Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onbekende beller

<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 18 Apr 2017 13:33

Onbekende beller

Ik ben vandaag in 3.5 uur tijd al 22x gebeld door een privé nummer. Als ik opneem hoor ik niks. Druk hem nu steeds weg of laat hem gaan. Zo irritant. Jullie dit ook weleens gehad?
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 18 Apr 2017 13:34

Re: Onbekende beller

Ja, het was eigenlijk altijd een callcenter. Super irritant!
<<

Anoniem304

Bericht 18 Apr 2017 13:36

Re: Onbekende beller

Callcenter idd
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Apr 2017 13:36

Re: Onbekende beller

Ja ook heel vaak. Neem meestal wel op want kan ook belangrijk zijn
Afbeelding
<<

Anoniem260

Bericht 18 Apr 2017 13:46

Re: Onbekende beller

Ik werd bijna wekelijks gebeld door Jeany from Microsoft met een warning dat ik veel download en our computer een risk loopt en that she can help fixing that problem.
Toen ik zei dat het nummer waarop ze mij belde, niet bekend is bij pc-dingen, werd de verbinding verbroken. Daarna een x iets met 'police' naar ze geroepen en toen werd de verbinding ook verbroken. Nu verbreek ik de verbinding zodra ik een Engels-met-indiaas-accent aan de andere kant van de lijn hoor.

Beetje off topic, maar moet ineens hieraan denken. M'n moeder loopt al twee weken te mopperen dat iedere nacht stipt om 1:00 iemand hun belt en als ze opnemen horen ze niks. Nou was ze dit weekend vlak voor 1:00 wakker. Dus ze dacht "nou ga ik eens kijken wie ons belt". Bril op, en wachten... Om 1:00 ging de telefoon weer, m'n moeder kijken (dit keer dus met bril), stond in het schermpje "wekker" :laughcry: :laughcry:
<<

Anoniem210

Bericht 18 Apr 2017 13:55

Re: Onbekende beller

Wow echt? Belt een callcenter zo belachelijk veel? Wat asociaal zeg.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 18 Apr 2017 13:57

Re: Onbekende beller

Je zou denken dat het niet 22x in 3.5 uur tijd is. Hopen dat ze snel stoppen ermee.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem260

Bericht 18 Apr 2017 14:03

Re: Onbekende beller

Lennox schreef:Wow echt? Belt een callcenter zo belachelijk veel? Wat asociaal zeg.


Er is niet iemand die al die nummers draait. Gebeurt computergestuurd. Wellicht een fout in het computersysteem, waardoor er geen goede verbinding tot stand komt (in het verleden ook gehad, erg irritant, uiteindelijk via de provider ontdekt wie er belde en het toen stop kunnen zetten).
<<

Anoniem301

Bericht 18 Apr 2017 14:53

Re: Onbekende beller

Jerry schreef:Beetje off topic, maar moet ineens hieraan denken. M'n moeder loopt al twee weken te mopperen dat iedere nacht stipt om 1:00 iemand hun belt en als ze opnemen horen ze niks. Nou was ze dit weekend vlak voor 1:00 wakker. Dus ze dacht "nou ga ik eens kijken wie ons belt". Bril op, en wachten... Om 1:00 ging de telefoon weer, m'n moeder kijken (dit keer dus met bril), stond in het schermpje "wekker" :laughcry: :laughcry:

Haha oh wat erg!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 18 Apr 2017 14:54

Re: Onbekende beller

Haha Jerry!
10.04.17
<<

Anoniem316

Bericht 18 Apr 2017 14:56

Re: Onbekende beller

Haha Jerry. Ook wel weer aandoenlijk.

Maar 22x in 3,5 uur tijd is wel heel bijzonder. Hoop dat het snel stopt!
<<

Anoniem210

Bericht 18 Apr 2017 17:40

Re: Onbekende beller

Jerry schreef:
Lennox schreef:Wow echt? Belt een callcenter zo belachelijk veel? Wat asociaal zeg.


Er is niet iemand die al die nummers draait. Gebeurt computergestuurd. Wellicht een fout in het computersysteem, waardoor er geen goede verbinding tot stand komt (in het verleden ook gehad, erg irritant, uiteindelijk via de provider ontdekt wie er belde en het toen stop kunnen zetten).


Ah ok. Blijft irritant.

Haha ik lees nu net het verhaal van je moeder. 1 woord: Briljant!
<<

Anoniem260

Bericht 18 Apr 2017 19:38

Re: Onbekende beller

Lennox schreef:
Jerry schreef:
Lennox schreef:Wow echt? Belt een callcenter zo belachelijk veel? Wat asociaal zeg.


Er is niet iemand die al die nummers draait. Gebeurt computergestuurd. Wellicht een fout in het computersysteem, waardoor er geen goede verbinding tot stand komt (in het verleden ook gehad, erg irritant, uiteindelijk via de provider ontdekt wie er belde en het toen stop kunnen zetten).


Ah ok. Blijft irritant.

Haha ik lees nu net het verhaal van je moeder. 1 woord: Briljant!


True

En: true :laughcry: :laughcry: Ik moest echt keihard lachen toen ze 't vertelde. Dat snapte ze ook wel :smile:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 18 Apr 2017 20:06

Re: Onbekende beller

Hahahaha Jerry! Dat vind ik echt heel grappig.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 18 Apr 2017 22:04

Re: Onbekende beller

Jerry schreef:Ik werd bijna wekelijks gebeld door Jeany from Microsoft met een warning dat ik veel download en our computer een risk loopt en that she can help fixing that problem.
Toen ik zei dat het nummer waarop ze mij belde, niet bekend is bij pc-dingen, werd de verbinding verbroken. Daarna een x iets met 'police' naar ze geroepen en toen werd de verbinding ook verbroken. Nu verbreek ik de verbinding zodra ik een Engels-met-indiaas-accent aan de andere kant van de lijn hoor.



Deze voortaan echt niet meer opnemen! Kan je echt veel geld gaan kosten. Is wel eens in het nieuws geweest.



22x in 3,5 uur is echt geen callcenter hoor. Gewoon lekker laten gaan of weg blijven drukken.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem304

Bericht 19 Apr 2017 06:57

Re: Onbekende beller

Beachgirl schreef:
Jerry schreef:Ik werd bijna wekelijks gebeld door Jeany from Microsoft met een warning dat ik veel download en our computer een risk loopt en that she can help fixing that problem.
Toen ik zei dat het nummer waarop ze mij belde, niet bekend is bij pc-dingen, werd de verbinding verbroken. Daarna een x iets met 'police' naar ze geroepen en toen werd de verbinding ook verbroken. Nu verbreek ik de verbinding zodra ik een Engels-met-indiaas-accent aan de andere kant van de lijn hoor.



Deze voortaan echt niet meer opnemen! Kan je echt veel geld gaan kosten. Is wel eens in het nieuws geweest.



22x in 3,5 uur is echt geen callcenter hoor. Gewoon lekker laten gaan of weg blijven drukken.

Je moet echt wel wat doen voordat zo'n Indiër van Microsoft je geld kost hoor. Enkel opnemen maakt niet uit.
En waarom zou het geen callcenter zijn? Als je nummer door een foutje steeds weer in een batch terecht komt?
<<

Anoniem197

Bericht 19 Apr 2017 13:28

Re: Onbekende beller

Juist wel opnemen en dan opgooien. Tijd noteren en na 5 keer (volgens mij) kan de provider het blokkeren.
<<

Anoniem260

Bericht 19 Apr 2017 17:51

Re: Onbekende beller

DdL schreef:Juist wel opnemen en dan opgooien. Tijd noteren en na 5 keer (volgens mij) kan de provider het blokkeren.



Tenzij t uit t buitenland blijkt te komen, dan kunnen ze niets.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 20 Apr 2017 07:57

Re: Onbekende beller

Vermoed dat het geen callcentre is. Gisteren af en toe gebeld overdag maar vannacht weer 30x. Hou maar even een logboek bij en kijken wat ik hiermee kan.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem257

Bericht 20 Apr 2017 08:16

Re: Onbekende beller

Je kunt als er zo vaak wordt gebeld het navragen bij je provider. Zij kunnen dan het nummer ook blokkeren voor je.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Apr 2017 08:33

Re: Onbekende beller

Ik zou inderdaad even je provider bellen. Irritant zeg!

♥♥

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers