 Apr 2017 19:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik weet het. Maar hij haalt zo verschrikkelijk het bloed onder mijn nagels vandaan. Zoals vanmiddag wilde ik hem bij zijn schouders pakken om hem door elkaar heen te schudden. Helpt niets, dus het beste is het loslaten. Maar soms. Zo wilde zijn stiefzoon een cadeautje halen voor oma bij de supermarkt. Iedereen had een cadeautje en zij hadden niets gegeven, hij voelde zich zo rottig, maar nee dat kon toch echt niet. Jonkie helemaal sneu. Maar goed, daar mogen we ons ook niet mee bemoeien. Gelukkig zien we hem maar een paar keer per jaar. :cheering:
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 23 Apr 2017 19:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Het is niet aan jou om te bepalen waar mensen hun geld aan uitgeven en wat hun prioriteiten zijn daar in. Iedereen mag z'n geld besteden zoals hij dat wil. Dat mag jij ook en jij vind het ook niet fijn als iemand daar een oordeel over heeft.
30-04-2017
<<

Anoniem221

Bericht 23 Apr 2017 19:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Kees schreef:Het is niet aan jou om te bepalen waar mensen hun geld aan uitgeven en wat hun prioriteiten zijn daar in. Iedereen mag z'n geld besteden zoals hij dat wil. Dat mag jij ook en jij vind het ook niet fijn als iemand daar een oordeel over heeft.


Dan mis je toch echt mijn punt.
<<

Anoniem315

Bericht 23 Apr 2017 19:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik snap je wel hoor Fedora. Vrij lullig. Maar ja, houd je energie maar bij jezelf, want dat soort mensen verandert waarschijnlijk toch niet.
<<

Anoniem221

Bericht 23 Apr 2017 19:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Als mijn broertje morgen bij mijn moeder komt en aangeeft en dat hij en zijn vrouw dit jaar geen cadeautje kunnen kopen, omdat ze onverhoopt krap bij kas zijn geraakt, dan is er absoluut geen man over boord. Dan zal ik niet klagen en zou ik het knap vinden als ze dit durven toe te geven. En ik weet dat wat in het vat zit niet verzuurd. En al verzuurd het wel, ook dan komt het goed.

In dit geval wordt er van hun weekgeld voornamelijk bier en wiet gekocht. Dat is geen aanname of vermoeden, dat wordt door hunzelf bevestigd/verteld. Niet mijn zaak. Maar als je dat zo belangrijk vindt, maar oma ook, waarom dan niet even twee/drie/vier/vijf euro opzij leggen zodat je niet met lege handen op een feestje komt? Wij krijgen nooit een verjaardagscadeau van hun en dat is niet erg, want wat je niet hebt kun je niet uitgeven. Maar come on, mijn vriends tante heeft de hele inboedel van haar schoonmoeder weggegeven, wij hebben zijn uitzet gekocht toen hij bij zijn vrouw wegging en nu is oma jarig en dan is je verslaving belangrijker dan je oma?

En ik wil geen rel starten, vooral gezien het verleden dat ik heb geleid, maar ik ben nog nooit met lege handen gekomen.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 23 Apr 2017 19:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Fedora schreef:
Kees schreef:Het is niet aan jou om te bepalen waar mensen hun geld aan uitgeven en wat hun prioriteiten zijn daar in. Iedereen mag z'n geld besteden zoals hij dat wil. Dat mag jij ook en jij vind het ook niet fijn als iemand daar een oordeel over heeft.


Dan mis je toch echt mijn punt.


Nee hoor.
Ik ben het met je eens dat het niet klopt, niet netjes is etc. Maar blijkbaar hebben hun daar geen last van omdat ze andere prioriteiten stellen zoals wiet en bier. Dat vinden hun belangrijker als fatsoen naar oma.
Het is niet aan jou om daar iets van te vinden. Zonde van je energie.
30-04-2017
<<

Anoniem221

Bericht 23 Apr 2017 20:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik ga het loslaten. Inderdaad zonde van mijn energie. Maar zo'n gemiste kans. Want hoelang is oma er nog?
<<

Anoniem282

Bericht 23 Apr 2017 20:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Een verslaving gaat doorgaans boven alles en iedereen. Daar zijn zij geen uitzondering in.
Bij loslaten hoort ook dat je stopt met vragen stellen (in het luchtledige). Het heeft geen zin. Als ze namelijk wel iets aan haar hadden gegeven, wist je net zo goed niet wanneer ze er niet meer zal zijn.
<<

Anoniem221

Bericht 23 Apr 2017 21:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Guattari, ik was er altijd van overtuigd dat ik echt verslaafd was aan alles waarvan ik zei verslaafd te zijn. Maar ik moet ook bekennen dat ik liever 20 euro uitgaf aan kleding/schoenen/cadeautjes dan aan mijn verslaving. En met mijn vriend heb ik helemaal niet de behoefte om me over te geven aan welke verslaving dan ook. Ik moet hem loslaten en dat ga ik nu ook doen. Behalve als hij weer sneert naar mijn vriend. Dan grijp ik hem met woorden. Maar die was vanmiddag al duidelijk.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers