Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Opbergbox voor ijsklontjes?

<<

Anoniem221

Bericht 14 Apr 2017 14:30

Opbergbox voor ijsklontjes?

Ik heb iets bedacht, maar ik weet niet of zoiets wel bestaat. Misschien weten jullie het?

Toen ik de keuken kocht heb ik ervoor gekozen om een koelkast zonder vriesvak te nemen. Niet nodig, want wanneer zou ik dat gaan gebruiken? Doodzonde, want ik mis hem echt al jaren. En vooral nu we weer richting de zomer gaan, wil ik straks wel graag een ijsblokje in mijn drinken. En om dan continu naar de berging te lopen (waar een vriezer staat) met mijn glas voor een ijsklontje...

Nu had ik bedacht dat er vast opbergboxen zijn om ijs enkele uren goed te houden in de koelkast. Maar of het bestaat? En als het bestaat, hoe zou het dan genoemd worden? Ik zoek me suf, maar kom niet verder dan bewaarboxen voor zelfgemaakt ijs.
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1947

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 14 Apr 2017 15:03

Re: Opbergbox voor ijsklontjes?

Een gewone koelbox met genoeg bevroren koelelementen misschien?
2011 2012 2017
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 14 Apr 2017 15:30

Re: Opbergbox voor ijsklontjes?

Je hebt van die champagne koelers maar weet niet of het daar heel lang in bevroren blijft.
Er bestaan wel piepschuim dozen. Piepschuim isoleert super goed en daar blijft het best lang in bevroren. Ik heb alleen geen idee waar je die zou kunnen halen.
30-04-2017
<<

Anoniem221

Bericht 14 Apr 2017 15:45

Re: Opbergbox voor ijsklontjes?

Aan de koelbox heb ik ook gedacht, maar de koelbox is veel te groot. Dan zou het een mini-koelbox moeten zijn, maar aangezien kleintjes niet verkopen en verder geen nut hebben, denk ik niet dat dat het gaat worden. :)

Aan de champagnekoeler heb ik ook al gedacht. Maar ik denk dat je dan weinig echte ijsklontjes overhoudt. Die doos die je beschrijft heb ik verdorie twee maanden geleden weggegooid. Had een pakket vleeswaren gewonnen en de doos zat vol ijs, zodat het vleeswaren ook goed aankwam. Maar ja, op zo'n moment denk je: Wat moet ik er toch mee? En dan gooi je het weg. Ook jammer. Volgens mij zijn ze los niet te bestellen.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 14 Apr 2017 16:38

Re: Opbergbox voor ijsklontjes?

Geen idee of het werkt hoor, maar misschien een koeltasje (je hebt ook kleintjes voor een paar blikjes drinken bijvoorbeeld) en dan met een koelelement erbij?

Zelf nooit geprobeerd, maar dat past in elk geval wel in de koelkast qua formaat.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Apr 2017 16:49

Re: Opbergbox voor ijsklontjes?

Ik zou een nieuwe koelkast aanschaffen haha.
<<

anoniem213

Bericht 14 Apr 2017 16:52

Re: Opbergbox voor ijsklontjes?

Gewoon zo'n ijsemmer uit de horeca zou ik als eerste bedenken.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 14 Apr 2017 17:00

Re: Opbergbox voor ijsklontjes?

https://www.koelkaststore.nl/accessoire ... r2dsa.html

Wij willen een van de twee bovenstaande van de link. Denk dat als deze vol is in de koelkast ook nog wel een hele tijd goed blijft.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem221

Bericht 14 Apr 2017 17:12

Re: Opbergbox voor ijsklontjes?

Haha, Cotton. Dat is wel een erg dure oplossing. En dat terwijl ik het probeer goedkoop op te lossen. :P

June, daar dacht ik inderdaad ook aan. Maar dan net iets kleiner en met deksel leek me ook wel handig. En ik heb ze wel gevonden, in Duitsland. Waarom ze het hier niet gewoon verkopen...?

JustMeDaan, die had ik inderdaad ook gevonden. Die ga ik meenemen in mijn overweging. Thanks! :)
<<

anoniem213

Bericht 14 Apr 2017 17:39

Re: Opbergbox voor ijsklontjes?

<<

anoniem213

Bericht 14 Apr 2017 17:40

Re: Opbergbox voor ijsklontjes?

<<

Anoniem221

Bericht 14 Apr 2017 17:46

Re: Opbergbox voor ijsklontjes?

Ik heb me suf gezocht en niets gevonden. Thanks! Ik heb er één besteld. :)

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers