Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island.

<<

Anoniem304

Bericht 13 Apr 2017 10:01

Re: Temptation Island.

Atelier Madame schreef:Ik heb de laatste aflevering gezien. Wat moeten we nu met onze donderdagavond :P.

Er schijnt in Amerika een soort VIP Temptation Island te komen met o.a. Kanye en Kim K. lol.

Maar kan het niet meer terug vinden. Wie weet komt dat ook hier op TV. :smile:
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 13 Apr 2017 10:25

Re: Temptation Island.

Heeft iemand een link?
Die van de Vlaamse tv doet het hier niet, foutmelding...
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Apr 2017 11:20

Re: Temptation Island.

Ik word gek van dat gescrol, want ik weet niet op welke pagina's die links staan waar je het vooruit kan kijken.

Vlaamse tv= doet het niet.
Dailymotion= doet het niet, eerder wel...............raar!
Vijf.be = doet het ook niet, eerder wel. Er staat dat die voorlopig enkel in Belgie beschikbaar is.


Iemand een andere optie?
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Apr 2017 11:22

Re: Temptation Island.

Betty schreef:Vlaamse tv staat de nieuwe aflevering op.



Nee hoor, want er staat pagina niet gevonden.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Apr 2017 11:23

Re: Temptation Island.

Atelier Madame schreef:Ik heb de laatste aflevering gezien. Wat moeten we nu met onze donderdagavond :P.


Adam zoekt Eva vips zal nu er voor in de plaats komen denk ik.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 13 Apr 2017 12:52

Re: Temptation Island.

Atelier Madame schreef:Ik heb de laatste aflevering gezien. Wat moeten we nu met onze donderdagavond :P.

Ik ook vanochtend. Dacht hetzelfde!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 13 Apr 2017 12:52

Re: Temptation Island.

Ik kijk overigens via Videoland
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Apr 2017 13:10

Re: Temptation Island.

https://www.youtube.com/watch?v=Phyt1o8LIoE

Hier kan ik het ook niet zien, want je moet dingen invullen. Met een valse naam en adres lukt het geen eens. Waarom doen ze zo moeilijk bij vijf.be? Zo raar dat je die korte filmpjes wel kan zien en sommigen weer niet.
<<

Anoniem252

Bericht 13 Apr 2017 13:25

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:https://www.youtube.com/watch?v=Phyt1o8LIoE

Hier kan ik het ook niet zien, want je moet dingen invullen. Met een valse naam en adres lukt het geen eens. Waarom doen ze zo moeilijk bij vijf.be? Zo raar dat je die korte filmpjes wel kan zien en sommigen weer niet.


Waarom doe jij zo moeilijk en neem je gewoon geen abonnement op Videoland of rtl xl. Elke week diezelfde vraag voor die paar euro. Sorry het irriteert me gewoon een beetje...
<<

Anoniem304

Bericht 13 Apr 2017 13:27

Re: Temptation Island.

Atelier Madame schreef:
caribbeanlover schreef:https://www.youtube.com/watch?v=Phyt1o8LIoE

Hier kan ik het ook niet zien, want je moet dingen invullen. Met een valse naam en adres lukt het geen eens. Waarom doen ze zo moeilijk bij vijf.be? Zo raar dat je die korte filmpjes wel kan zien en sommigen weer niet.


Waarom doe jij zo moeilijk en neem je gewoon geen abonnement op Videoland of rtl xl. Elke week diezelfde vraag voor die paar euro. Sorry het irriteert me gewoon een beetje...

:good:
<<

Anoniem257

Bericht 13 Apr 2017 13:43

Re: Temptation Island.

Cotton schreef:
Atelier Madame schreef:Ik heb de laatste aflevering gezien. Wat moeten we nu met onze donderdagavond :P.

Er schijnt in Amerika een soort VIP Temptation Island te komen met o.a. Kanye en Kim K. lol.

Maar kan het niet meer terug vinden. Wie weet komt dat ook hier op TV. :smile:

Dat heb ik ook ergens gezien! Lijkt me leuk.
Als het goed is komt er sowieso een nieuw seizoen van Temptation Island. Ze zochten namelijk nieuwe kandidaten
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Apr 2017 13:44

Re: Temptation Island.

Atelier Madame schreef:
caribbeanlover schreef:https://www.youtube.com/watch?v=Phyt1o8LIoE

Hier kan ik het ook niet zien, want je moet dingen invullen. Met een valse naam en adres lukt het geen eens. Waarom doen ze zo moeilijk bij vijf.be? Zo raar dat je die korte filmpjes wel kan zien en sommigen weer niet.


Waarom doe jij zo moeilijk en neem je gewoon geen abonnement op Videoland of rtl xl. Elke week diezelfde vraag voor die paar euro. Sorry het irriteert me gewoon een beetje...


Ik doe niet moeilijk! Ik wil het gratis zie en wil daar geen geld aan uitgeven mag dat niet?!
<<

Anoniem304

Bericht 13 Apr 2017 13:51

Re: Temptation Island.

Betty schreef:
Cotton schreef:
Atelier Madame schreef:Ik heb de laatste aflevering gezien. Wat moeten we nu met onze donderdagavond :P.

Er schijnt in Amerika een soort VIP Temptation Island te komen met o.a. Kanye en Kim K. lol.

Maar kan het niet meer terug vinden. Wie weet komt dat ook hier op TV. :smile:

Dat heb ik ook ergens gezien! Lijkt me leuk.
Als het goed is komt er sowieso een nieuw seizoen van Temptation Island. Ze zochten namelijk nieuwe kandidaten

Dat is ook goed nieuws!
<<

Anoniem221

Bericht 13 Apr 2017 14:31

Re: Temptation Island.

Ik zag laatst, door een facebookvriendje, dat Pommelien (???) samen is met haar vriendje, beiden bekend van TI, maar is Pommelien dan samen met dezelfde als waar ze mee was of met een verleider?
<<

Anoniem304

Bericht 13 Apr 2017 14:39

Re: Temptation Island.

Fedora schreef:Ik zag laatst, door een facebookvriendje, dat Pommelien (???) samen is met haar vriendje, beiden bekend van TI, maar is Pommelien dan samen met dezelfde als waar ze mee was of met een verleider?

Ze hadden ook foto's en relatiestatussen erop, maar die zijn gauw aangepast omdat NL de laatste uitzending nog niet gehad heeft.
<<

Anoniem221

Bericht 13 Apr 2017 15:10

Re: Temptation Island.

Cotton schreef:
Fedora schreef:Ik zag laatst, door een facebookvriendje, dat Pommelien (???) samen is met haar vriendje, beiden bekend van TI, maar is Pommelien dan samen met dezelfde als waar ze mee was of met een verleider?

Ze hadden ook foto's en relatiestatussen erop, maar die zijn gauw aangepast omdat NL de laatste uitzending nog niet gehad heeft.


O excuus. Dat wist ik dus niet. :palm: Moet ik het over een week nog een keer vragen? Want ik kijk het amper tot niet en heb geen idee wie die twee zijn. :angel:
<<

Anoniem304

Bericht 13 Apr 2017 15:15

Re: Temptation Island.

Fedora schreef:
Cotton schreef:
Fedora schreef:Ik zag laatst, door een facebookvriendje, dat Pommelien (???) samen is met haar vriendje, beiden bekend van TI, maar is Pommelien dan samen met dezelfde als waar ze mee was of met een verleider?

Ze hadden ook foto's en relatiestatussen erop, maar die zijn gauw aangepast omdat NL de laatste uitzending nog niet gehad heeft.


O excuus. Dat wist ik dus niet. :palm: Moet ik het over een week nog een keer vragen? Want ik kijk het amper tot niet en heb geen idee wie die twee zijn. :angel:

Haha sorry, met 'ze' bedoelde ik eigenlijk meerdere deelnemers. Ik weet het antwoord dus ook nu niet :P
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 13 Apr 2017 15:16

Re: Temptation Island.

Pommeline is toch een verleidster?
30-04-2017
<<

Anoniem304

Bericht 13 Apr 2017 15:17

Re: Temptation Island.

Ja idd, zij heeft Merijn verleid.
<<

Anoniem249

Bericht 13 Apr 2017 17:16

Re: Temptation Island.

Atelier Madame schreef:
caribbeanlover schreef:https://www.youtube.com/watch?v=Phyt1o8LIoE

Hier kan ik het ook niet zien, want je moet dingen invullen. Met een valse naam en adres lukt het geen eens. Waarom doen ze zo moeilijk bij vijf.be? Zo raar dat je die korte filmpjes wel kan zien en sommigen weer niet.


Waarom doe jij zo moeilijk en neem je gewoon geen abonnement op Videoland of rtl xl. Elke week diezelfde vraag voor die paar euro. Sorry het irriteert me gewoon een beetje...
Dit inderdaad! Het kost echt 4 euro. En waarom doen ze zo moeilijk? Omdat dit hun verdienmodel is, maar dat heb ik ook al minstens 2x uitgelegd.
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 12:45

Bericht 13 Apr 2017 19:08

Re: Temptation Island.

https://vlaamse.tv/episode.php?id=217

Hier kun je aflevering 12 terugkijken.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 13 Apr 2017 19:20

Re: Temptation Island.

Jeej, dankje!

Edit: Lize haar make-up lijkt nu heel anders te zitten. Jammer want dat vorige vond ik haar leuker staan/
Laatst gewijzigd door Viva op 13 Apr 2017 20:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Apr 2017 20:11

Re: Temptation Island.

Rosanna over Parastoo ''ze is ook zo lelijk'' Niels amper 2 sec. later ''het is een mooie meid'' hahaha.
Rosanna loopt altijd alsof ze moet poepen en kan volgens mij niet echt lachen gaat ook een beetje lastig met die opgepomte lippen.

Jolien is ook schijnheilig zeg. Ze heeft gewoon sex gehad met Karim en daar liegt ze keihard over. Vervolgens janken als Herbert zegt dat hij sex heeft gehad met Saartje.
Jolien zei dat het moeilijk was om Karim te weerstaan als hij zo naast haar lag, maar ze zei dat ze apart hebben geslapen.

Lisa blijft de meest rare van de stellen. Zij had een klik met Karim en toen Jolien hem koos zei ze ''doe dan maar............'' (weet zijn naam even niet). Fijn voor die jongen als hij dat ziet, 2e keuze..........not!
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 13 Apr 2017 20:30, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Apr 2017 20:12

Re: Temptation Island.

Lara schreef:https://vlaamse.tv/episode.php?id=217

Hier kun je aflevering 12 terugkijken.



Wat raar eerder zag ik vandaag een zowat wit veld en nu kan het wel. Hoe kan dat? Kan pas morgen kijken dus hopelijk doet die het dan nog.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 14 Apr 2017 08:29

Re: Temptation Island.

Nou, Lisa is helemaal niet raar. Ik vond haar juist een van de meest normale, en dat sneaky vind ik ook wel meevallen.

Ik vind Jolien een redelijk domme muts. Meisje: zet die zak hooi aan de kant. Asjeblieft. HIj heeft geen spijt omdat hij seks heeft gehad, want zij kuste met een meisje? Nee, staat je netjes kerel. Wat een onnozeligheid. En zij maar jankend achter hem aanlopen.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers