Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Parkeren Eindhoven Airport

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 18 Apr 2017 14:29

Parkeren Eindhoven Airport

Als je vertrekt vanaf Eindhoven airport, kun je dan ook ergens parkeren waar je geen €70,- kwijt bent voor 1,5 week? Misschien heeft iemand een goede tip voor een parkeerplek in een woonwijk daar in de buurt? Max 15 minuten lopen is geen probleem.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 18 Apr 2017 14:36

Re: Parkeren Eindhoven Airport

Is parkeren ergens in een buitenwijk en met de stadsbus naar het vliegveld ook een optie? Dan heb ik wel een tip voor je. Moet dan ff opzoeken waar ik toen geparkeerd had en welke bus het precies was. Maar was volgens mij zo'n 25 min met de bus als ik me goed herinner.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 18 Apr 2017 14:40

Re: Parkeren Eindhoven Airport

Ik vind 25 min met de bus nog wel lang, maar dat heeft er mee te maken dat het vanaf mijn huis maar 15 minuten rijden is. Alleen het ov is vrij slecht geregeld helaas. Maar de tip is altijd welkom, als er geen beter alternatief is wordt het dat misschien alsnog.
<<

Anoniem278

Bericht 18 Apr 2017 14:42

Re: Parkeren Eindhoven Airport

Op het terrein van de Grote Beek? Dan neem je vanaf daar de bus naar airport. vijf minuten?
Zelfde geldt voor ergens in Acht je auto zetten.
Maar Grote Beek heeft beveiliging rondrijden.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2083

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 18 Apr 2017 14:53

Re: Parkeren Eindhoven Airport

Als het maar 15 minuten is, is een taxi dan geen optie? Dat zal dan vast ook niet zo duur zijn.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 18 Apr 2017 15:17

Re: Parkeren Eindhoven Airport

Char schreef:Als het maar 15 minuten is, is een taxi dan geen optie? Dat zal dan vast ook niet zo duur zijn.


Dat is ook nog een optie inderdaad, maar kost toch 30 euro enkele reis
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2512

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 18 Apr 2017 16:09

Re: Parkeren Eindhoven Airport

De P&R bij Meerhoven? Daar rijden ook bussen.
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 18 Apr 2017 17:31

Re: Parkeren Eindhoven Airport

PR in m.eerhoven inderdaad. Daar komt de bus langs. Of anders in het C.ity Centrum in V.eldhoven (buiten de vergunningshouders) op bijvoorbeeld de L.arisbeek of H.et L.over (dan staat je auto in een woonwijk helemaal gratis). Ook daar komt de bus voorrijden bij de Albert Heijn.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 18 Apr 2017 19:19

Re: Parkeren Eindhoven Airport

Bedankt voor de tips allemaal!
M'n vriend had zojuist ook een geniaal idee, hij brengt mij en de koffers met de auto naar het vliegveld, rijdt dan naar huis en fietst dan zelf naar het vliegveld. Ik ben benieuwd of hij het ook echt doet, anders gebruiken we een van bovenstaande tips.
<<

Anoniem255

Bericht 19 Apr 2017 19:38

Re: Parkeren Eindhoven Airport

In Zandrijk (Meerhoven) kun je je auto ook op diverse plekken kwijt. Dan is het nog zo'n 2-5 minuten lopen naar de bus en dan zo'n 5 minuten met de bus naar het vliegveld.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 19 Apr 2017 20:41

Re: Parkeren Eindhoven Airport

Ik zou je iig niet aanraden in de woonwijk meerhoven (dichtbij vliegveld) te parkeren. Zelf ooit gedaan en toen is zowel mijn auto als de auto van een vriendin met wie ik weg was bewust beschadigd. Bij het doen van aangifte bleek dat het daar aan de lopende band te doen is bij mensen die er goedkoop willem parkeren om op reis te gaan. Blijkbaar is de buurt er niet zo blij mee?
Juli 2015
Maart 2017
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7543

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 20 Apr 2017 09:41

Re: Parkeren Eindhoven Airport

Ik zou hem voor 1,5 week nooit ergens in een wijk zetten, vind ik niet zo'n fijn idee. En ik snap op zich wel dat bewoners dat niet prettig vinden, al mag het natuurlijk wel gewoon, en is dat beschadigen van auto's gewoon aso. Ik vind 70 euro echt niet veel geld voor 1,5 week, en ik zou hem dus gewoon lekker bij het vliegveld parkeren persoonlijk.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 20 Apr 2017 09:50

Re: Parkeren Eindhoven Airport

Ik werk in Eindhoven en in de wijken is een 'parkeerprobleem'. Sommige collega's parkeren in de wijk en daar zijn de bewoners het niet mee eens met als gevolg beschadigde auto's. Ik zou dat als bewoner ook niet echt prettig vinden. Zeker niet als de auto er 1,5 week staat.
Wat Miss_S ook zegt; €70 is niet veel voor 1,5 week. Wij zijn dat bedrag op Schphol al voor een paar dagen kwijt.
Heb je anders niemand die je even kan brengen en weer ophalen?
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem197

Bericht 23 Apr 2017 06:26

Re: Parkeren Eindhoven Airport

Ik zoek even. Weet iemand te zitten.
<<

Anoniem197

Bericht 23 Apr 2017 06:31

Re: Parkeren Eindhoven Airport

Nee krijg de advertentie helaas niet meer te vinden. Wel andere. Kijk op Google, parkeren eindhoven airport.

Ik zou hem ook niet in de wijk zetten.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers