Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #6

<<

Anoniem192

Bericht 22 Apr 2017 08:02

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Zora ook voor bv €4000 kun je een goede auto kopen. Ligt een beetje aan je wensen, maar is echt reel, €3500 ook wel. Dan is die niet super nieuw, maar wel gewoon degelijk. Wij hebben nu tijdelijk een auto nodig en kijken hier nu ook naar.
<<

Anoniem192

Bericht 22 Apr 2017 08:03

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Phoebe, ik heb wel medelijden met je. Kan je niet nog even gaan slapen?
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2391

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 22 Apr 2017 08:08

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Argh, ik ben verliefd op een huis. Maar we moeten eerst ons huis verkopen. Ik geef mezelf maar een funda verbod ;)
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Anoniem316

Bericht 22 Apr 2017 08:13

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wij hebben ook een hele goede auto gekocht voor € 3250 met alles erop en eraan. Je kan best in een lager prijssegment kijken. De auto's van 15 jaar geleden (weliswaar de wat luxere) schelen niet veel met wat tegenwoordig in een auto zit.
En een Volvo kan nooit kapot :P
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 22 Apr 2017 09:02

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dank allemaal! Jaa ik zie een oude goede Volvo ofzo ook wel zitten! Vriend helaas niet echt. Ik snap het ook wel, met zo'n koop heb je mogelijk toch al snel weer kosten, je hebt gewoon nooot garantie. En idd Frankie, zo'n autootje zou ook vet fijn zijn! Maar vriend rijdt echt veel en we rijden samen veel én er meot ook gewoon best wel wat zooi inpassen. Mehh! Dit weekend maar even goed nadenken.

En nee, we kennen helaas geen iemand met écht veel verstand van auto's. Vind dat altijd zo jammer!

Nu maar de hele avond en nacht met collega's gedronken en gedanst. Was geweldig! Heb denk ik al sinds T niet meer echt gestapt: yum!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Apr 2017 09:37

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik heb ook een Volvo maar heb er al best wel wat kosten aan het afgelopen jaar! Hij rijdt wel fijn. Maar dat ie nooit kapot kan: Mwah

Ik wil kwijt dat ik in Loosdrecht zit. M'n oudste zoon is vandaag begonnen met zwemles en dat doen we niet in amsterdam maar in Loosdrecht (ander soort zwemles, wat intensiever dan de normale), hij zwemt van 9 tot 13 en in de tussentijd zit ik dus soort van vast in deze area.
Ik heb boeken meegenomen en ga nu denk ik maar richting Hilversum karren, ergens koffiedrinken ofzo. Heel lang :laughcry:
Morgen weer. En maandag. En dinsdag. En woensdag, en vrijdag en zaterdag en zondag.
#teammaple🍁
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 22 Apr 2017 09:41

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oh Zora, dat is echt heel rot. Zonde zoveel geld voor alleen maar een auto. Hij zal economisch Total loss zijn maar misschien vinden jullie het wel waard om hem toch te laten herstellen? Of zijn die kosten echt belachelijk hoog?

Fijn dat je toch een leuke avond hebt gehad met je collega's.

UN, hopelijk kom je de uren een beetje door. Geniet ervan! En wow, inderdaad best intensief. Je zoon zal vast wel heerlijk slapen vanavond. :D Veel succes.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 22 Apr 2017 10:58

Re: Wat wil je even kwijt? #6

We hebben nu idd de garage gemaild waar we m gekocht hebben. Met de vraag of ze iéts van een reactie op het probleem kunnen geven. Ze mailden net al terug dat zij best willen meekijken of misschien toch de motor gereviseerd kan worden etc. Wie weet dat dat kan, en dan hebben we denk ik daar toch best wat voor over. Mehh wat een gedoe!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem243

Bericht 22 Apr 2017 11:23

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oei phoebe, sterkte vandaag, hopelijk was t wel gezellig ;)

Ik wil even kwijt dat ik mijn blog heb gesloten, had er te weinig plezier meer in en ben een beetje klaar met het medium an sich. Nu lekker schrijven voor mezelf en misschien nog eens gastbloggen ergens.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 22 Apr 2017 14:20

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Zora, hebben jullie een tweedehands (maar alsnog redelijk nieuw) leaseauto al overwogen? Is een stuk voordeliger dan een nieuwe leasen en ik vind de prijzen echt heel erg meevallen.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 22 Apr 2017 14:51

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Vervelend Zora! Zijn jullie erg afhankelijk van de auto?

Ik ben aan het nadenken voor een soort relatiegeschenk voor een groep van 10 mensen. Het nadeel is dat het door de brievenbus moet passen. Binnenkort maar even naar de Action ofzo :D

Verder moet ik eigenlijk gaan douchen (ik heb gesport) en ik heb geen zin. Ik ben lekker TLC aan het kijken en een beetje aan het internetten.
<<

Anoniem245

Bericht 22 Apr 2017 15:52

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik wil kwijt dat ik ontzettend blij ben met mijn vriend, de kids en het leven wat we samen hebben :)
<<

Anoniem201

Bericht 22 Apr 2017 16:36

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Kira schreef:Ik wil kwijt dat ik ontzettend blij ben met mijn vriend, de kids en het leven wat we samen hebben :)


En ik ben blij dat jij daar zo blij mee bent :love:
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 22 Apr 2017 16:39

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Fijn Kira, het is je gegund!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem278

Bericht 22 Apr 2017 16:44

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Heerlijk Kira, en wat is t je ook gegund !
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 22 Apr 2017 18:59

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Chaos: bedoel je dan tweedehands leasen of een tweedehands leaseauto lopen?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 22 Apr 2017 19:01

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Fijn Kira! Heerlijk toch?!

Zora, hoop dat ze jullie verder kunnen helpen.

Ik wil kwijt dat ik zometeen een fancy dinner heb en mijn grijze uitgroei heb bijgewerkt met mascara. Kansloos.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 22 Apr 2017 19:30

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Zora schreef:Chaos: bedoel je dan tweedehands leasen of een tweedehands leaseauto lopen?


Leasen inderdaad. Al kun je ze ook kopen. Maar dat zijn dan vaak auto's die 3 jaar geleased zijn en daarna worden omgeruild voor het nieuwste model en dan gaan deze naar een tweede eigenaar.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem281

Bericht 22 Apr 2017 19:58

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Chaos, weet jij een erkend leasebedrijf dat met occasions werkt dan? Ik heb daar naar gegoogled, maar kwam alleen uit op finance lease en dat wil ik niet.
<<

Anoniem222

Bericht 22 Apr 2017 20:28

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat baaaalen Zoor!
Lief van Lejow zeg!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 22 Apr 2017 21:06

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat balen zeg Zora, ik vind veel geld aan een auto uitgeven altijd zuur
Lief van je Lejow.

Ik zit in de trein vanuit Amsterdam en heb eigenlijk 3 wijn teveel op. Helaas moeten we nog anderhalf uur ivm spoor werkzaamheden :thumbdown:
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 22 Apr 2017 21:43

Re: Wat wil je even kwijt? #6

SoGood schreef:Ik wil kwijt dat ik zometeen een fancy dinner heb en mijn grijze uitgroei heb bijgewerkt met mascara. Kansloos.

:smile:

Phoebe: Haha, dat is typisch iets wat mij ook zou overkomen. Hebben je knieën het een beetje overleefd?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 22 Apr 2017 22:07

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Urban Naked schreef:Ik heb ook een Volvo maar heb er al best wel wat kosten aan het afgelopen jaar! Hij rijdt wel fijn. Maar dat ie nooit kapot kan: Mwah

Ik wil kwijt dat ik in Loosdrecht zit. M'n oudste zoon is vandaag begonnen met zwemles en dat doen we niet in amsterdam maar in Loosdrecht (ander soort zwemles, wat intensiever dan de normale), hij zwemt van 9 tot 13 en in de tussentijd zit ik dus soort van vast in deze area.
Ik heb boeken meegenomen en ga nu denk ik maar richting Hilversum karren, ergens koffiedrinken ofzo. Heel lang :laughcry:
Morgen weer. En maandag. En dinsdag. En woensdag, en vrijdag en zaterdag en zondag.


Misschien zit je helemaal niet op tips te wachten, sla deze dan snel over UN!
Aan de Loosdrechtse dijk zitten aan het water wat leuke restaurants waar het prima toeven is (Watertuin, eetcafe de Eend)
In Hilversum kun je je eens wagen aan de Gijsbrecht, een leuke winkelstraat met een goed winkelaanbod naast de standaard Hema/Kruidvat etc. Ook zit daar een bakker waar je fijn kunt zitten. In het centrum van Hilversum kan ik je Yourcoffee aanraden, een heel fijn koffietentje.
De grote bibliotheek aan de 'sGravelandseweg is ook een plek waar je goed tijd kunt doden. Vlakbij zit kinderwinkel Mevrouw Groen, zeker een bezoekje waard. Op de Havenstraat zit Basz, een nieuwe lunchroom/koffiebar met oude bekenden uit het Hilversumse.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Apr 2017 22:15

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Nah Pleun wat lief allemaal tips! Handig.
Vandaag ben ik Hilversum ingegaan, het was best zonnig en ik heb in het zonnetje geluncht bij een tentje in het centrum. Maar voor morgen had ik in m'n hoofd om Loosdrecht zelf te bekijken en lekker te gaan zitten lezen ergens. Die bieb is geen slecht idee, en koffie aan de waterkant ook niet! Dankje!
#teammaple🍁
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5491

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 22 Apr 2017 22:21

Re: Wat wil je even kwijt? #6

En hoe ging het met je zoontje UN? Wat vond hij van heel de dag zwemmen? En kan hij het al een beetje?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers