Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeilijk zwanger worden topic #3

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 11 Apr 2017 21:05

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

SPANNEND OLIJFJE!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 13 Apr 2017 13:46

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Hoe ging de terugplaatsing olijfje? Hoeveel embryo's hebben ze uiteindelijk kunnen invriezen?

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest. Daar had ik niet veel aan. Loop al 4 weken met een opgezwollen bovenbuik en extreme vermoeidheid. Ze heeft gevoeld maar kon niets vinden.Ze denkt aan lucht in mijn buik. Loop dus nog steeds met een dikke buik rond alsof ik zwanger ben :( vezels helpen niet. Nu maar aan de rennie deflatine. Ook niet gezond maar hopelijk helpt het.
<<

Anoniem328

Bericht 13 Apr 2017 16:07

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Heel goed! ALLE 14 bevruchte eicellen zijn embryo's geworden :cheering:
7 van topkwaliteit en 7 van mindere kwaliteit.
Dus 1 topper teruggeplaatst en de rest in de vriezer.
Ondanks onze slechte ervaringen met cryo's ontdooien geeft dit toch wel een goed gevoel!
Maar we hebben voor nu alle vertrouwen in deze topper! Nu 2 lange weken wachten!

Wat rot Chipa dat het je zo voelt! Hopelijk helpt de Rennie een beetje! Nog een kleine week tot je mag testen. Spannend joh!
<<

Anoniem256

Bericht 13 Apr 2017 17:05

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Wow wauw wat een topresultaat Olijfje! Heel veel succes de komende 2 weken.

Wat naar Chipa dat je er niets aan had. Misschien verlicht de Rennie iets. Niet iets verandert aan je eet-patroon?
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 13 Apr 2017 18:34

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

WOW Olijfje! Wat een goed nieuws zeg!

Ik duim dat het nu al goed gaat bij jullie!
⁠♡♡♡
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 13 Apr 2017 20:17

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Wat goed Olijfje! Duim voor het gewenste resultaat!

Och Chipa, wat naar dat jij je niet zo fijn voelt! Knuffel!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:37

Bericht 13 Apr 2017 20:19

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Olijfje, wat super zeg!! Heerlijk! Ik ga duimen voor jullie topper! Maar idd 2 lange weken...

Ik vraag me af; als je niet gaat menstrueren dan mag je er toch ook wel van uit gaan dat je een positieve test hebt, of is dat weer te positief van mij gedacht?
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

Anoniem328

Bericht 13 Apr 2017 21:31

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Moontje dat is inderdaad iets te positief gedacht :P
de utrogestan die je moet gebruiken kan de menstruatie tegenhouden. Dat is bij mij in ieder geval wel het geval en volgens mij bij veel vrouwen ook zo. Dus ik moet echt testen om duidelijkheid te krijgen. Mocht het negatief zijn dan moet ik stoppen met de utrogestan en dan word ik binnen een paar dagen ongesteld.

Hoe was jouw meting?
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 14 Apr 2017 08:03

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Wat goed olijfje!! Spannend! Ik ga duimen.

Ik heb net getest maar negatief helaas. Elke maand doet het steeds meer pijn..
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Anoniem328

Bericht 14 Apr 2017 11:18

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Anousch wat ontzettend rot zeg! Hoe lang zijn jullie nu inmiddels al bezig?
Komende week wordt de operatie gepland toch? Er wordt in ieder geval alles aan gedaan op het moment!
Je gaat nog niet over op hormoonspuiten toch? Aangezien de clomid mooi aanslaat.
k zou heel duidelijk bespreken hoe lang je nog op deze voet verder wilt. Jij en je vriend/man moeten er natuurlijk zelf ook nog vertrouwen in hebben en achter het behandelplan staan.
:hug:
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 14 Apr 2017 11:21

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Oh Olijfje, wat een topnieuws zeg! Ik duim voor je dat dit toppertje blijft plakken!
2012 & 2016
<<

Anoniem328

Bericht 14 Apr 2017 14:10

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Lief Snoes, dank je!
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 14 Apr 2017 14:30

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Olijfje schreef:Anousch wat ontzettend rot zeg! Hoe lang zijn jullie nu inmiddels al bezig?
Komende week wordt de operatie gepland toch? Er wordt in ieder geval alles aan gedaan op het moment!
Je gaat nog niet over op hormoonspuiten toch? Aangezien de clomid mooi aanslaat.
k zou heel duidelijk bespreken hoe lang je nog op deze voet verder wilt. Jij en je vriend/man moeten er natuurlijk zelf ook nog vertrouwen in hebben en achter het behandelplan staan.
:hug:


Ik heb gister de vragenlijst etc en bloeddruk gemeten en overlegd of ik ruggenprik wil of narcose.
Dus binnen nu en 5 werkdagen hoor ik wanneer ik de operatie heb.
Nee moet nog even aan de clomid, opzich vind ik dat wel prima. Aangezien ze toch zeggen dat je na de hsg wat vruchtbaarder ben. Heb nu voor 2 maanden clomid meegekregen dus denk dat ik daarna toch maar naar de hormoonspuiten ga.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 14 Apr 2017 15:09

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

@ punto, schiet me opeens te binnen: sinds een paar weke gebruik ik sojamelk om cappuccino ( van bambu koffie dus geen caffeine of decaf) mee te maken. Daar kan het van komen. Gelijk maar stoppen en kijken of mn buik weer normaliseert.

@ olijfje, zo top! Nu het lange wachten.

@ all, vandaag 5dagen na terugplaatsing en 9 dagen na eisprong vanmorgen een tuurstreep! Afwachten of het hcg verdubbeld de komende dagen en de test duidelijker wordt.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 14 Apr 2017 16:47

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

AH Anousch, wat rot steeds weer :snik: sterkte met de operatie alvast!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 14 Apr 2017 17:06

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Chipa, een streep?! Whooop!

Moontje, met mij gaat het goed. Merk wel dat mijn bekken het iets lastiger krijgen, maar dat mag de pret niet drukken, want de baby groeit en doet het goed. Dus dat is het voornaamste!
Vind het wel leuk om hier een beetje rond te blijven hangen ;) Had er zelf in de tijd dat ik bezig was met de behandeling veel aan dat hier wat meiden bleven steken om mijn vragen te beantwoorden, dus vind het fijn om te horen dat jij weer wat aan mijn antwoorden hebt.
Fijn dat je merkt dat er iets gaande is in je buik, dat is natuurlijk alleen maar goed :)
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Anoniem256

Bericht 14 Apr 2017 17:34

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Oh Chipa, heel spannend! Hopelijk loopt hij mooi op!

Ah heel kut Anousch, begrijp je pijn zo goed.. Hopelijk snel nieuws over de operatie
<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:37

Bericht 14 Apr 2017 21:41

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Anousch... wat heftig voor jullie zeg.. ik kan me voorstellen dat het elke maand zo'n pijn doet! Mag ik vragen of jullie al onderzoeken hebben gehad op vruchtbaarheid enzo?

Olijfje... Hou je het nog een beetje uit met wachten? Hoe voelt een terugplaatsing eigenlijk? Ik heb afgelopen woensdag mijn 1e meting gehad en toen zagen ze 10 grote follikels en een paar kleinere, ik vond het zelf aanvankelijk tegen vallen en benoemde dit ook. De arts gaf toen aan dat ze er juist 10 willen zien ... hmm.. Ik vond dat wel even verwarrend ik dacht juist dat 20 een mooi aantal zou zijn... Morgen ochtend heb ik de 2e meting en afgelopen woensdag heeft ze al genoemd dat we waarschijnlijk dinsdag de punctie hebben (dat was ook waar we op 'gokte'). Ik ben benieuwd komende week!!

Chipa... wat spannend!! Alvast goede tekenen!

Fientje... Vervelend van je bekken, zeker omdat je nog wel even moet. Is het wel vol te houden? Heel fijn dat de baby goed groeit!! Zeker fijn dat je even blijft rondhangen! Hoe heb jij de terugplaatsing ervaren?
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 14 Apr 2017 23:01

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Ja, met mijn bekken is nog wel goed te doen, maar ik moet wel goed opletten en op mezelf passen.
De terugplaatsing heb ik als goed ervaren. Mijn verse tp was wel anders, omdat ik 2 dagen later terug was in het ziekenhuis omdat mijn buik nog steeds zoveel zeer deed van de punctie en ik aan de antibiotica moest. Dat vond ik doodeng voor mijn kleine embryo in mijn buik. Uiteindelijk is die tp ook uitgelopen op niks en werd ik 24 uur na het stoppen met de Utrogestan ongesteld. Kapot waren we ervan, mede omdat we ook een rustmaand moesten inlassen voor ik een cryo tp kreeg.
Op 27 november was de cryo tp in natuurlijke cyclus en op 8 december testte ik positief.
Wat ik bijzonder vond is dat ik bij de verse tp heel erg heb zitten googlen etc en dat ik er heel erg mee bezig was en dat ik bij de cryo tp een soort kalme rust over me kreeg, die niet meer wegging. Ik wíst gewoon ergens dat het goed zou komen. Zo raar! Je durft er niet op te vertrouwen, maar achteraf had dat best gekund.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 15 Apr 2017 08:17

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Dankjewel meiden!

Ja Moontje, ik heb PCOS en endometriose dus het ligt helaas aan mij. Bij mijn vriend is wel alles goed.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 15 Apr 2017 08:45

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Hier vanmorgen weer een witte test. Ga er dus maar vanuit dat het weer niet gelukt is :(
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 15 Apr 2017 11:33

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Oh nee Chipa wat verdrietig :-(

Ik ben net echt ongesteld geworden, helaas.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 15 Apr 2017 12:28

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Dat is het risico van veel te vroeg testen zullen we maar zeggen. Maar balen is het wel omdat het weer niet gelukt is.

Voor jou ook balen anousch. Iedere keer weer de hoop die de grond in word geboord
<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:37

Bericht 15 Apr 2017 15:24

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Hier ook een vervelend bericht...

Hoewel ik niet eens veel follikels had (12) grote, wilde ze vanwege de snelle groei/grootte toch graag bloed af laten nemen... En vanmiddag kreeg ik het telefoontje dat ik per direct moet stoppen met de behandeling omdat ik anders een hele grote kans had voor overstimulatie, mijn bloed was al dikker geworden.

Dus... ik baal flink en heel verdrietig... Maar op naar de volgende ronde dan maar. Wanneer die volgende ronde is hoor ik dinsdag pas.
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 15 Apr 2017 17:31

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Dat is balen moontje. Terwijl 12 juist een heel mooi aantal is. Kennelijk schieten jouw bloedwaarden dan hard omhoog dat ze deze cyclus afbreken. Welk ziekenhuis zit je?
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers