Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is disney in het weekend te doen ??

<<

Anoniem197

Bericht 04 Apr 2017 05:25

Re: Is disney in het weekend te doen ??

Zou jij voor mij dan een Mickey mee willen nemen? Ik dacht dat hij nergens last van had tot dat ik hem wilde wassen. Hij miste hem meteen!
Ik zal straks even meten hoe groot hij is en een foto sturen.
<<

Anoniem244

Bericht 04 Apr 2017 15:21

Re: Is disney in het weekend te doen ??

Jahoor :-)
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 04 Apr 2017 21:15

Re: Is disney in het weekend te doen ??

DdL schreef:Is er nog iemand die binnenkort gaat? Ik zoek een Mickey knuffel die daar verkocht wordt. Wie wil die voor mij meenemen en vervolgens opsturen? Uiteraard worden de kosten vergoed.


Ik werk er. Wat heb je precies Nodig
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Apr 2017 08:46

Re: Is disney in het weekend te doen ??

Psv lover, doe jij nu ook mee in de flashmob/parade?
<<

Anoniem244

Bericht 12 Apr 2017 09:04

Re: Is disney in het weekend te doen ??

Ook even een Disney vraag :-)
Zo'n photo pas is dat een aanrader om te doen of heeft het niet veel meerwaarde?
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 12 Apr 2017 13:40

Re: Is disney in het weekend te doen ??

Dat ligt eraan:
* Hoeveel attracties je gaat doen waar ze een foto maken
* Hoeveel meetings je wilt gaan doen waar een fotograaf staat. Bij de meeste 'random' figuren staat namelijk geen fotopas fotograaf.

Ik heb het wel een keer gedaan, omdat ik toen ook met Belle op de foto was geweest en relatief veel van bovenstaande dingen had gedaan :)
<<

Anoniem244

Bericht 12 Apr 2017 19:28

Re: Is disney in het weekend te doen ??

Ik ga met vriend en zijn 2 kindjes... dus ja geen idee nog precies :-) gaan 5 dagen en hebben een ontbijt met Disney figuren
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 13 Apr 2017 08:26

Re: Is disney in het weekend te doen ??

Als je vijf dagen gaat, kan het nog wel eens de moeite waard zijn. Omdat je dan relatief meer attracties kan doen. Eens kijken uit mijn hoofd waar ze fotos maken:

BTM
Space Mountain
Rock 'nd Roller Coaster
Pirates of the Carribean
Buzz (dat is wel cool voor de kindjes)
Het spookhuis
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 13 Apr 2017 10:58

Re: Is disney in het weekend te doen ??

Wij gaan ook! Echt zin in. Dus ik kan wel tips gebruiken.

Nog niks gelezen van die fotopass? Wat betekent dat? Dat je de foto's krijgt die in de attracties gemaakt worden? Mijn dochters willen wel heel graag op de foto denk ik met al die figuren maar die kan ik zelf wel met mijn camera of telefoon maken toch?

Leuk radler dat jullie ook gaan, wij hebben ook een ontbijt bijgeboekt met de figuren!
:heart: :heart: 2011
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 13 Apr 2017 11:15

Re: Is disney in het weekend te doen ??

De fotopas stelt je in staat om de fotos die bij de attracties worden genomen allemaal te kopen. Ik vermoed dat je dan korting krijgt ipv ze los te kopen. Persoonlijk doe ik er meestal één, gewoon voor de leuk, maar het is geen goedkope hobby.

Verdere tips: reserveer van te voren je restaurant. Dit kan je voor vertrek doen, maar ook bij aankomst in het hotel zelf. Dit zorgt voor veel meer rust tijdens je verblijf omdat je anders ook in de rij kan staan voor je eten.

Voor bepaalde attracties kan je fast passen halen, die haal je vaak aan het begin van de dag en stelt je in staat terug te komen naar die attractie tussen een bepaald tijdstip (aangegeven op het kaartje) en daarmee bespaar je dan een hoop wachttijd.

Je kan zeker op de foto gaan met de figuren die rondlopen en bij het ontbijt. Die kan je gewoon met je mobiel/ toestel maken. Je kan bij aankomst ook boekjes kopen waarin ze handtekeningen kunnen verzamelen van de dieren, dat is altijd een grote hit. Die boekjes heb je bij iedere winkel wel liggen.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 13 Apr 2017 11:26

Re: Is disney in het weekend te doen ??

De restaurants zijn al gereserveerd. Wel jammer dat 2 van de 3 die ik bedacht had niet te reserveren waren, dus voor een avond moeten we nog maar dan kijken we wel even. Verder neem ik wat flesjes/pakjes drinken en sultanas en zo mee uit Nederland voor een tussendoortje.
Die boekjes had ik idd ook gelezen (en weet ik nog van mezelf tig jaar geleden) om de kosten te besparen wilde ik een keer kijken of ik iets leuks bij de hema of action ofzo kan vinden :-)

Fastpass had ik ook al gelezen, maar moet je dan al je kaartjes (wij gaan met zijn vieren) daarvoor scannen, of is een kaartje dan voldoende en kan je met die andere 3 kaartjes andere fastpass halen?

Over die foto twijfel ik dan nog even, wij staan toch nooit echt leuk met zijn vieren op die foto:-) De ene kijkt niet de ander wel en weer een ander heeft zijn ogen dicht!
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem244

Bericht 13 Apr 2017 13:55

Re: Is disney in het weekend te doen ??

Studie wanneer gaan jullie? en welke restaurants heb je gereserveerd?
Ik vond vorig jaar bobs saloon erg goed en lekker. Erg leuk en lekker buffet, ook voor kinderen (patat, snacks, pannenkoekjes maar ook een heel snoep buffet)
Voor fastpass moet je al je kaartjes scannen en dan krijg je 4 fastpas kaartjes.

Hier ook al allerlei pakjes drinken en koeken gekocht voor tussendoor. Broodjes zullen we ook wel meenemen en dan avondeten keer bij de mc Donalds buiten het park, een keer bobs Saloon en even kijken welke nog

De fotopas is toch ook voor de foto's die bij het ontbijt gemaakt worden? en foto's die door een fotograaf gemaakt worden?
Thanks iig voor de info, ik ga er eens over nadenken of we dat gaan doen. Kost 60,00. afgelopen keren maakte ik gewoon met mijn mobiel een foto van de foto's die ze in de attracties maakte :-)

Caro, ik vrees dat de kindjes niet uit BUZZ te krijgen zijn haha... maar die vind ik zelf ook heel tof.
De grote spannende attracties zullen we wel overslaan of misschien dat we beide een keer in de rij gaan staan voor de eenlingen :-) Maar gaan er voornamelijk heen voor zijn kindjes dus zullen het voornamelijk de attracties worden die voor hun leuk zijn.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 13 Apr 2017 14:23

Re: Is disney in het weekend te doen ??

Wij gaan de eerste week van mei een paar dagen.
Ik wilde Annet's diner en hollywood reserveren dat kon dus niet via de telefoon. Dus is het nu billy bob saloon geworden en park side dinner. Die zit in het hotel dat is voor de laatste avond dat we daar slapen dus dan hebben we er al 2,5 dag op zitten en denk ik dat de meiden goed moe zijn dus heb ik daar maar voor gekozen. De laatste ochtend gaan we ontbijten. Zodat we de eerste twee ochtenden van die vervroegde entree gebruik kunnen maken. De eerste avond zie ik dan we even, of ik kijk of we daar ter plekke nog kunnen reserveren. Ik vond sommig menukaarten een beetje typisch. Zo zag ik bij eentje sla met suriministicks... tja dat mijn dochters niet eten dus kies ik dat restaurant niet. We gaan er heen voor hun. Niet dat ik nou vind dat ze alle dagen patat moeten eten maar iets van pasta is ook goed.

Oke dus met je entree kaartjes kan je niet voor vier verschillende attracties fastpasses halen, het is dan 4kaartjes scannen voor fastpass voor een dezelfde attractie.

Ik ga nog eens googlen of ik iets kan vinden voor die fotopas want daar had ik nog niks van gelezen. Maar ik maak eigenlijk altijd digitale boeken dus ik heb niet zoveel aan die afgedrukte foto's. Vaak maak ik ook met mijn mobiel een foto van de foto.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem244

Bericht 13 Apr 2017 14:35

Re: Is disney in het weekend te doen ??

Leuk, wij de week daarvoor, zo 23 tm do 27
Dacht als we er toevallig gelijk zaten zien we elkaar misschien nog.

Klopt je kan per kaartje maar 1 fastpass per keer doen.
Je krijgt de foto's ook niet afgedrukt maar als bestand, je kan ze dan via internet downloaden... dacht ik begrepen te hebben :-)

Billy's bob saloon is echt heel erg lekker en leuk... en ook voor je meiden erg leuk door het speciale kinderbuffet en het snoep buffet ;-)
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 13 Apr 2017 22:56

Re: Is disney in het weekend te doen ??

Lejow schreef:Psv lover, doe jij nu ook mee in de flashmob/parade?



Nee. 6 uur was me nog iets te vroeg om in Disney te zijn ;)
Had wel enkele collega's die meededen

Maar t zag er geweldig uit...
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 14 Apr 2017 09:48

Re: Is disney in het weekend te doen ??

psv-forever schreef:
Lejow schreef:Psv lover, doe jij nu ook mee in de flashmob/parade?



Nee. 6 uur was me nog iets te vroeg om in Disney te zijn ;)
Had wel enkele collega's die meededen

Maar t zag er geweldig uit...


Het was gaaf he!!


Ik heb nog 12 dagen om mijn man over te halen om in oktober nog een keer te gaan hahaha
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 26 Apr 2017 18:45

Re: Is disney in het weekend te doen ??

Nou Radler, ik ben benieuwd of je nog tips hebt als je terug bent!

Ik las op facebook bij reacties, dat mensen kaartjes halen voor de prinsessen? Weet iemand wat daar mee bedoeld word?
:heart: :heart: 2011
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 26 Apr 2017 18:55

Re: Is disney in het weekend te doen ??

Studiebol schreef:Nou Radler, ik ben benieuwd of je nog tips hebt als je terug bent!

Ik las op facebook bij reacties, dat mensen kaartjes halen voor de prinsessen? Weet iemand wat daar mee bedoeld word?


Volgens mij kun je lunchen met de prinsessen,
ook is er een meet en greet met elke dag een andere prinses, maar daar zijnd e wachttijden echt om te huilen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 26 Apr 2017 19:16

Re: Is disney in het weekend te doen ??

Wij hebben weer geboekt.. voor in oktober.. uche..
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 26 Apr 2017 19:45

Re: Is disney in het weekend te doen ??

Leuk lejow!

Mmmm misschien moet ik nog eens verder lezen over die kaartjes. Mijn meiden worden heel blij van prinsessen :-) ik wordt waarschijnlijk niet blij van lang wachten..
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem244

Bericht 26 Apr 2017 21:28

Re: Is disney in het weekend te doen ??

Hier ook een klein meisje die helemaal blij werd van de prinsessen.
Vandaag is ze met Doornroosje en Belle op de foto geweest.
Ik ben om 9.15u in de rij gaan staan bij Doornroosje (naast it's a small world). Vriend is met de kinderen in de theekopjes geweest en wat kleine attracties. Ik stond bijna vooraan, dus toen de deur om 10u open ging waren we meteen aan de beurt.
S middags bij belle gaan staan, daar 1,5uur in de rij gestaan en vriend is met zoontje in de schildpad achtbaan geweest.
De fotos die daar gemaakt worden zijn wel erg leuk en mooi.
Zijn daar bv ook foto's gemaakt met ons 4 en de prinsessen.
Ook bij buzz lightyear en iejoor en Knorretje in de rij gaan staan.

Ontbijt met disney figuren was echt een aanrader trouwens. 2 stralende kindjes.
Eten bij Billy's bob saloon vond ik vorige keer lekkerder. Wij waren er meteen om 18u en het eten was gewoon lauw. Toen het bijgevuld was was het lekkerder.
Eten bij de mac is geen doen, knetters wat druk... rij stond tot buiten.
Vanavond bij vapiano gegeten, dat was wel prima

Verder zeker gebruik maken van de magische uren van 8.00-10.00
Peter pan is een hele leuke attractie voor de kinderen en verder dat hele gedeelte (kinder achtbaan, bootje langs sprookjes, peter pan, Pinocchio, sneeuwwitje, it's a small world, draaimolen, theekopjes, doolhof etc)
1 avond lichtshow is ook erg mooi en de parade natuurlijk (ga wel een uur van te voren op de stoep zitten zodat je vooraan staat.... toen we gingen staan gingen we achter de kindjes staan zodat er wat andere kleine kindjes vooraan konden staan)

In Disney studio's is de Mickey magic show erg leuk (komt ook stukje belle en het beest en Frozen in voor)
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 27 Apr 2017 10:07

Re: Is disney in het weekend te doen ??

Thanks Radler... ik moet me echt gaan instellen op lang wachten. Waarschijnlijk willen mijn meiden echt wel op de foto met de figuren. Is het overal lang wachten? We hebben een ontbijt geboekt met de figuren dus we zullen ze dan sowieso van dichtbij zien.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem244

Bericht 27 Apr 2017 12:08

Re: Is disney in het weekend te doen ??

Ja het ontbijt is echt heel erg leuk...
6 figuren komen er (wij hadden Mickey, Katrien, dagobert, iejoor, tijgertje en Knorretje)
Ze komen ongeveer na 20min en gaan dan alle tafels af, 3 links en 3 rechts en dan wisselen ze elkaar af.
Eigenlijk kom je amper aan ontbijt toe ;-)
Vriend was met de jongste eten halen, ik had al met de oudste gehaald en toen kwamen ze al.
Dus hadden eerst Katrien aan de tafel terwijl de jongste er niet was, dus had gevraagd of ze terug wilde komen.

Wij hebben toch maar een fotopas gedaan ivm de foto's met de prinsessen en Mickey.
Ja het is best lang wachten overal... sowieso...
Vanmorgen ben ik ook rond 9.30u bij Mickey in de rij gaan staan (gaan om 10u open) en vriend ging met de kinderen even in de draaimolen en theekopjes... waren ook meteen om 10.00u aan de beurt. Overdag zijn de wachtrijen echt wel lang

Bij het prinsessenpaviljoen waren deze week Doornroosje en sneeuwwitje (ene dag eerst Doornroosje en eind van de middag sneeuwwitje en de andere dag was dat andersom.
Ik vond het op deze manier wel ideaal.

Tussen 8 en 10 is het prima te doen allemaal
Waren er vanmorgen 8u en 2x buzz lightyear gedaan en daarna peter pan. Konden bij buzz zo doorlopen en peter pan 15min wachten.
Misschien volgende week wel iets rustiger omdat dan niet alle scholen in nl vakantie hebben.
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 28 Apr 2017 20:47

Re: Is disney in het weekend te doen ??

Ik had bezoek... 2 1/2dag verplicht t park. Drukte vond ik mee vallen. Maar goed met een kind van 6 doe je geen 'enge ' attracties. Alle attracties van fantasialand gedaan, de parade gezien. De show met de prinsessen en de show van Mickey en de 25e verjaardag. T s a small world was de favoriet van de kleine dus paar x gedaan.
In het park met Alice op de foto (30 min wachttijd) minnie (30 min) de hartenkoning (5min)
In de studio's 45 min voor Belle gewacht. Bij Mickey stonden we vooraan gelukkig. Bij Goofy was ook rustig. Helaas waren we net iets te laat bij Ariël en Peter pan . Net iets te laar gespot
En Mickey en de Magicians blijft geweldig...

En verder lekker rondgeslenterd.. En geshopt..
Het rondlopen was voor de kleine al supermooi.
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 28 Apr 2017 20:49

Re: Is disney in het weekend te doen ??

Studiebol schreef:Leuk lejow!

Mmmm misschien moet ik nog eens verder lezen over die kaartjes. Mijn meiden worden heel blij van prinsessen :-) ik wordt waarschijnlijk niet blij van lang wachten..


Je kan met ze lunchen.... 75€ per volwassenen en €35 dacht ik voor kids.

Ruim van te viren reserveren
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers