Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het tattoo topic

<<

Anoniem278

Bericht 26 Mrt 2017 21:21

Re: Het tattoo topic

Toen ik m gezet had heb ik m direct laten zien bij de volgende ontmoeting. En ze wisten dat ik het wilde.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 26 Mrt 2017 21:55

Re: Het tattoo topic

Het doet me gewoon het meeste als dat m'n moeder gezegd heeft geen contact met te willen als ik het ooit doe. Dit terwijl we best een hechte familie zijn....

Mehhh... Dit is nog veel vervelender dan de tatoeage eindelijk durven laten zetten..
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Anoniem278

Bericht 27 Mrt 2017 06:45

Re: Het tattoo topic

Ik zou dan uitzoeken wat je moeder tegen tattoo's heeft. Als het het gewone vooroordeel van 'aso en ordi' is, is het namelijk iets anders dan als ze er een of andere diepgewortelde angst ofzo voor heeft (wat wel kan).
Kijk, er zijn bv mensen die een tatttoo nog doet denken aan het nummeren van de Joden in de kampen. En hoewel ik het zo nooit bedoel, zou ik het daarom absoluut gelaten hebben als dat in mijn familie het geval was.

Als het puur is omdat ze het niet mooi vindt, of dus ordinair etc, dan zou ik mezelf echt heel heel heel hard afvragen wat de relatie betekent als iemand me zou laten vallen om een tattoo, op een zelden zichtbare plek nota bene.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 27 Mrt 2017 08:52

Re: Het tattoo topic

Ze vindt het niet mooi... Maar iedereen moet het zelf weten.. maar ze vindt het niet mooi.. en ze vermoord me als ik het ooit doe.. maar iedereen moet het zelf weten hoor!

Dus dat :P

Ok ben er ook steeds meer uit.. als m'n moeder echt zo doet als ik 'm laat zetten.. ze kan het niet mooi vinden maar ik word er geen ander persoon van ofzo. Als ze dan echt geen contact meer wil... Het zal wel weer goed komen..
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Anoniem193

Bericht 27 Mrt 2017 09:05

Re: Het tattoo topic

Mijn ouders zijn tegen tattoo's, mijn man vindt het echt niet mooi. En toch heb ik er 1 laten zetten.
Op mijn zij, net onder mijn BH-bandje.

In november laten zetten, en mijn ouders wisten het tot afgelopen zaterdag niet. Tot 1 van mijn kinderen aan oma vroeg, oma heb jij ook een tattoo, net als mama? Ik geloof dat de ogen van mijn moeder uit haar oogkas vielen. Ze wilden hem wel even zien, maar hebben er verder niks over gezegd.
Mijn man had ik het al een paar keer gezegd, maar hij dacht dat ik het niet zou doen.

Ik heb er maling aan. Ik wil het, mijn lichaam. En tja voor de buitenwereld is het niet zichtbaar. Die keren dat ik in bikini loop zijn op 2 handen te tellen.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Mrt 2017 10:30

Re: Het tattoo topic

Mijn ouders vonden het vreselijk, ik deed het toch en nu heb ik spijt.

Maar als je volwassen bent en er goed over nagedacht hebt moet het je toch een zorg zijn wat je ouders vinden? Ik denk niet eens dat m`n moeder van al m`n tattoos weet.
<<

Anoniem237

Bericht 27 Mrt 2017 20:22

Re: Het tattoo topic

Cotton schreef:Mijn ouders vonden het vreselijk, ik deed het toch en nu heb ik spijt.

Maar als je volwassen bent en er goed over nagedacht hebt moet het je toch een zorg zijn wat je ouders vinden? Ik denk niet eens dat m`n moeder van al m`n tattoos weet.
Van allemaal? Of alleen die op je kuit?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 27 Mrt 2017 20:24

Re: Het tattoo topic

Ik wil misschien een tattoo op m'n voet laten coveren. Ga binnenkort eens langs bij een tattooshop om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 27 Mrt 2017 20:27

Re: Het tattoo topic

Hoe moet ik het zeggen. Spijt? Mwoah. Had ik nu tattoos genomen als ik nog blanco was? Nee absoluut niet.

Die op m`n kuit heb ik inderdaad echt spijt van en nu helemaal omdat die veel te diep gezet is (had niemand kunnen weten) en die dus ook waarschijnlijk nooit weg zal gaan.
<<

Anoniem237

Bericht 27 Mrt 2017 20:30

Re: Het tattoo topic

Edit.
Laatst gewijzigd door Anoniem237 op 28 Mrt 2017 09:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Mrt 2017 20:36

Re: Het tattoo topic

Ligt er aan welke laser ze gebruiken en wat voor inkt er gebruikt is en hoe diep die gezet is. De opties zijn hier erg beperkt en ik zou bijvoorbeeld wel naar Veldhoven ofzo kunnen, maar jemig het heeft me al bijna €2500 gekost inmiddels, ben er wel een beetje klaar mee om daar dan weer meer dan €100 per keer neer te tellen en zo ver te moeten rijden. Daarbij moet m`n vriend ook mee, want ik heb nog een paar uur een goed stijve kuit, zolang kan ik dan niet rijden.
Maar als je direct bij zo`n kliniek terecht kunt met zo`n ultra goede laser zou je misschien wel goede resultaten kunnen halen, durf ik niet te zeggen.

Ik ben gestopt omdat we voor een kindje wilden gaan en bij sommige mensen werkt het nog heel lang door, dan zijn de tattoos na een half jaar niet laseren ineens nog een stuk lichter. Mijne is nu ook wel een beetje lichter geworden, maar ik weet niet of die ooit wel weg gaat. Coveren vind ik ook zonde natuurlijk. Dusja, ooit ga ik wel weer verder haha.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 27 Mrt 2017 20:36

Re: Het tattoo topic

Mijn ouders waren ook fel tegen.
Op Mn 15e wilde ik heel graag een laten zetten. Toen mocht het niet van mn ouders, mijn toenmalige vriendje was er heel erg tegen en dus liet ik het voor wat het was.
Na 10 jaar dromen en twijfelen ben ik er weer over begonnen bij Mn ouders. Ik was vrijgezel dus een partner kon me niet tegen houden. Mijn ouders vonden/vinden het aso en ordinair. Maar ze hadden eigenlijk alleen maar 'verkeerde' plaatjes in hun hoofd.
Toen ik vertelde en liet zien dat ik maar iets kleins wilde, met voor mij een betekenis, op een moment in mijn leven waarop ik die betekenis heel erg nodig had om mezelf aan te herinneren, trokken ze bij. Uiteindelijk hebben ze mij de tattoo cadeau gedaan voor mijn 25e verjaardag.

Nog steeds houden ze niet van tattoos en willen ze echt niet dat ik er meer neem, maar achter deze staan ze wel.
Mijn broertje vindt het ook niks, maar zijn vriendin heeft ook een paar.
Mijn man vindt deze die ik heb prima (ook omdat er een betekenis aan hangt), maar moedigt me niet aan om meer te nemen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 28 Mrt 2017 09:16

Re: Het tattoo topic

Mijn ouders vinden het ook aso, maar vooral lelijk. Wat ik het laatste vind is dat m'n moeder gewoon gezegd heeft geen contact meer te willen als ik het wel doe. De tattoo en de plek zelf ben ik eigenlijk wel helemaal uit. Ik twijfel alleen of ik het nu doe (voor de zomer) of toch de aankomende winter....
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Anoniem286

Bericht 28 Mrt 2017 09:29

Re: Het tattoo topic

Mijn ouders vinden het niks maar ze accepteren het inmiddels wel. Sterker nog; ze vinden mijn tattoo dan uiteindelijk nog best mooi. Maar waarom ik hem dan op mijn arm wil en niet als plaatje aan de muur snappen ze niet zo.
Ik moet zeggen dat ik geen spijt heb van mijn tattoo's en dat het me niet zo heel veel uitmaakt wat een ander er van vindt.
Mijn grootste tattoo zit ook meteen over mijn onderarm heen dus je ziet hem altijd, het is vaak het eerste waar mensen over beginnen maar het stoort me niet, het is een makkelijk gespreksonderwerp ;)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Mrt 2017 09:48

Re: Het tattoo topic

Huppekee schreef:Mijn ouders vinden het ook aso, maar vooral lelijk. Wat ik het laatste vind is dat m'n moeder gewoon gezegd heeft geen contact meer te willen als ik het wel doe. De tattoo en de plek zelf ben ik eigenlijk wel helemaal uit. Ik twijfel alleen of ik het nu doe (voor de zomer) of toch de aankomende winter....


Ik zal de zomer afwachten en pas in het najaar gaan zetten. Puur omdat de zon niet goed is voor de tattoo en je wond. Plus je toch wel beperkt bent in zwemmen etc. Mocht je dat willen doen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 28 Mrt 2017 10:21

Re: Het tattoo topic

Silly-One schreef:
Huppekee schreef:Mijn ouders vinden het ook aso, maar vooral lelijk. Wat ik het laatste vind is dat m'n moeder gewoon gezegd heeft geen contact meer te willen als ik het wel doe. De tattoo en de plek zelf ben ik eigenlijk wel helemaal uit. Ik twijfel alleen of ik het nu doe (voor de zomer) of toch de aankomende winter....


Zon en.zwemmen is niet zo'n probleem. Heb alleen de strong Viking run in juni dus het zal toch daarna gaan worden. Tenzij ik het binnen nu en 2 weken doe en dat gaan toch niet gebeuren

Ik zal de zomer afwachten en pas in het najaar gaan zetten. Puur omdat de zon niet goed is voor de tattoo en je wond. Plus je toch wel beperkt bent in zwemmen etc. Mocht je dat willen doen.
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Anoniem278

Bericht 28 Mrt 2017 13:23

Re: Het tattoo topic

Ik zou vooral pas de herfst zetten, als je het doet op een plek waar zon kan komen. Niet 'een keertje zwemmen' want dat doe je wellicht niet vaak, maar bv stel dat je m op je pols zou willen, die krijgen van mei tot ergens in september vaak directe zon door dat je T-shirts draagt. En dat ga je echt wel zien aan een tattoo.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 17 Apr 2017 14:08

Re: Het tattoo topic

Kan je een tattoo afplakken tegen de zon? Ik heb eindelijk een shop gevonden waar ik me goed bij voel en ik wil hem het liefst nog voor de zomer laten zetten. Eind juni ga ik op vakantie, het liefst dus voor die tijd (in mei zodat het nog een maand duurt voor ik op vakantie ga). Zou ik er een pleister over kunnen doen tegen de zon? Het gaat om een tattoo op mijn pols, qua formaat is hij af te plakken als ik naar buiten ga.
<<

Anoniem278

Bericht 17 Apr 2017 15:04

Re: Het tattoo topic

Ja dat kan. Maar beter niet meteen erna wat dan plakt het aan je tattoo. Ik deed gewoon een verbandje errond, beter voor de huid.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 17 Apr 2017 15:42

Re: Het tattoo topic

Nee niet meteen erna hoor, meer voor áls het een keer zo is dat ik de zon niet kan vermijden. Gebruik dan sowieso eilandpleisters, die verkleven niet. Zal het ook met de tattoozaak zelf bespreken, moet ook nog vragen of ik emlacreme mag gebruiken. Iemand daar ervaring mee?
Ik heb een afspraak aangevraagd online, ben benieuwd wanneer ze plek heeft :-)
<<

Anoniem304

Bericht 17 Apr 2017 16:22

Re: Het tattoo topic

Emla niet gebruiken. Maakt je huid stugger waardoor je moeilijker te tattooeren bent. Een goede shop zal dat ook aangeven, al blijft het eigen keuze natuurlijk.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 17 Apr 2017 16:43

Re: Het tattoo topic

Scandic schreef:Nee niet meteen erna hoor, meer voor áls het een keer zo is dat ik de zon niet kan vermijden. Gebruik dan sowieso eilandpleisters, die verkleven niet. Zal het ook met de tattoozaak zelf bespreken, moet ook nog vragen of ik emlacreme mag gebruiken. Iemand daar ervaring mee?
Ik heb een afspraak aangevraagd online, ben benieuwd wanneer ze plek heeft :-)


Mag ik vragen om welke shop het gaat? Ik heb er ook een gevonden waar ik me heel fijn bij voel :) Wat ga je laten zetten?
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 17 Apr 2017 17:23

Re: Het tattoo topic

Tuurlijk mag dat Huppekee! Ik ga naar *. Ik ga een Lotusbloem laten zetten :heart:
Laatst gewijzigd door Scandic op 17 Apr 2017 21:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 17 Apr 2017 17:28

Re: Het tattoo topic

Scandic schreef:Tuurlijk mag dat Huppekee! Ik ga naar * Ik ga een Lotusbloem laten zetten :heart:


Oh wat tof! Ik ken haar en ga daar ook naar toe. Ze is super aardig en heeft een onwijs leuke shop!
Ze tattooeert heel fijntjes :)
Laatst gewijzigd door Huppekee op 18 Apr 2017 06:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 17 Apr 2017 19:08

Re: Het tattoo topic

Toevallig zeg! Goed om te horen. Ben benieuwd wanneer ze plek heeft :)
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers