Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Middelbare school topic

<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 20 Apr 2017 20:25

Middelbare school topic

Zijn er hier ondertussen nog meer kinderen die op de middelbare school zitten of na de zomervakantie gaan?

Is er animo voor een algemeen topic?

Hier zit de oudste in een havo/vwo (technasium) brugklas.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 20 Apr 2017 21:26

Re: Middelbare school topic

Oke, ik ga dit topic maar laten verwijderen en dan proberen we het volgend jaar gewoon nog een keer. :smile:
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem193

Bericht 20 Apr 2017 21:34

Re: Middelbare school topic

Groep 5 pas
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 20 Apr 2017 21:43

Re: Middelbare school topic

Mijn oudste is blijven zitten dus gaat pas naar groep 7.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 20 Apr 2017 21:48

Re: Middelbare school topic

Ja het is nog te vroeg voor dit topic. Maar ik dacht dat er mischien al een paar zouden gaan, maar die moeders komen hier denk ik niet meer.

Thunder, jouw oudste is denk ik net zo oud als mijn middelste, of iets ouder. Mijn middelste is 10 (11 in oktober) en gaat nu naar groep 8.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 20 Apr 2017 21:52

Re: Middelbare school topic

Klopt. De mijne wordt in juni 11, maar heeft groep 4 twee keer gedaan.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 20 Apr 2017 21:55

Re: Middelbare school topic

Oke, nou niks mis mee hoor! Hier is de middelste dus een vroege leerling en als ik me bedenk dat hij over een dik jaar naar de middelbare moet, houd ik m'n hart vast.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:04

Bericht 20 Apr 2017 22:02

Re: Middelbare school topic

Mijn dochter gaat na de zomervakantie starten op de middelbare. Ze komt in een mavo/havo-klas terecht.
Laatst gewijzigd door Theeleut op 20 Apr 2017 22:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:04

Bericht 20 Apr 2017 22:05

Re: Middelbare school topic

Is er veel veranderd aan je zoon toen hij eenmaal op de middelbare zat?
Daar ben ik erg benieuwd naar. Mijn dochter is vaak toch nog jong in haar doen en laten. Totaal niet bezig met 'erbij horen'.
Ze speelt nog met Lego bijv. Make-up interesseert haar totaal nog niet. Ik was heel anders toen. Ben benieuwd of ze in eens omslaat en een ander kind wordt.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 20 Apr 2017 22:07

Re: Middelbare school topic

Ik werk op een middelbare school! Vmbo basis/kader. Soms lastig maar over het algemeen heel erg leuk en genieten!
⁠♡♡♡
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 20 Apr 2017 22:24

Re: Middelbare school topic

Mamsie schreef:Oke, nou niks mis mee hoor! Hier is de middelste dus een vroege leerling en als ik me bedenk dat hij over een dik jaar naar de middelbare moet, houd ik m'n hart vast.
Zeker niet. Ik ben ergens wel blij dat we jaartje extra hebben! :smile:
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 20 Apr 2017 22:50

Re: Middelbare school topic

Spannend Theeleut!

Nee mijn zoon is niet zo veel veranderd vind ik. Hij is sowieso nooit bezig geweest met erbij horen en was ook in groep 8 al niet speels meer. Hij is wel meer op zichzelf dan eerst. Echt het luie puber gedrag en hij hoeft niet meer zo nodig bij ons te zitten ofzo. Op school ligt hij goed in de groep en is het type ukkepuk die met 3e klassers gaat staan kletsen.

Maar voor meiden ligt het denk ik wel anders, die zijn toch wat anders onderling dan jongens. Die "bekritiseren" elkaar toch wat meer dan jongens.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 20 Apr 2017 22:55

Re: Middelbare school topic

Thunder schreef:
Mamsie schreef:Oke, nou niks mis mee hoor! Hier is de middelste dus een vroege leerling en als ik me bedenk dat hij over een dik jaar naar de middelbare moet, houd ik m'n hart vast.
Zeker niet. Ik ben ergens wel blij dat we jaartje extra hebben! :smile:


Snap ik!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Pitty

Bericht 20 Apr 2017 23:05

Re: Middelbare school topic

Ik vind het wel een leuk topic hoor. Voor mijn werk bezoek ik heel veel middelbare scholen. Ben ook erg benieuwd welke school mijn kinderen naar toe gaan over een aantal jaar en ik ben zelfs al erg benieuwd welk profiel ze gaan kiezen in de bovenbouw. Stiekem wil ik wel even vooruit in de tijd, maar dan weer snel terug naar het hier en nu!
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 22 Apr 2017 11:16

Re: Middelbare school topic

Hier duurt het nog een schooljaar , hij gaat volgend schooljaar naar groep 8. We zijn dit jaar wel wezen kijken op 2 middelbare scholen. Voor degene die kinderen hebben die naar of op de middelbare school zitten, hoe zijn jullie op die keuze gekomen? Wij zijn dit jaar dan wezen kijken en ik vond het echt lastig ook omdat het voor mij gevoel toch 2 totaal verschillende scholen waren ook al was het qua niveau hetzelfde .
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 22 Apr 2017 13:43

Re: Middelbare school topic

Huismus, mijn zoon voelde dit zelf aan. Bij de ene school had hij zoiets van nou dit is wel oke, bij de andere school was het meteen JA dit is het. Moet ik wel zeggen dat hij graag het technasium ging doen (havo/vwo met technische lessen) en dat wordt alleen op die school aangeboden. Maar buiten dat vond hij het zelf ook meteen een leuke school.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Apr 2017 14:18

Re: Middelbare school topic

Hoe gaat het met je zoon op de middelbare school? Bevalt de school?

Hier gaat mijn zusje na de zomer naar de middelbare school. Zij is gelukkig ook toegelaten op de school van haar keuze (weet dat dat vorig jaar voor jouw zoon best een ding was en voor haar nu ook). Ben heel benieuwd hoe ze 't gaat ervaren!
Let's discover the world together.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 22 Apr 2017 14:58

Re: Middelbare school topic

Hij heeft het super naar zijn zin! Gelukkig maar. Hij ligt goed in de klas en heeft ook veel contact met andere klassen. Ook is hij toneellessen gaan volgen op school (en daar zit het meisje waar hij een oogje op heeft ook) en met de examenstunt hebben de 5e en 6e klassers hem aan een paal getapet! Haha
Hij doet het verder ook goed op school en gaat na de vakantie naar 2 Havo (vwo vond hij wat veel van het goede).

Wat fijn dat je zusje is ingeloot! Welke school gaat ze? Dat inloten blijft wel een dingetje ja. Volgend jaar gaat de middelste ook naar het middelbaar en als hij voor dezelfde school kiest als zijn broer mag hij daar sowieso heen. Al denk ik niet dat hij daar voor kiest.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Apr 2017 15:06

Re: Middelbare school topic

Ah wat super fijn, dat klinkt echt op alle vlakken positief.
Jeetje en z'n broertje ook al bijna. Is hij een heel ander kind dat zelf een andere keuze zou maken? M'n zusje gaat naar 't Stedelijk.
Let's discover the world together.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 22 Apr 2017 15:21

Re: Middelbare school topic

Zeker positief! Zijn broertje is absoluut een heel ander kind. Hij heeft de school van z'n broer wel in zijn top 3 staan, maar het zal denk ik niet zijn eerst keus zijn. Ach we zien dat volgend jaar wel weer. Hij is slim zat, maar motivatie telt natuurlijk ook :)

Knap van je zusje! Is ook een leuke school. Zitten best wat vrienden van mijn oudste op en die zijn allemaal positief. (Wel vroeg beginnen!)
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem245

Bericht 22 Apr 2017 15:48

Re: Middelbare school topic

Ik vind dit een goed topic! Dochter van vriend gaat naar groep 8 en is al een beetje aan het orienteren. Mijn zoon gaat een jaar later en zou het liefst nu al willen.
Technasium klinkt heel leuk, vriend van zoon doet dit ook en denk dat het ook wel iets voor zoon is.
Gelukkig heb ik nog even, ben er nog niet aan toe een kind op de middelbare te hebben ;)

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers