Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jullie ervaringen met clomid

<<

Robijn

Noob

Berichten: 44

Geregistreerd: 17 Okt 2016 19:22

Bericht 16 Apr 2017 18:35

Jullie ervaringen met clomid

Hoi dames,

Een tijdje geleden dat ik hier was, ook omdat ik merkte dat het meeschrijven in de topics er juist voor zorgde dat ik nog meer bezig was met onze kinderwens. Ondertussen zijn we een hoop onderzoeken verder en is PCOS officieel bevestigd, binnenkort ga ik voor het eerst clomid slikken.

Ik merk dat ik best wel op zie tegen wat dat met me gaat doen, vooral op het gebied van stemmingswisselingen. Daarom mijn vraag aan jullie; wat zijn jullie ervaringen met het slikken van clomid? Wat merkte je er van en in hoeverre belemmerde je dat in je dagelijks leven (werk etc.)? Ik ben me ervan bewust dat het op iedereen een andere invloed heeft, maar ben toch benieuwd.

Alvast bedankt voor je reactie!
Laatst gewijzigd door Robijn op 17 Apr 2017 09:11, in totaal 2 keer gewijzigd.
Throw kindness around like confetti
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 16 Apr 2017 18:45

Re: Jullie ervaringen met chlomid

Ik had alleen vrij veel honger. Verder geen bijwerkingen gehad.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem328

Bericht 16 Apr 2017 19:11

Re: Jullie ervaringen met chlomid

Het is clomid :wink:
Ik heb geen last gehad van bijwerkingen toen ik clomid slikte. Ook niet toen de dosis hoger werd. Ik geloof dat de bijwerkingen van clomid bij de meeste vrouwen wel meevallen, maar het verschilt natuurlijk wel per vrouw.
Niet teveel tegenop zien joh! Wie weet valt het reuze mee!
Je begint gewoon met een lage dosis (50) neem ik aan?
Heb je helemaal geen cyclus of een onregelmatige?
Veel succes!
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 16 Apr 2017 19:36

Re: Jullie ervaringen met chlomid

Hier ook geen bijwerkingen gehad en 2x heel snel resultaat :smile:
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 16 Apr 2017 20:17

Re: Jullie ervaringen met chlomid

Hier wel bijwerkingen. Heel depri gevoel. Wel twee prachtige kids nu
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem272

Bericht 16 Apr 2017 23:18

Re: Jullie ervaringen met chlomid

Ik was na 1 ronde zwanger. Bijwerkingen had ik wel, maar ben alweer vergeten welke. Niks onoverkomelijks in elk geval.
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 17 Apr 2017 07:51

Re: Jullie ervaringen met chlomid

Bij mijn eerste ben ik in de 5 clomid 50mg zwanger geraakt. Geen bijwerkingen van gehad. Ik ben er dus erg positief over.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 17 Apr 2017 08:53

Re: Jullie ervaringen met chlomid

Ik begin vandaag aan ronde 8 van de clomid, ik moet zeggen dat het heel erg verschilde. Bij de 50 mg ging ik er 'fluitend' doorheen, had ik niet echt veel last.
Maar bij 100 en 150 ben ik veel moe, en chagerijnig. En duizelig.

Succes!!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Robijn

Noob

Berichten: 44

Geregistreerd: 17 Okt 2016 19:22

Bericht 17 Apr 2017 09:28

Re: Jullie ervaringen met clomid

Bedankt voor jullie reacties. Fijn om te horen dat het bij de meesten van jullie meeviel! En al helemaal fijn om de goede resultaten te horen :love:

Ik begin inderdaad met 50mg, ik moet nu eerst dydrogesteron slikken om mijn cyclus op te wekken. Die heb ik vrijwel niet van mezelf.

Er komen in mijn familie behoorlijk wat psychische klachten voor en ik heb er zelf in het verleden ook mee te maken gehad. Pas sinds ze ontdekt hebben dat ik fysiek een stofje (serotonine) mis en ik antidepressiva slik om dat aan te vullen gaat het hartstikke goed. Toch merk ik dat ik daardoor een beetje ga steigeren bij het woord stemmingswisselingen. Daarom nogmaals heel erg bedankt voor jullie reacties!
Throw kindness around like confetti
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 17 Apr 2017 10:32

Re: Jullie ervaringen met clomid

Ik had ook geen bijwerkingen. Misschien omdat het ook helemaal niet aan sloeg.

En het is rot om te horen, pcos maar weet dat er veel vrouwen (waaronder ikzelf) toch zwanger zijn geworden.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 17 Apr 2017 10:36

Re: Jullie ervaringen met clomid

Daar was ik ook bang voor, Robijn, toen ik dat las. Die stemmingswisselingen. Ik heb zelf ook een depressie gehad en ook vrij lang medicatie daarvoor gebruikt.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem239

Bericht 17 Apr 2017 20:34

Re: Jullie ervaringen met clomid

Ik had enorme opvliegers. Hoe hoger de dosis hoe extremer de opvliegers. Ik zat met -5 buiten met het kantoorraam open :ja:

Oh en ik was best opvliegend richting mijn vriend. Hij heeft het te verduren gehad. 6 maanden clomid en daarna 9 maanden zwangerschap :laughcry:
<<

Twellie

Noob

Berichten: 101

Geregistreerd: 23 Dec 2016 23:37

Bericht 20 Apr 2017 18:21

Re: Jullie ervaringen met clomid

Goede ervaringen. Bijwerkingen kan ik me niet meer herinneren en het werkte goed.
<<

Robijn

Noob

Berichten: 44

Geregistreerd: 17 Okt 2016 19:22

Bericht 20 Apr 2017 18:34

Re: Jullie ervaringen met clomid

Bedankt voor jullie reacties, erg fijn om te lezen! Ik ben nu eerst aan de duphaston om ongesteld te worden en dan dag 5 tm 9 de eerste ronde clomid, ik ben benieuwd!
Throw kindness around like confetti

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers