Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bershka

<<

Anoniem260

Bericht 26 Okt 2013 17:43

Bershka

Gister voor het eerst in de Bershka geweest. Ik kende het helemaal niet. De winkel was een beetje rommelig, maar ze hadden wel leuke spullen.
Alleen vroeg ik me af hoe het kwalitatief is... Beetje H&M-spul?

Wie is er fan van en wie vind 't prut?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 26 Okt 2013 19:14

Re: Bershka

Ik vind Bershka af en toe wel leuk ja! Toevallig komt er als het goed is deze week weer een bestelling bij me binnen :D Wij hebben hier in de buurt voor zover ik weet geen Bershka. Over het algemeen vind ik het wel van redelijke kwaliteit, niet alles. Basics vind ik wel beter dan bijv H&M.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 27 Okt 2013 16:04

Re: Bershka

Ik vind het heel af en toe leuk. Ik moet ook wel zin hebben om daar naar binnen te gaan, meestal heb ik dat niet. Ik vind veel dingen ook beter passen bij wat jongere meiden dan bij mezelf, maar er zitten wel leuke dingen tussen. Ik vind de kwaliteit trouwens niet geweldig, maar ik heb er 5 jaar geleden een rood leren jasje gekocht en die is nog steeds redelijk goed! Alleen past hij niet meer dicht :laughcry:
<<

Anoniem 63

Bericht 27 Okt 2013 18:38

Re: Bershka

Was er gisteren nog even. Ik heb er ooit wel eens wat gekocht, want ze hebben best leuke dingen, maar ik vind de kwaliteit om te huilen. Overal losse draadjes, missende knoopjes, en het gaat gewoon snel stuk.
Maar goed, deze mening is dus gebaseerd op de 3 keer dat ik in die winkel ben geweest.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers