Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragen concert Ziggo Dome (Queen)

<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 20 Apr 2017 19:18

Vragen concert Ziggo Dome (Queen)

Maandag 13 november komt Queen + Adam Lambert naar de Ziggo Dome en daar wil ik heen. Ik ben al heel lang niet naar een concert in zo'n groot stadion geweest, dus ik vraag me af of jullie misschien een idee hebben hoe lang zoiets duurt. Er staat als begintijd 20.00. Begint het concert dan ook gelijk of heb je sowieso nog vertraging? En pauze? Ik zou uiterlijk om 24.00 weg moeten daar om nog met het OV thuis te komen.

Of is er nog iemand die er ook heen wil met de auto en in Gelderland woont? :angel:
<<

Anoniem249

Bericht 20 Apr 2017 19:45

Re: Vragen concert Ziggo Dome (Queen)

De organisatie zorgt er meestal voor dat het concert op tijd is afgelopen (23:30 uur op z'n laatst) zodat er nog voldoende aansluiting op het OV is.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 20 Apr 2017 19:48

Re: Vragen concert Ziggo Dome (Queen)

Queen?! Wil ik ook heen!

Lionel Richie was toen om 22.30 afgelopen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 20 Apr 2017 19:56

Re: Vragen concert Ziggo Dome (Queen)

Wij zoeken meestal een hotel in de buurt, moeten eigenlijk naar Groningen maar dat is zo ver... Meestal ook wat stress om dan op tijd
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Apr 2017 19:56

Re: Vragen concert Ziggo Dome (Queen)

Er zit ook een heel leuk hotel aan Ziggo Dome vast, dus dat kun je ook nog overwegen! Ben je er ff lekker een nachtje uit!
❤ 7 juni 2018
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 20 Apr 2017 20:01

Re: Vragen concert Ziggo Dome (Queen)

Meestal zorgen ze inderdaad wel dat het rond 23 klaar is. Begin is meestal wel aardig op tijd is mijn ervaring, voorprogramma natuurlijk eerst en dan wel pauze tussen voorprogramma en hoofdact. Tussendoor meestal niet meer.

Qua terugreis zou ik meer bang zijn voor eventuele overstaps dan het daadwerkelijk op tijd wegkomen. Als je vrij direct kunt reizen of 1x overstap en dan een trein speling dan moet het wel lukken.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 21 Apr 2017 08:17

Re: Vragen concert Ziggo Dome (Queen)

Sam schreef:Queen?! Wil ik ook heen!
Nouja, Bryan May, Roger Taylor en Adam Lambert. :)

Ik ga gewoon een kaartje kopen (als het lukt) en dan zien we wel weer verder. Nachtje erbij wordt wel erg duur plus dan moet mijn man de dag erna ook vrij nemen.

Verder nog tips voor de kaartjes? Kun je ook vanaf de goedkoopste zitplaatsen nog wat zien? 10.00 gaan ze in de verkoop! :bounce:
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 21 Apr 2017 10:44

Re: Vragen concert Ziggo Dome (Queen)

Hoop dat het is gelukt met de kaartjes!

Als je een goedkopere hotelovernachting zoekt, zou je ook bij Spoordeelwinkel kunnen kijken. Een van de hotels is volgens mij dicht bij Ziggo Dome.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 21 Apr 2017 12:43

Re: Vragen concert Ziggo Dome (Queen)

Jaa ik heb een kaartje! :banaan:

Ben een tijd geleden inderdaad bij dat hotel geweest, was wel ok, maar niet overnachten is altijd nog goedkoper natuurlijk. :nerd:
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 22 Apr 2017 14:03

Re: Vragen concert Ziggo Dome (Queen)

Fijn dat het gelukt is!

Niet overnacht is goedkoper, dat is helemaal waar. Het voordeel van het hotel vind ik dat je geen stress hebt van snel weg na het concert en een nachtje weg vind ik sowieso altijd wel lekker. Daarnaast zitten de treinkaartjes bij het arrangement in, waardoor je ook geen parkeerkosten hebt etc. Het is minder gedoe vind ik.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 23 Apr 2017 07:17

Re: Vragen concert Ziggo Dome (Queen)

Ik ben ooit bij Nick en Simon geweest in de Ziggo dome (heel ander genre, maar goed ;)) en het was zo ontzettend druk op weg erheen (spits, werkzaamheden onderweg, super slecht weer), dat veel bezoekers te laat waren. Toen is het concert 45 minuten later begonnen. Werd ook omgeroepen dat het om die reden was. Dus ook later afgelopen. Wij waren toen met de auto, maar die moesten we bij Burgers Zoo parkeren en dan met een shuttle bus naar de Ziggo dome. Na het concert wilde iedereen die bus in (nog steeds slecht weer) dus daar hebben we ook nog wel 45 minuten staan wachten. Als het ontzettend druk is, duurt alles veel langer, ik zou ov toch wel spannend vinden bij zoiets
december 2016
juli 2019
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 23 Apr 2017 07:46

Re: Vragen concert Ziggo Dome (Queen)

Niekske, ik denk dat jij het over het GelreDome hebt. Aangezien Burgers Zoo in Arnhem ligt net als het GelreDome.

Heb verder geen tips, want ik ga altijd met de auto. Alvast veel plezier!
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 23 Apr 2017 17:46

Re: Vragen concert Ziggo Dome (Queen)

Winegum schreef:Niekske, ik denk dat jij het over het GelreDome hebt. Aangezien Burgers Zoo in Arnhem ligt net als het GelreDome.

Heb verder geen tips, want ik ga altijd met de auto. Alvast veel plezier!


Oh man, wat dom ja :palm:
december 2016
juli 2019

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers