Lennox schreef:Wow echt? Belt een callcenter zo belachelijk veel? Wat asociaal zeg.
Jerry schreef:Beetje off topic, maar moet ineens hieraan denken. M'n moeder loopt al twee weken te mopperen dat iedere nacht stipt om 1:00 iemand hun belt en als ze opnemen horen ze niks. Nou was ze dit weekend vlak voor 1:00 wakker. Dus ze dacht "nou ga ik eens kijken wie ons belt". Bril op, en wachten... Om 1:00 ging de telefoon weer, m'n moeder kijken (dit keer dus met bril), stond in het schermpje "wekker"
Jerry schreef:Lennox schreef:Wow echt? Belt een callcenter zo belachelijk veel? Wat asociaal zeg.
Er is niet iemand die al die nummers draait. Gebeurt computergestuurd. Wellicht een fout in het computersysteem, waardoor er geen goede verbinding tot stand komt (in het verleden ook gehad, erg irritant, uiteindelijk via de provider ontdekt wie er belde en het toen stop kunnen zetten).
Lennox schreef:Jerry schreef:Lennox schreef:Wow echt? Belt een callcenter zo belachelijk veel? Wat asociaal zeg.
Er is niet iemand die al die nummers draait. Gebeurt computergestuurd. Wellicht een fout in het computersysteem, waardoor er geen goede verbinding tot stand komt (in het verleden ook gehad, erg irritant, uiteindelijk via de provider ontdekt wie er belde en het toen stop kunnen zetten).
Ah ok. Blijft irritant.
Haha ik lees nu net het verhaal van je moeder. 1 woord: Briljant!
Jerry schreef:Ik werd bijna wekelijks gebeld door Jeany from Microsoft met een warning dat ik veel download en our computer een risk loopt en that she can help fixing that problem.
Toen ik zei dat het nummer waarop ze mij belde, niet bekend is bij pc-dingen, werd de verbinding verbroken. Daarna een x iets met 'police' naar ze geroepen en toen werd de verbinding ook verbroken. Nu verbreek ik de verbinding zodra ik een Engels-met-indiaas-accent aan de andere kant van de lijn hoor.
Beachgirl schreef:Jerry schreef:Ik werd bijna wekelijks gebeld door Jeany from Microsoft met een warning dat ik veel download en our computer een risk loopt en that she can help fixing that problem.
Toen ik zei dat het nummer waarop ze mij belde, niet bekend is bij pc-dingen, werd de verbinding verbroken. Daarna een x iets met 'police' naar ze geroepen en toen werd de verbinding ook verbroken. Nu verbreek ik de verbinding zodra ik een Engels-met-indiaas-accent aan de andere kant van de lijn hoor.
Deze voortaan echt niet meer opnemen! Kan je echt veel geld gaan kosten. Is wel eens in het nieuws geweest.
22x in 3,5 uur is echt geen callcenter hoor. Gewoon lekker laten gaan of weg blijven drukken.
DdL schreef:Juist wel opnemen en dan opgooien. Tijd noteren en na 5 keer (volgens mij) kan de provider het blokkeren.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers