Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

<<

Anoniem187

Bericht 26 Okt 2013 22:50

Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

Vergeten jullie de klok niet een uur terug te zetten? :D
<<

Anoniem36

Bericht 26 Okt 2013 22:51

Re: Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

Hier al gebeurd! Anders ga ik het inderdaad vergeten ja.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 26 Okt 2013 22:52

Re: Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

Mijn iphone en m'n wekker doen dat automatisch.

Voor de ovens heb ik een herinnering in mn telefoon gezet voor morgenochtend dus ik denk dat het hier wel goed komt.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 26 Okt 2013 22:52

Re: Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

Al gedaan. Het is bij mij dus 10 voor 10. Perfect, heb ik nog een halve avond voor me. Genoeg programma's om terug te kijken! :thumbup:
<<

Anoniem29

Bericht 26 Okt 2013 22:55

Re: Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

Ik vergeet dit soort dingen altijd en dan zie ik het de dag erop op mijn telefoon. Want die past het automatisch aan.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 26 Okt 2013 22:59

Re: Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

Ik vergeet altijd of mijn iphone dat nu wel zelf doet, heb het net maar even opgezocht haha :P
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 26 Okt 2013 23:32

Re: Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

Mijn vader carpoolt altijd met een collega. Een aantal jaren geleden kwam collega netjes op de afgesproken tijd voorrijden, maar mijn vader lag nog in bed... Collega had er niet aan gedacht dat de tijd een uur was verzet en kwam nog op de oorspronkelijke tijd voorrijden.
Hij is maar even naar huis gegaan en kwam een uurtje later weer terug :')
<<

Anoniem 53

Bericht 26 Okt 2013 23:58

Re: Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

Blij dat mijn iPhone dat automatisch doet, anders zou ik dat inderdaad vergeten.
<<

Nyx

Bericht 27 Okt 2013 00:24

Re: Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

Na het lezen van de topictitel heb ik gelijk de klok in de woonkamer, die zichzelf niet aanpast, teruggezet naar 23.20. Dan vergis ik me morgen ook niet continu. :)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 27 Okt 2013 02:33

Re: Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

Mijn wekker kan ik niet doen en mijn klok ga ik nu doen. De rest gebeurd ongeveer automatisch.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 27 Okt 2013 03:28

Re: Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

Ik keek net op m'n telefoon en toen was het net 2 uur geweest. Verder proberen te slapen, lukt maar niet.. Kijk ik na een poos weer op m'n telefoon is het nog maar 10 minuten later, ik dacht: wat gaat de tijd toch traag voorbij....Tot ik op een andere klok zie dat het inmiddels al wel een uur later was en besefte dat de klok vannacht een uur terug gezet is.
Make happy memories
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 27 Okt 2013 10:30

Re: Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

Ik vergeet ook altijd of mijn iPhone dat vanzelf doet haha. Was vanochtend ook even heel erg in de war of het nou echt half 9 :P.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 27 Okt 2013 10:55

Re: Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

Haha, ik begreep er vanmorgen ook niks van. Ik zie heel weinig zonder mijn lenzen, mijn telefoon gaf de goede tijd aan maar ik twijfelde daarover. Op het forum was het weer later, dus toen ben ik er maar uit gegaan om te kijken hoe het nou zat.
<<

Anoniem185

Bericht 27 Okt 2013 12:32

Re: Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

Ik moet iedere keer op teletekst kijken wat nou de goede tijd is. Maar gisteren heb ik gewerkt en op mijn werk alle klokken verzet, dus ik zit nu wel eigenlijk gelijk in de goede tijd voor mijn gevoel. Heb ook écht helemaal niet het gevoel dat het een uur later hoort te zijn.
<<

Anoniem315

Bericht 27 Okt 2013 12:36

Re: Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

M'n telefoon had het zelf gedaan, m'n laptop ook. De oven, de klok aan de wand en de auto-klok moesten we zelf even verzetten.
<<

Anoniem 47

Bericht 27 Okt 2013 12:37

Re: Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

Mijn telefoon doet het automatisch. De andere klokken heb ik vanmorgen gedaan.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 27 Okt 2013 12:38

Re: Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

Ik heb daar echt geen last van, mijn vriend heeft de klokken verzet en voor mijn gevoel is het nu gewoon de tijd die de klok aangeeft.

(maar ik stond laatst om 3 uur 's nachts al koffie te drinken omdat ik dacht dat het ochtend was, mijn innerlijke klok is niet zo precies dus)
R. 2013
D. 2016
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 27 Okt 2013 12:46

Re: Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

Ik werd vannacht om half 4 oude tijd wakker. Mn telefoon stond al een uur eerder en heb toen ook meteen mn wekker verzet.
Daarna nog even met vriend ge appt die aan het werk was. Rond 3 uur nieuwe tijd belde hij nog even. Hij was toen blij dat ik hem met zekerheid kon zeggen dat het al 3 uur nieuwe tijd was en de klok daar dus automatisch verzet was en hij niet nog een uur langer hoefde te werken :razz:
Afbeelding
Afbeelding
<<

Nyx

Bericht 27 Okt 2013 13:06

Re: Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

Het topic waarschuwt ons op de klok te verzetten, maar hoe zit het met het forum? Want die staat nog netjes op zomertijd en dat is best wel verwarrend, haha. :P
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 27 Okt 2013 13:09

Re: Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

Ik had mijn wekker voor ik naar bed ging al een uur terug gezet en bij de laptop en mijn telefoon gaat het vanzelf.

Ik heb er altijd wel last van, mijn biologische klok raakt er behoorlijk van in de war. En nu brengt het forum me ook in de war want hier staat de oude tijd nog...
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Okt 2013 13:39

Re: Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

Het forum moet je zelf veranderen, in het gebruikerspaneel, daar staat iets als 'zomertijd aanhouden ja/nee'
<<

Nyx

Bericht 27 Okt 2013 13:41

Re: Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

Thanks Lejow. Nu staat het goed. :)
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 27 Okt 2013 13:54

Re: Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

Dank je voor de tip Lejow!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 27 Okt 2013 14:23

Re: Vergeten jullie de klok niet te verzetten?

Ik was het dus vergeten vanmorgen. Totdat ik Lejow haar status las op Facebook. Ik was daarna zo driftig dat ik te wild mijn horloge van mijn arm heb gedaan om hem achteruit te zetten. En vervolgens heb ik mijn horlogebandje kapot getrokken :thumbdown:
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers