Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Laatst gekocht topic! #1

<<

Anoniem23

Bericht 26 Okt 2013 11:04

Re: Laatst gekocht topic!

Ooh darcy ik ben benieuwd wat je van embryolise vindt! Let me know, misschien wil ik het ook wel eens proberen.
<<

Anoniem273

Bericht 26 Okt 2013 11:14

Re: Laatst gekocht topic!

Deze parka, moet nog binnenkomen en ik hoop dat je het bontje makkelijk kunt verwijderen ;) In ieder geval tegelijkertijd met de teddyvoering maar ik hoop ook los (anders knip ik 'm zelf wel los):

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 29 Okt 2013 21:15, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem23

Bericht 26 Okt 2013 11:41

Re: Laatst gekocht topic!

Leuk azi! Ben benieuwd. Duur?
<<

Anoniem273

Bericht 26 Okt 2013 12:05

Re: Laatst gekocht topic!

€114 bij Asos, hun eigen merk. Ik vind die teddyvoering zo leuk en vooral fijn dat -ie volledig gevoerd kan zijn.
<<

Anoniem4

Bericht 26 Okt 2013 12:07

Re: Laatst gekocht topic!

Die is leuk zeg Azi! Ik vind de teddy-voering supercute.
Ik heb van de week nog dat bikerjasje van Zara gepast. Was geen succes :(
<<

Anoniem19

Bericht 26 Okt 2013 12:08

Re: Laatst gekocht topic!

Harrison schreef:Ooh darcy ik ben benieuwd wat je van embryolise vindt! Let me know, misschien wil ik het ook wel eens proberen.


Will let u know! Ben echt heel benieuwd, ik hoor er zoveel goede verhalen over.

Azi: toffe parka!!! Ik vind teddy ook heel erg leuk.
<<

Anoniem23

Bericht 26 Okt 2013 12:11

Re: Laatst gekocht topic!

Aziraphale schreef:€114 bij Asos, hun eigen merk. Ik vind die teddyvoering zo leuk en vooral fijn dat -ie volledig gevoerd kan zijn.

Ja precies dat vind ik zo stom aan de meesta parka's. Wat heb je er nou aan.
<<

Anoniem273

Bericht 26 Okt 2013 13:02

Re: Laatst gekocht topic!

Rogue schreef:Die is leuk zeg Azi! Ik vind de teddy-voering supercute.
Ik heb van de week nog dat bikerjasje van Zara gepast. Was geen succes :(


Ja schattig hè :)
Wat jammer van het bikerjasje! Hij valt ook wel erg klein hoor vind ik.
<<

Anoniem29

Bericht 26 Okt 2013 19:38

Re: Laatst gekocht topic!

Leeuk Azi!

Ik zou voortaan wel in Ponden bestellen. Dan rekent de creditcard maatschappij de koers om van dat moment. En dat is in alle gevallen een stuk gunstiger dan de koers die ASOS toepast. Zij willen natuurlijk nooit verlies lijden door de koers.

Soms scheelt het wel 10 a 12 euro bij een duurder artikel of je het in ponden of euro's besteld.


@ Darcy. Aahh 8 hour cream is zo fijn. Ik gebruik het als lippenbalsem als ik hele droge lippen heb en op droge plekjes. Ook wel eens als oogcreme, lekker vettig. Mijn vriend gebruikt het na het trimmen als hij droge wangen heeft. Echt geweldig spul. Het ruikt alleen een beetje ziekehuis haha.
<<

Anoniem273

Bericht 26 Okt 2013 19:45

Re: Laatst gekocht topic!

Oh Tox, goede tip! Voor een vogende keer :)

Edit: blegh het scheelt €15 :(
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 27 Okt 2013 16:06

Re: Laatst gekocht topic!

Mooie parka Azi! Ik ben alleen ook niet zo van dat bontje, maar die teddy is juist wel superleuk. Ik hoop voor je dat je het makkelijk allemaal los kunt halen.
<<

Anoniem273

Bericht 27 Okt 2013 16:42

Re: Laatst gekocht topic!

Kowalski schreef:Mooie parka Azi! Ik ben alleen ook niet zo van dat bontje, maar die teddy is juist wel superleuk. Ik hoop voor je dat je het makkelijk allemaal los kunt halen.


Ik hoop het ook, moet lukken toch? Kan het bontje vast lost tornen en anders knip ik het eraf en stik ik de teddy weer om o.i.d. Grof geweld :nerd:
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 27 Okt 2013 16:57

Re: Laatst gekocht topic!

:heart: :heart: :heart:
Afbeelding
Afbeelding
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 27 Okt 2013 17:03

Re: Laatst gekocht topic!

Aziraphale schreef:
Kowalski schreef:Mooie parka Azi! Ik ben alleen ook niet zo van dat bontje, maar die teddy is juist wel superleuk. Ik hoop voor je dat je het makkelijk allemaal los kunt halen.


Ik hoop het ook, moet lukken toch? Kan het bontje vast lost tornen en anders knip ik het eraf en stik ik de teddy weer om o.i.d. Grof geweld :nerd:


Jaa moet lukken. Beetje creativiteit brengt je meestal best ver!
<<

Anoniem19

Bericht 27 Okt 2013 17:23

Re: Laatst gekocht topic!

Intoxicated schreef:Leeuk Azi!

Ik zou voortaan wel in Ponden bestellen. Dan rekent de creditcard maatschappij de koers om van dat moment. En dat is in alle gevallen een stuk gunstiger dan de koers die ASOS toepast. Zij willen natuurlijk nooit verlies lijden door de koers.

Soms scheelt het wel 10 a 12 euro bij een duurder artikel of je het in ponden of euro's besteld.


@ Darcy. Aahh 8 hour cream is zo fijn. Ik gebruik het als lippenbalsem als ik hele droge lippen heb en op droge plekjes. Ook wel eens als oogcreme, lekker vettig. Mijn vriend gebruikt het na het trimmen als hij droge wangen heeft. Echt geweldig spul. Het ruikt alleen een beetje ziekehuis haha.


Ik heb de geurloze versie haha, omdat mijn huid erg gevoelig is. Op mijn lippen voelde het idd al heerlijk!
<<

Anoniem38

Bericht 27 Okt 2013 17:33

Re: Laatst gekocht topic!

Bij H&M is er ook zo'n soort parka met teddy en zonder bont. Helaas stond de jas mij niet.
<<

Anoniem273

Bericht 27 Okt 2013 17:34

Re: Laatst gekocht topic!

Jip83 schreef:Bij H&M is er ook zo'n soort parka met teddy en zonder bont. Helaas stond de jas mij niet.


Klopt, maat die is niet compleet gevoerd met teddy en dat wil ik wel heel graag.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 27 Okt 2013 17:59

Re: Laatst gekocht topic!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben wezen shoppen vandaag. Ben nog niet helemaal tevreden, want wilde wel meer, maar ik vond veel dingen niet leuk. Heb nog wel een blauwe blazer van de hema met bloemen erop.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 27 Okt 2013 18:09

Re: Laatst gekocht topic!

Snow Fairy! :heart:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem 63

Bericht 27 Okt 2013 18:31

Re: Laatst gekocht topic!

Gisteren deze gekocht :cheering:

Afbeelding

(http://www.wefashion.nl/Vesten/DAMES-VE ... rch%3DGeel)

Hij is in 't echt nog véél leuker dan op t plaatje, haha. Verder vooral veel voor m'n man geshopt, maar later via zalando ook nog van alles bestel, dus ben benieuwd.... Eindelijk weer eens wat nieuwe kleding :cheering:
<<

Anoniem4

Bericht 27 Okt 2013 19:01

Re: Laatst gekocht topic!

Leuk vest, Kenya! Mooie kleur.

Afbeelding
Afbeelding
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 27 Okt 2013 19:03

Re: Laatst gekocht topic!

Cinnamon schreef:Snow Fairy! :heart:


Heerlijk :heart:
Ik las er pas voor het eerst over. Ik dacht: roze en zoet, dat is wat voor mij! Ik wilde 'm toch eerst even ruiken i.p.v. meteen online te bestellen. Vandaag was ik bij Lush en toen heb ik 'm geroken. Heerlijk! Heb nu een fles van 250 ml gekocht, misschien dat ik er nog wel een ga halen :bounce:
Afbeelding
<<

Anoniem124

Bericht 27 Okt 2013 19:28

Re: Laatst gekocht topic!

Deze jas.

Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 27 Okt 2013 19:39

Re: Laatst gekocht topic!

ThinkPink schreef:
Cinnamon schreef:Snow Fairy! :heart:


Heerlijk :heart:
Ik las er pas voor het eerst over. Ik dacht: roze en zoet, dat is wat voor mij! Ik wilde 'm toch eerst even ruiken i.p.v. meteen online te bestellen. Vandaag was ik bij Lush en toen heb ik 'm geroken. Heerlijk! Heb nu een fles van 250 ml gekocht, misschien dat ik er nog wel een ga halen :bounce:

Dan moet je bestellen via de Britse webshop :yes:
De verzendkosten zijn hoger, maar de productprijzen zoveel lager!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 27 Okt 2013 20:59

Re: Laatst gekocht topic!

Bedankt voor de tip Cinnamon! Scheelt inderdaad veel geld :yes:
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers