Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 14 Apr 2017 08:00

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Ik heb vanavond nog een late dienst en ben daarna vrij tot en met dinsdag.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem281

Bericht 14 Apr 2017 08:12

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Leuke plannen! Ik ben jaloers op de mensen die vandaag al vrij zijn.

Ik moet vandaag werken maar heb wel 't weekend en maandag vrij :) Morgen heb ik geen plannen, zondag gaan we ontbijten bij m'n schoonouders en eieren zoeken en dat hele gereutel. 's Avonds zijn we daar weer (help me) en dan gaan we fondue'n.

Maandag komen Elliot en gezin bij ons brunchen en verder weet ik 't nog niet. Er is niet heel mooi weer voorspeld dacht ik, dus we kunnen er ook niet lekker op uit. Dan moet k nog even een binnenactiviteit bedenken :smile:
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 14 Apr 2017 08:20

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Vandaag ben ik vrij en thuis met mijn dochter. We gaan een beetje lummelen, boodschappen doen, een paar cadeautjes kopen en tassen inpakken. Als mijn man vanavond thuis komt van zijn werk eten we snel een broodje en vertrekken we voor een weekend Zeeland met mijn familie.

Daar zijn we het hele weekend, dus dat wordt lekker eten, wandelen, spelletjes spelen, chillen. Zin in!

Op maandag gaan we op de terugweg naar vrienden voor de verjaardag van hun dochtertje.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 14 Apr 2017 08:31

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Ik heb lekker 4 dagen vrij.

Vandaag ga ik lunchen met een vriendin en onze dochters.
Daarna even boodschappen doen. Vanavond uit eten met ongeveer 20 buurvrouwen.
Zaterdag nog de rest van de boodschappen doen en het huis schoonmaken.
Zondag komt mijn familie voor een paasbrunch en ik hoop dan 's middags nog naar een kinderboerderij te kunnen gaan.
Maandag gaan we iets doen met de schoonfamilie, maar bij hun wordt meestal pas op het laatst bedacht wat het gaat worden. Dus we wachten maar weer af.
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 14 Apr 2017 09:01

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Marsy,
Bij een bokkentocht ga je langs allemaal verschillende kroegen waar je verschillende bokbiertjes kan proeven. Nu is het met lentebok en in de herfst doen ze het ook met herfstbok. Ik lust het alleen niet, maar ga mee voor de gezelligheid.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Anoniem245

Bericht 14 Apr 2017 09:29

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Ik heb heerlijk 4 dagen vrij!
Vandaag even het bos in met zoon en de honden, met zoon naar de kapper, poetsen, kippensoep maken, uurtje lesgeven en met zoon naar de drumband. Al met al een relaxte dag.
Morgen, in huis rommelen, misschien sporten (al een eeuw niet meer in de sportschool geweest), met vriend uit eten en een avondje uit.
Zondag op tijd op staan, honden uitlaten en met vriend, kinderen en ouders naar mijn tante in Brabant waar we heel veel eten, gezellig op pad gaan en gezellig gaan doen.
Maandag, ik heb een concert, daarna naar huis beetje rommelen en met vriend en ouders uit eten :)
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 14 Apr 2017 12:19

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Ik heb al sinds afgelopen dinsdag vakantie en ga dinsdag weer aan het werk! Mijn zoon heeft 2 weken paasvakantie dus ik heb deze week alleen maandag gewerkt. Vanaf dinsdag moet hij ook weer gewoon naar school.

Vandaag: Mijn man is ook vrij, als dochter wakker is gaan we zwemmen. Daarna even door naar mijn ouders
Zaterdag: Ons nieuwe tuinstel ophalen bij Van Cranenbroeck. Verder nog weinig plannen.
Zondag: Paaseieren rapen bij mijn ouders en daar blijven we ook eten.
Maandag: Paaseieren rapen bij mijn schoonouders en daar hebben we ook een paasbrunch.
2012 & 2016
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 14 Apr 2017 17:47

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Vandaag hebben we de verjaardag van m'n oudste voorbereid. Veel boodschappen gedaan, 2 taarten gebakken, eten voorbereid. Vanavond als de knapen op bed liggen trekken m'n man en ik een fles champagne open. Ohja ik ben vanmorgen nog naar babyzwemmen geweest met m'n baby.

Morgen vieren we de verjaardag van m'n lieve kleuter die 5 wordt. Er komt vooral familie en nog een vriendje van hem met ouders. Eind vd middag serveren we eten en savonds ga ik knock-out The Good Wife kijken.

Zondag gaan we heel relaxt aan doen met een paasontbijt of paaslunch (nog even kijken waar we zin in hebben, de boodschappen zijn er iig al. M'n broertje komt die dag ook nog.

Maandag weet ik nog niet wat we gaan doen.

Ik ga morgen en maandag ook nog hardlopen.
Laatst gewijzigd door Urban Naked op 14 Apr 2017 17:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
#teammaple🍁
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 14 Apr 2017 17:49

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Ik ga vanavond de cityrun lopen hier, mijn eerst 5k wedstrijd!
Morgen ga ik met mijn zusje en nichtje naar iets hier in het winkelcentrum.
Verder weinig plannen, maar waarschijnlijk brunchen 2e paasdag en beginnen met de tweede kast in de trapkast. En ik moet studeren voor tentamen as woensdag.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 14 Apr 2017 17:54

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Ohja moet ook nog ergens paaseieren verstoppen, zondag maar doen dan. M'n man heeft paaseitjes gekocht alleen dat zijn eitjes met advocaat erin, niet zo leuk voor kinderen. Nog even nieuwe halen dus.
#teammaple🍁
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Apr 2017 17:59

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Ik heb vandaag vrij genomen, ik werk normaal in de middag op vrijdag. Hoef pas woensdag weer aan het werk. We zijn gisterenavond na het werk en na het eten naar Zeeland gereden naar mijn schoonouders, daar zijn we lekker het hele weekend, we gaan maandagavond weer naar huis. Ik vind het altijd heerlijk hier, het huis staat op een enorme lap grond, wij hebben een deel van het huis voor onszelf (met slaapkamers, badkamers, woonkamer en keuken) als we willen dus we keutelen gewoon lekker wat aan. Vandaag boodschappen gedaan voor het hele weekend en begonnen met het hout van het speelhuisje sorteren. Wat nog helemaal in elkaar gezet moet worden. Een vriend van mijn schoonvader komt morgen daarmee helpen.
Verder gaan we uit eten, paasontbijten en lekker op stap.
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 14 Apr 2017 18:02

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Tom schreef:Ik ga vanavond de cityrun lopen hier, mijn eerst 5k wedstrijd!
Morgen ga ik met mijn zusje en nichtje naar iets hier in het winkelcentrum.
Verder weinig plannen, maar waarschijnlijk brunchen 2e paasdag en beginnen met de tweede kast in de trapkast. En ik moet studeren voor tentamen as woensdag.


Wat leuk dat je meedoet, veel succes! Ik zou ook heen gaan (niet meedoen) maar mijn opa viert zijn verjaardag vanavond. Ben naar aanleiding van je post meteen even gaan kijken wat er morgen in het winkelcentrum te doen is, haha. Dat ziet er ook leuk uit, voor kinderen dan tenminste, maar ik zie dat je met je nichtje gaat dus die gaat zich vast vermaken!
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Brooke

Bericht 14 Apr 2017 20:52

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Wat een leuke plannen komen er voorbij.

Vandaag had ik vrij, had bewust een vrije dag genomen. Gisteren een zware dag gehad en moet af en toe aan mezelf leren denken. Vandaag eerst op de koffie bij mijn ouders, daarna naar huis en wat huishouden gedaan en aangerommeld en serie gekeken. Nu lekker genieten van de vrije avond met mijn man. Onze dochter is dit weekend uit logeren.
Morgen gaan we alvast verhuisdozen halen en alvast een beetje inpakken wat kan. Het kan maar vast gebeurd zijn. Verder lekker niks en zondag gaan we naar de film (The beauty and the beast) en daarna ergens wat drinken.
Maandagmiddag halen we onze dochter weer op.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Apr 2017 21:05

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Summerlovin schreef:Marsy,
Bij een bokkentocht ga je langs allemaal verschillende kroegen waar je verschillende bokbiertjes kan proeven. Nu is het met lentebok en in de herfst doen ze het ook met herfstbok. Ik lust het alleen niet, maar ga mee voor de gezelligheid.


Is leuk ja, heb ik vorig jaar ook gedaan hier in de streek. Dit jaar gaan we waarschijnlijk weer!

Ik ga morgen lekker burgerlijk plantjes kopen bij het tuincentrum met m'n vriend.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem282

Bericht 14 Apr 2017 21:34

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Ben nog niet toe aan wilde plannen en heb het vandaag niets gedaan. Hang nu lekker op de bank.
Zaterdag: 's middags afgesproken met iemand uit mijn geboorteland die bevriend is met mijn advocaat. Lijkt me erg leuk haar te ontmoeten. 's Avonds drankje met een vriend.
Zondag: ik zou naar m'n ouders gaan, maar door werkzaamheden aan het spoor te lang onderweg. Lekker thuis relaxen en verder lezen in m'n boek.
Maandag: borrelen en eten met m'n zus.
<<

Anoniem316

Bericht 14 Apr 2017 22:14

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Niks, niks, niks, niks. Na een aantal drukke weekenden even helemaal niks op de planning staan. Erg fijn. Gelukkig wil mijn schoonfamilie ook niks doen.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 15 Apr 2017 11:25

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Ja, heerlijk vrij met pasen. En ik heb een keer niks gepland, ook een keer heerlijk! Afgelopen maanden was elk weekend al vol gepland, dus vind het wel even lekker. Het wordt niet zo lekker weer, dus nog geen flauw idee wat ik ga doen.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 15 Apr 2017 11:58

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Ik plan momenteel sowieso niks. Nu afgesproken dat we 2e paasdag smiddags op de koffie gaan bij schoonouders maar die wonen een straat verder dus mocht het niet gaan ben ik zo weer thuis.
30-04-2017
<<

Anoniem244

Bericht 15 Apr 2017 14:50

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Hier ook lekker vrij
Vandaag zijn vriend zijn kindjes er, vandaag even het centrum in geweest en geknutseld (paaseieren versierd met Frozen en cars wikkels, paaseieren versierd, eierdopjes versierd etc. Vanavond naar de voetbal.
Morgen ook zijn kindjes hier en dan ontbijt / brunchen en s avonds gourmetten en naar een paasvuur
En 2e paasdag naar m'n ouders voor een brunch
<<

anoniem224

Bericht 15 Apr 2017 16:36

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Ik ben ook vrij. Vandaag doe ik niks (meer). Heb vanmorgen/vanmiddag opgeruimd en gepoetst en vanaf nu ga ik luieren. Beetje op de iPad, beetje dutjes doen, beetje Netflix, straks lekker eten halen. Heb zoveel gewerkt afgelopen weken/maanden dat ik toe ben aan even niks en niemandsland me heen.

Morgen ga ik wat leuks doen met mijn neefje, weten nog niet wat. En maandag is het voetbal, altijd leuk.
<<

Anoniem189

Bericht 15 Apr 2017 18:48

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Op vrijdag ben ik altijd al vrij, dus ik was gister gewoon vrij. Maandag is wel mijn werkdag, maar tweede paasdag ben ik vrij. Ik moet dinsdag weer werken.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 15 Apr 2017 20:09

Re: lang (paas) weekend, mensen lekker vrij?

Ik heb vier dagen weekend, man helaas maar drie. Hij heeft maandag bereikbaarheidsdienst, dus ik ga er maar vast vanuit dat hij dan wel weg moet.

Gisteren hebben we mijn verjaardag gevierd. 's Ochtends wezen zwemmen, en 's avonds met z'n drietjes uit eten geweest.
Vanochtend is een vriendin langs geweest en 's middags m'n ouders. Verder gewoon de standaard zaterdag dingen (boodschappen, de was, dat soort dingen).
Morgen gaan we weer uit eten, dit keer met familie. Verder niet echt plannen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers