Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jezelf zijn op dit forum.

<<

Anoniem237

Bericht 14 Apr 2017 11:41

Jezelf zijn op dit forum.

Heb jij het gevoel dat je helemaal jezelf kan zijn op dit forum? En ben jij jezelf hier?
Of vertel je bewust een (groot) gedeelte van je leven niet, omdat je het idee hebt dat dat hier niet begrepen wordt?
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 14 Apr 2017 11:44

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Ik heb het idee dat mijn posts er weinig toe doen bij mensen. Hierdoor deel ik weinig persoonlijks en zijn reacties niet echt diepzinnig te noemen. Ik lees tegenwoordig dan ook meer mee hierdoor. Het is voor mij ontspanning en soms ook gewoon ff wat lezen omdat ik me verveel. Dit maakt dat ik weinig persoonlijke dingen deel en me niet verbonden voel met de mensen op het forum.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Apr 2017 11:45

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Ik vertel bewust heel veel dingen niet, maar dat is niet omdat ik denk dat het niet begrepen wordt, maar gewoon omdat ik dat niet op het internet wil hebben. Veel persoonlijke dingen niet.

Ik heb het 't liefst gewoon over series en dat soort ongein.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 14 Apr 2017 11:47

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Cotton schreef:Ik vertel bewust heel veel dingen niet, maar dat is niet omdat ik denk dat het niet begrepen wordt, maar gewoon omdat ik dat niet op het internet wil hebben. Veel persoonlijke dingen niet.

Ik heb het 't liefst gewoon over series en dat soort ongein.


Ook herkenbaar, vandaar dat ik geen foto's deel.
<<

Anoniem245

Bericht 14 Apr 2017 12:07

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Ik ben wel mezelf maar vertel niet alles. Vind sommige dingen te persoonlijk of ben bang niet begrepen te worden, Maar hoe ik reageer en waarop, daarin ben ik wel gewoon mezelf.
<<

Anoniem202

Bericht 14 Apr 2017 12:19

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Ik ben wel redelijk mezelf, maar ik vertel ook een hoop dingen niet. Ik vind niet dat ik daarom minder mezelf ben, want de dingen die ik vertel, of de manier van reageren, zijn wel echt ik.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 14 Apr 2017 12:26

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Ik ben wel mezelf. Ik deel niet heel veel persoonlijke info maar ik heb dan ook niet zo veel behoefte aan advies van een forum op persoonlijk vlak. Advies op persoonlijk vlak wil ik maar van heel weinig mensen.
#teammaple🍁
<<

Anoniem304

Bericht 14 Apr 2017 12:28

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Phoebe schreef:Ik ben wel redelijk mezelf, maar ik vertel ook een hoop dingen niet. Ik vind niet dat ik daarom minder mezelf ben, want de dingen die ik vertel, of de manier van reageren, zijn wel echt ik.

Ja idd. Het lijkt me ook heel vermoeiend om niet jezelf te zijn eigenlijk.
<<

Anoniem316

Bericht 14 Apr 2017 13:06

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Fantine schreef:Ik heb het idee dat mijn posts er weinig toe doen bij mensen. Hierdoor deel ik weinig persoonlijks en zijn reacties niet echt diepzinnig te noemen. Ik lees tegenwoordig dan ook meer mee hierdoor. Het is voor mij ontspanning en soms ook gewoon ff wat lezen omdat ik me verveel. Dit maakt dat ik weinig persoonlijke dingen deel en me niet verbonden voel met de mensen op het forum.


Hier hetzelfde. Voor mijn gevoel kom ik soms wat oppervlakkig over maar dat valt wel mee in het echt hoor ;)
<<

Anoniem282

Bericht 14 Apr 2017 13:33

Re: Jezelf zijn op dit forum.

In het echt ben ik veel korter van stof, omdat je dan een toon hoort en een gezichtsuitdrukking ziet. Op schrift komt dat al snel anders over dan het is bedoeld. Zelf post ik hier weinig persoonlijks, omdat ik het internet daar geen veilige plek voor vind. Ik heb m'n eigen mensen met wie ik persoonlijke dingen bespreek en dat voelt voor mij prettiger. Zij kennen mij en weten wie ik ben. Op een forum zie je maar een klein deel van hoe iemand is.
<<

Anoniem315

Bericht 14 Apr 2017 13:36

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Ik ben mezelf op het forum, voor zover dat kan in geschreven taal.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 14 Apr 2017 13:42

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Ben 100% mezelf
Afbeelding
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Apr 2017 13:51

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Ik ben wel mezelf maar ik vertel niet over alles evenveel.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem243

Bericht 14 Apr 2017 13:59

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Ik ben wel mezelf maar, net als in het echte leven, zijn niet alle kanten van mij even goed vertegenwoordigd denk ik. En ik plaats inderdaad lang niet alles, omdat ik er geen behoefte aan heb het hier te delen of omdat ik het geen goed plan vindt het op internet te hebben staan. Maar mezelf anders voordoen dan ik ben lijkt me heel vermoeiend.

Edit: mijn man moet wel gewoon werken vandaag.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 14 Apr 2017 14:16

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Ik ben wel mezelf hier, al zou ik soms wel feller/primairer willen reageren dan dat ik uiteindelijk doe. Puur omdat het vaak zo anders overkomt op internet. Ik zorg er wel voor dat ik niet te persoonlijke dingen plaats, het blijft internet. Foto's ben ik weer niet zo moeilijk in.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Apr 2017 14:31

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Sookie schreef:Ik ben wel mezelf maar, net als in het echte leven, zijn niet alle kanten van mij even goed vertegenwoordigd denk ik. En ik plaats inderdaad lang niet alles, omdat ik er geen behoefte aan heb het hier te delen of omdat ik het geen goed plan vindt het op internet te hebben staan. Maar mezelf anders voordoen dan ik ben lijkt me heel vermoeiend.

Edit: mijn man moet wel gewoon werken vandaag.


Haha bedankt voor de info!

Ik ben volledig mezelf, altijd en overal eigenlijk. Ik kan me niet eens anders voordoen. Hoewel, acteren lijkt me wel weer leuk, maar dat is iets anders.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem243

Bericht 14 Apr 2017 15:21

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Bliss schreef:
Sookie schreef:Ik ben wel mezelf maar, net als in het echte leven, zijn niet alle kanten van mij even goed vertegenwoordigd denk ik. En ik plaats inderdaad lang niet alles, omdat ik er geen behoefte aan heb het hier te delen of omdat ik het geen goed plan vindt het op internet te hebben staan. Maar mezelf anders voordoen dan ik ben lijkt me heel vermoeiend.

Edit: mijn man moet wel gewoon werken vandaag.


Haha bedankt voor de info!

Ik ben volledig mezelf, altijd en overal eigenlijk. Ik kan me niet eens anders voordoen. Hoewel, acteren lijkt me wel weer leuk, maar dat is iets anders.



Hahahaha, dat was een edit voor een ander topic :nerd:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Apr 2017 15:23

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Ik ben gewoon mezelf op 't forum. Zou niet anders kunnen. En waarom zou ik mezelf anders voor doen? Ik ben altijd heel open. Echter zijn er dingen waar ik niet tot zelden over spreek, omdat ook niet alles op internet hoeft te staan.
En ik merk dat ik wel vaak mezelf al indek omdat er best wel vaak gezeik is (geweest) en ik soms gewoon zo ontzettend geen zin daarin heb. Daarom reageer ik vaak juist uitgebreid denk ik, om weinig ruimte tot interpretatie over te laten.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem221

Bericht 14 Apr 2017 15:25

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Nee, niet echt. Ik vraag hier weliswaar meer dan ik in het echte leven zou doen, gewoon omdat ik liever schrijf dan praat, maar dat is het ook wel. Ik zou niet willen dat mensen in mijn omgeving het beeld hebben dat forummers van mij hebben. In dat opzicht is het hier wel schijn veilig.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 15 Apr 2017 11:29

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Ben gewoon mezelf op het forum. Vertel hier niet alle ins & outs,maar dat is meer dat ik dat voor mijn privacy heb.
<<

Anoniem189

Bericht 15 Apr 2017 18:47

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Ik ben ook gewoon mezelf. Al vertel ik weinig persoonlijke dingen, omdat ik dat niet op internet wil zetten.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 15 Apr 2017 19:32

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Ik ben in real life wel wat beter in me zelf uit te drukken of iets uit te leggen / te vertellen. Hier komt het soms gewoon niet over en wis ik mijn reactie weer.
Verder vertel ik weinig persoonlijks en heb ik ook maar weinig foto's geplaatst van mijn kinderen. Van mezelf nog nooit volgens mij.
:heart: :heart: 2011
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 15 Apr 2017 20:06

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Ik doe me niet voor als een ander, maar ik vertel hier zeker niet alles.
Sommige dingen zijn gewoon te persoonlijk voor het internet. Foto's deel ik hier eigenlijk nooit omdat ik het niet prettig vind om die op een openbaar forum te hebben staan.
Daarnaast merk ik dat er echt wel eens onderwerpen zijn waar ik een reactie op typ, die ik dan toch niet plaats. Heb dan het idee dat ik niet echt iets toevoeg of het getypt niet goed onder woorden kan brengen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 16 Apr 2017 08:00

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Arwyn schreef:Daarnaast merk ik dat er echt wel eens onderwerpen zijn waar ik een reactie op typ, die ik dan toch niet plaats. Heb dan het idee dat ik niet echt iets toevoeg of het getypt niet goed onder woorden kan brengen.

Dit heb ik ook. Ik doe me niet bewust anders voor op het forum, maar ik denk toch dat ik in het echte leven anders ben. Zo merk ik dat ik best vaak een wat hardere reactie wil plaatsen, omdat ik ergens anders over denk. Ook ben ik in het echt best adrem en maak ik soms sarcastische, beetje gemene grapjes. Hier doe ik dat niet, omdat ik het in geschreven taal kwetsend vind overkomen en dat is niet mijn intentie. Daarom zijn mijn reacties vaak softer en meer sociaal-wenselijk dan ik ze tegen bekenden zou geven.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem313

Bericht 16 Apr 2017 09:23

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Gewoon doen Taeda, van sociaal wenselijke reacties wordt een forum niet leuker!

Ik ben hier mezelf. Plaats inderdaad dingen niet, maar dat heeft niets met vermeend onbegrip te maken. Maar eh, Forumster, hoe zit dat bij je eigen dan?
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers