Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 16 Apr 2017 22:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Tsja, ik snap wel dat als je de dag ervoor een feestje hebt gehad, en je eindelijk eens lekker kunt uitslapen omdat je lekker weekend hebt, je niet meteen zin hebt om vroeg op te komen draven omdat er rekening gehouden moet worden met het slaapje van een kindje van een ander. Die eerdere tijd was nu eenmaal al afgesproken. En een brunch is nou eenmaal rond een uur of half 12, en niet om 10.00. Ik snap best dat het voor jou nu niet heel handig was, maar het is ook wel eens goed om naar de andere kant te kijken. Als ik uitgenodigd werd voor een brunch, en die afspraak was al gemaakt, zou ik het ook niet fijn vinden als ik ineens om 10.00 (ik zeg maar wat) moest komen om deze reden.
<<

Anoniem282

Bericht 16 Apr 2017 22:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Mizz_S schreef:Tsja, ik snap wel dat als je de dag ervoor een feestje hebt gehad, en je eindelijk eens lekker kunt uitslapen omdat je lekker weekend hebt, je niet meteen zin hebt om vroeg op te komen draven omdat er rekening gehouden moet worden met het slaapje van een kindje van een ander. Die eerdere tijd was nu eenmaal al afgesproken. En een brunch is nou eenmaal rond een uur of half 12, en niet om 10.00. Ik snap best dat het voor jou nu niet heel handig was, maar het is ook wel eens goed om naar de andere kant te kijken. Als ik uitgenodigd werd voor een brunch, en die afspraak was al gemaakt, zou ik het ook niet fijn vinden als ik ineens om 10.00 (ik zeg maar wat) moest komen om deze reden.


Dit. Om 10 uur zou ik eerder beschouwen als Paasontbijt en ik snap wel dat je broer dan de avond ervoor niet naar een feestje had kunnen gaan. Ik zou althans niet op stap zijn gegaan als ik de volgende ochtend om 10 uur aan een Paasontbijt werd verwacht. Je komt een beetje verongelijkt over, terwijl het m.i. om meerdere familieleden gaat dan alleen jullie dochter. Ik vind het eigenlijk wel goed van je ouders dat ze ook rekening houden met je broer. Daarnaast komt het nogal veroordelend over dat je een mening hebt over wat je broer op zaterdagavond doet. Niet iedereen heeft een gezin en is op die manier meer gebonden. Ik haal althans nergens uit dat je broer ook een kind meenam vandaag. Als het allemaal op jouw voorwaarden had moeten gebeuren, had je zelf iets kunnen organiseren, lijkt me.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 17 Apr 2017 02:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat ik net maar één uurtje geslapen heb en om 22:00 al in bed lag.
On ventje hoest zich telkens wakker en gaat dan huilen. Ik was er naast gaan liggen dat helpt helaas niet. Nu maar met z'n drieën in het grote bed proberen.

En morgen komt heel de familie hier voor een paaslunch. 14 man totaal. Meh.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 17 Apr 2017 06:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Guattari schreef:
Mizz_S schreef:Tsja, ik snap wel dat als je de dag ervoor een feestje hebt gehad, en je eindelijk eens lekker kunt uitslapen omdat je lekker weekend hebt, je niet meteen zin hebt om vroeg op te komen draven omdat er rekening gehouden moet worden met het slaapje van een kindje van een ander. Die eerdere tijd was nu eenmaal al afgesproken. En een brunch is nou eenmaal rond een uur of half 12, en niet om 10.00. Ik snap best dat het voor jou nu niet heel handig was, maar het is ook wel eens goed om naar de andere kant te kijken. Als ik uitgenodigd werd voor een brunch, en die afspraak was al gemaakt, zou ik het ook niet fijn vinden als ik ineens om 10.00 (ik zeg maar wat) moest komen om deze reden.


Dit. Om 10 uur zou ik eerder beschouwen als Paasontbijt en ik snap wel dat je broer dan de avond ervoor niet naar een feestje had kunnen gaan. Ik zou althans niet op stap zijn gegaan als ik de volgende ochtend om 10 uur aan een Paasontbijt werd verwacht. Je komt een beetje verongelijkt over, terwijl het m.i. om meerdere familieleden gaat dan alleen jullie dochter. Ik vind het eigenlijk wel goed van je ouders dat ze ook rekening houden met je broer. Daarnaast komt het nogal veroordelend over dat je een mening hebt over wat je broer op zaterdagavond doet. Niet iedereen heeft een gezin en is op die manier meer gebonden. Ik haal althans nergens uit dat je broer ook een kind meenam vandaag. Als het allemaal op jouw voorwaarden had moeten gebeuren, had je zelf iets kunnen organiseren, lijkt me.



Toen de jongens van mijn zus nog klein waren deden zij dit ook. Alle feestdagen waren bij hun thuis. Zo konden de kinderen op tijd naar bed en de slaapjes tussendoor doen. Zo willen wij het straks ook doen. Haar kinderen zijn nu zo groot dat ze zonder slaapjes kunnen. Dat komt nu fijn uit.
10-08-2017 ♥
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:28

Bericht 17 Apr 2017 07:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik snap jullie reacties ook zeker wel. Waarschijnlijk zou ik in een andere situatie ook zo reageren.

Maar ik denk dat ik nu extra baalde door een combinatie van meerdere dingen en mijn hormonen...
Ik heb maanden geleden al aangegeven dat het ook bij ons gevierd kon worden maar mijn ouders stonden erop om het bij hun te doen, zolang ik weet moet er maar altijd aangepast worden naar mijn broer en nu die ene (eerste en gelijk ook laatste) keer dat ik vraag of het ook eerder kan dan wordt er totaal niks mee gedaan.
Had gisteren ook nog even met mijn broer gesproken en die wist er helemaal niks vanaf en wat hem betreft had het prima eerder gekund.

Nou ja uiteindelijk maakt het allemaal niks meer uit, we hebben gezellig gebruncht en zijn gewoon eerder weg gegaan.
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 17 Apr 2017 10:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat ik er net pas achterkom dat ik 2 weken lang de verkeerde medicatie heb geslikt. Pas toen ik net de herhaallijn van de huisarts belde zag ik het. Nu begrijp ik ook waarom ik me zo naar voelde! En ik maar denken dat m'n dosering aangepast moest worden. Niet dus. Morgen gelijk maar aankaarten.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

anoniem203

Bericht 17 Apr 2017 10:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Van mijn schouder. Ik loop als sinds December met een ontsteking aan mijn monnikkapspier die heeeeel langzaam aan het minderen is. Alleen nu heb ik afgelopen donderdag na de bovenverdieping te hebben gestofzuigd de ijzeren buis van de stofzuiger op mijn schouder gekregen. Ik liep de trap af met de stofzuiger en de slang schiet eraf en die ijzeren buis slaat keihard op mijn schouder. Toen ik beneden kwam moest ik dan ook echt even op de grond zitten want alles draaide. De fysio was natuurlijk vrij dit weekend dus ik hoop dat hij mij morgen terug belt dat ik zsm mag komen. Echt wat een hell. Doet zo'n pijn. :snik:
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 17 Apr 2017 11:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal want dochter is ziek en vriend is Pasen vieren bij zijn familie.
Ik wil boodschappen doen en moet nieuwe paracetamol halen voor dochter.
Ik heb gezegd dat hij 16.00 uur thuis moet zijn. Ben benieuwd!
<<

Anoniem221

Bericht 17 Apr 2017 20:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal ervan dat we de hele dag 'opgesloten' hebben gezeten. Niet in staat om de auto te pakken om naar een paasmarkt te gaan. Waarom niet? We hebben hier een jaarlijkse hardloopwedstrijd van ongeveer 10 km. Normaal is de Hoofdstraat afgesloten en kunnen we via de 'achterweg' gewoon weg. Dit jaar hebben ze de route ingekort en liepen ze voor ons huis langs naar de finish. Van alle kanten was de parkeerplaats achter ons huis afgesloten en weg konden we niet. Niet zo'n heel groot drama, maar had het ons even van te voren gemeld. 26 jaar hebben ze dezelfde route en nu hebben ze voor het eerst de route aangepast. Drama voor ons. Als ze het gemeld hadden, dan hadden we gisteravond de auto op een andere parkeerplaats gezet. :12:
<<

Anoniem210

Bericht 17 Apr 2017 21:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lady schreef:Hoe is het gegaan Josephine?

Fedora, heb je misschien een sportblessure?

Ik baal ervan dat mijn vriend zich de hele dag al misselijk voelt. We zouden lekker gaan borrelen in de stad maar dat wordt dus niks. Net zoals de flammkuchen die voor vanavond op het menu stonden. Hij baalt zelf trouwens ook als een stekker. Morgen herkansing!


Je was toch getrouwd? :wink:
<<

Anoniem316

Bericht 18 Apr 2017 06:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik dacht dat ik behoorlijk was opgeknapt zodat ik vandaag weer aan het werk kon maar moet me toch ziek melden. Zo kut. Leek of het vannacht weer opnieuw begon. Mijn man begon vannacht ook..
<<

Anoniem197

Bericht 19 Apr 2017 12:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat ze hier in de straat aan het bouwen zijn. Hebben ze de container voor puin bij ons voor het huis gezet. Dus gisteren en vandaag gooien ze er met een kraan de puin erin. En dan steeds als de kids op bed leggen, de rest van de dag is het stil :s
Mijn kinderen slapen dus niet. Denk dat ik maar naar mijn schoonvader loop en ze daar op bed leg.
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 19 Apr 2017 15:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat de schilder op het balkon bezig is. Ik wil eigenlijk gewoon even slapen maar ik hou niet van vreemden in m'n huis. (Al is t volgens mij best een aardige man, maar ik durf toch niet te gaan slapen)
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 19 Apr 2017 16:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat m'n man onverwachts toch moet overnachten vandaag in de vrachtwagen. Vanavond komt er een mannetje voor de belastingaangifte, dus nu kan ik dat zelf gaan doen. Terwijl 't meeste over dingen gaat op naam van mijn man.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 19 Apr 2017 18:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat ik mijn auto nog niet heb na mijn ongeluk 4.5 week geleden. Eerst al lang moeten wachten tot ik hem kreeg, toen bleken er nog dingen te zijn die niet goed waren. De deur schaafde nog en het raam ging niet naar beneden, van die dingen wat echt wel opvalt zeg maar. Toen hadden ze ook nog mijn sleutel afgebroken en net wil ik hem halen, is het ding van de deur niet binnen en nog een lamp kapot. Echt wat een gedoe allemaal.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 19 Apr 2017 19:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh dat is ook wel echt heel erg slecht zegJapie!

Vervelend Burn. Ga je er wel uitkomen?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 19 Apr 2017 20:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja 't is me gelukt! :)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem288

Bericht 19 Apr 2017 23:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Weekje vrij en ja hoor, ziek. En mijn volgende vrije dagen zijn pas eind augustus. Vrij krijgen is bij ons nu ivm krappe bezetting ook voorlopig niet echt mogelijk. Meh. Ga ook niet proberen me nu ziek te laten melden, want bij de 3e x moet je op gesprek komen. Heb al 1 ziekmelding dus dat is het me niet waard zo vroeg in het jaar. En je moet dan elke dag bellen met je leidinggevende. Teveel gedoe.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 20 Apr 2017 05:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat ik zo naar mijn werk moet rijden en zie dat ik moet krabben! Nog even mijn handen voorverwarmen aan een kopje thee nu :wink:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 20 Apr 2017 06:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Hier in de stad is het lekker geglobalwarmed Suus! :wink:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 20 Apr 2017 06:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat stom Night Owl! Wat heb je? Zonde zeg... hopelijk kom je wel toe aan iig wat uitrusten en lekker series kijken ofzo :) toch een beeeetje vakantie.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Geel

Bericht 20 Apr 2017 08:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Sinds gisteren heb ik pijn in mijn onderrug. Ik maakte een verkeerde beweging en PATS. Nu loop ik als een oud vrouwtje en mijn kind tillen gaat lastig. Gelukkig is ze vandaag naar de opvang en mag ik over een half uurtje de hort op VOOR EEN ZENUWBEHANDELING!
<<

Anoniem278

Bericht 20 Apr 2017 08:38

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Hè gatsie Geel. Dat is echt balen. Ik hoop dat de behandeling helpt, maar vooral niet zoveel/meer pijn doet.

Beterschap ook voor Night Owl.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 20 Apr 2017 19:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh wat heftig Geel! Wat hebben ze gedaan? Hoe gaat het nu? Ik hoop dat je snel een beetje opknapt! Een oud studiegenootje van me had het laatst Ook, ook echt dagenlang acute hevige rugpijn nadat het erin schoot, is ook dagenlang thuis geweest. En mijn nicht ook. Allemaal peutermamas trouwens... Teveel gesjouw met tegenstirbbelende kinderen ofzo? Heel veel beterschap! Goed aan de pijnstilling en blijven bewegen!

Ik baal van mijn vriend. Die is aaaaaltijd voor anderen bezig. Altijd iedereen helpen en dat vind ik een hele mooie eigenschap, maar daar moet dan ook wel veel voor wijken. En vaak krijg je van die mensen niet eens een bedankje en vind iedereen het vanzelfsprekend omdat hij toch altijd klaar staat. Last minute de avond voor hij zelf paar dagen weggaat en eigenlijk moet pakken nog een kennis met een telefoon helpen enzo (ja want anders kan ik haar 3 dagen later pas helpen) waardoor hij s nachts zijn koffer aan het pakken is en dan bij mij de volgende ochtend klagen dat hij dingen niet heeft. Die hij ook eerder had kunnen fiksen maarwel eigenlijk gewoon die avond voor ingepland had. En nu weer: we zouden morgenavond uit, voor het eerst in ruim een jaar met een groepje vrienden van mij. Hij heeft in die tijd ooit 1x kort spontaan 1 vriendin ontmoet nog heel erg aan het begin. Daarna niemand meer. Voornamelijk omdat mijn vrienden allrmaal elders wonen en ik meestal 1 op 1 met een vriendin afspreek dus dan ben je meer van een event afhankelijk voor introduceren van vrinedjes. Mijn ouders 2 of 3x en laatst 1x mijn zus tijdens het etentje van mijn paps zijn 65e (die woont wel hier maar mijn zus had een beetje moeite met mijn vriend - of het feit dat ik een vriend had). Dus ik had hier zin in, voelt nog steeds meer alsof ik onderdeel ben van zijn leven dan andersom zeg maar. Nu moest hij zondag weer zijn oom helpen met fotograferen bij een bruiloft en bedenkt hij net dat hij dan nog even naar de kapper wil van tevoren. Hij laat zijn haar groeien dus het is wel lang maar niet o verzorgd ofzo, hij gaat bijzonder regelmatig en loopt niet voor schut ofzo, wil gewoon netjes bijgewerkt zijn als hij daar in pak rondloopt. Dus hij heeft gebeld en ze hebben zaterdagochtend om 9 nog een gaatje. Dus nu gaat hij niet mee uit. Tenzij ze morgenmiddag nog bellen als er iets uitvalt. En ik snap het wel maar ik vind het zo jammer. Ik heb nog even uitgesproken dat ik het jammer vind omdat ik het wel leuk vond dat we nu een keer met vrienden van mij uit gingen en dan zegt hij van "ja dat snap ik wel maar ik wil ook echt even naar de kapper en anders slaap ik maar 4 uur" en ik zei nog van "tjah en anders is het paar uur slapen brak naar de kapper en weer verder slapen" en dan zegt ie ja en dan zit ik daar met mijn brakke hoofd. En dan denk ik ja? Dan doe je dat toch als je graag mee wilt? Eigenlijk wil je dan toch niet graag genoeg mee uit?

Maja, ik baal gewoon. Waarom moet het nou zo. En waarom vindt hij het niet belangrijk mijn vrienden te leren kennen.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 20 Apr 2017 20:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik snap je frustratie Whatever. Alsof hij de kapper en slaap belangrijker vindt dan jou. Is een avondje uit een avondje stappen? Anders zouden jullie ook ergens kunnen gaan borrelen of ergens wat gaan eten zodat het niet super laat hoeft te worden. Bijkomend voordeel is dat het nog makkelijk kletst ook. Hoop dat het lukt..

Geel, hoe gaat het met jou? Wat ellendig joh! Veel beterschap en hopelijk ging alles ok vandaag!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers