Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


The sims doet het niet

<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 18 Apr 2017 20:05

The sims doet het niet

Ik heb jullie hulp nodig!

Vanmiddag heb ik the sims deluxe edition op de kop getikt, hartstikke leuk maar hij doet het niet :( Ik denk zelf dat het komt omdat the sims alleen werkt met windows 95/98/XP en op mijn laptop zit een nieuwere versie, volgens mij windows 10 maar dat weet ik niet zeker. Kan ik windows xp op mijn laptop downloaden? Of hebben jullie andere tips? Anders heb ik namelijk niets aan het spel en dat zou ik echt heel jammer vinden..
Wat als het lukt
<<

Anoniem304

Bericht 18 Apr 2017 20:12

Re: The sims doet het niet

Zou geen probleem moeten zijn op Windows 7, 8 of 10 als het goed is. Tenzij het echt een heel oud spel is.

Mijn laatste Sims had echter een code die je moest invoeren die gekoppeld werd aan 1 of ander spel account waardoor dat spel onverkoopbaar is geworden voor doorverkoop.
Ik weet niet of dat het is, maar installeer iig geen Windows XP op je laptop, dat is wel zo bagger.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 18 Apr 2017 20:13

Re: The sims doet het niet

Bij mij draait ie gewoon op Windows 10, geen probleem. Heb je je origin account en het spel helemaal up to date? Opent het hele spel niet of krijg je een foutcode?
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 18 Apr 2017 21:20

Re: The sims doet het niet

<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 19 Apr 2017 09:43

Re: The sims doet het niet

The sims deluxe edition is het eerste deel met uitbreiding dus die is al wel vrij oud :P Maar ik heb wel een origin-account, kan ik hem daarmee wel openen?

Als ik de cd in mijn laptop doe krijg ik wel het schermpje ervoor dat ik hem kan installeren, vervolgens moet ik wisselen van cd en daarna blijft hij hangen op 95%. Ook als ik hem daarna aan klik gebeurt er niets..

EDIT: Ik weet niet wat ik heb gedaan maar hij doet het bijna :) Als ik hem aanklik en ik wil 'Spelen' dan krijg ik deze melding ervoor: 'please login with administrator privileges and try again', hoe krijg ik dat weg?
Wat als het lukt
<<

Anoniem288

Bericht 21 Apr 2017 14:59

Re: The sims doet het niet

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 17:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 22 Apr 2017 18:08

Re: The sims doet het niet

Nee het is mij nog niet gelukt :( Het kan toch niet zo zijn dat ik dat spel voor niets heb gekocht... Ik ga morgen nog een poging wagen haha
Wat als het lukt
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 22 Apr 2017 18:28

Re: The sims doet het niet

Misschien helpt het om contact op te nemen met de Sims helpdesk?

Succes!
<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:25

Bericht 22 Apr 2017 19:05

Re: The sims doet het niet

Als je met je rechter muisknop op de snelkoppeling klikt, kun je dan kiezen voor de optie: Als Administrator uitvoeren?
Zo ja, misschien werkt dat?
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 14 Feb 2022 13:46

Re: The sims doet het niet

Even een up van dit topic!

Ik wil graag Sims 3 spelen op mijn laptop, maar hij doet het niet. Vermoedelijk komt dat omdat er Windows 11 op staat. Probleem komt vaker voor las ik op diverse fora, maar ik kan geen oplossing vinden. Iemand die dit probleem herkent en weet hoe ik het op kan lossen?
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 14 Feb 2022 20:14

Re: The sims doet het niet

Laat maar, ik heb het gevonden. Jeej!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 15 Feb 2022 22:04

Re: The sims doet het niet

Vroeger speelde ik vaak de Sims op mijn laptop, maar die is ondertussen zo traag dat dat niet meer gaat lukken. En om daar nou een nieuwe laptop voor de kopen, gaat me wat te ver. Maar mijn vriend heeft wel een Playstation staan, waar de Sims op kan. Speelt dat een beetje fijn of is dat helemaal niet handig?
10.04.17
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 16 Feb 2022 14:50

Re: The sims doet het niet

Ik vind het niet fijn, maar ik denk dat het persoonlijk is. Mijn dochter vindt het juist fijner op de PS dan op de laptop. Maar goed, zij is net weer wat handiger met zo'n controller. Ik voel me echt oud als ik zie hoe onhandig ik met die dingen ben.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 16 Feb 2022 15:24

Re: The sims doet het niet

Haha dat is ook waar ik mee zit, ik speel nooit iets met een controler. Volgens vriend went dat wel snel, maar hij speelt veel meer met zo'n ding.
10.04.17
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 17 Feb 2022 11:15

Re: The sims doet het niet

Saga schreef:Vroeger speelde ik vaak de Sims op mijn laptop, maar die is ondertussen zo traag dat dat niet meer gaat lukken. En om daar nou een nieuwe laptop voor de kopen, gaat me wat te ver. Maar mijn vriend heeft wel een Playstation staan, waar de Sims op kan. Speelt dat een beetje fijn of is dat helemaal niet handig?


Ik had de Sims 4 gekocht voor op de Playstation, maar ik vind het niet fijn spelen en ik snap er weinig van. Ik kan ook nergens vinden wat de bedoeling nou precies is. Gelukkig was het niet zo duur. Ik vind het op de pc ook veel fijner, maar het gaat me inderdaad ook te ver om er speciaal een computer voor te kopen.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers