Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island.

<<

Anoniem280

Bericht 06 Apr 2017 13:39

Re: Temptation Island.

Heb via rtlxl gekeken.
Kon ik al vooruit kijken.
(Heb daar een account voor.)
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Apr 2017 14:45

Re: Temptation Island.

Dat is maar 2 wkn en dan heb je er niks meer aan. Kan je dat over een tijdje dan weer gratis aanvragen of niet? Heb het inmiddels ook gezien en wat een gezeik tussen Jolien en Herbert zeg! Hij is een respectloze botte lul en zij is gewoon een dom meisje.


Ik vermoed dat na TI Adam zoekt Eva vips komt. Weer van die lui die zich ditmaal letterlijk voor lul zetten.
<<

Anoniem249

Bericht 06 Apr 2017 19:48

Re: Temptation Island.

Caramba schreef:
Spoiler: weergeven
Ik snap ook wel weer dat hij dan zegt ik vergeef het jou niet. Niet iedereen is zoals zij.
Andere kant, hij heeft haar zo vaak bedrogen, waarom dan toch voor altijd bij hem willen blijven? Dat maakt haar dom.
Lisa is echt een eerste klas bitch. Na het kampvuur nog doen alsof ze van niets wist en dat de beelden logen, er was duidelijk iemand die op haar billen sloeg en iemand samen met haar in de badkamer (Karim).
Lize zag wat ze wilde zien, blijkbaar, terwijl Jefferson het allemaal anders bedoeld en gewild had.
Rosanna en Niels, tsja, Niels zegt dat er niks gebeurt is met Parastoo, hij zegt dat hij alleen haar bikinislip aan de kant heeft geschoven, terwijl de beelden erop doen lijken alsof hij haar zat te vingeren.


Spoiler: weergeven
Eens over Lisa. Ik vond Merijn ineens heel aandoenlijk en oprecht, daarvoor had ik niet echt iets met 'm.

Heb t ook erg te doen met Jefferson, hij heeft niks fout gedaan. Als Lise nou gewoon eerlijk had gezegd ik ben verliefd geworden op Ken. Het is verkeerd, maar het is nu eenmaal zo. Dan was ze er veel beter vanaf gekomen. Ze komt nu heel leugenachtig over.

Rosanna en Niels, tsja. Vond hem wel wat overdreven reageren.
Die Herbert vond ik echt een eikel. Vind sowieso dat ze allemaal veel te heftig reageerden op dat zoenen met de andere vrouwen.
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Apr 2017 19:57

Re: Temptation Island.

Claire, een spoiler was niet nodig, want je verklapt niks. Niels reactie was zeker niet overdreven en juist logich. Wat moet hij dan doen, een dansje maken?
<<

Anoniem280

Bericht 06 Apr 2017 20:21

Re: Temptation Island.

Spoiler is dus wel nodig CBL, het gaat namelijk hier over de uitzending van volgende week en niet iedereen kijkt vooruit.
Zonder spoiler verklap je wel erg veel :ja:
<<

Anoniem280

Bericht 06 Apr 2017 20:24

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:Dat is maar 2 wkn en dan heb je er niks meer aan. Kan je dat over een tijdje dan weer gratis aanvragen of niet? Heb het inmiddels ook gezien en wat een gezeik tussen Jolien en Herbert zeg! Hij is een respectloze botte lul en zij is gewoon een dom meisje.


Ik vermoed dat na TI Adam zoekt Eva vips komt. Weer van die lui die zich ditmaal letterlijk voor lul zetten.



Ik heb een premium account, en ben al zeker langer lid.
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Apr 2017 20:53

Re: Temptation Island.

Caramba schreef:Spoiler is dus wel nodig CBL, het gaat namelijk hier over de uitzending van volgende week en niet iedereen kijkt vooruit.
Zonder spoiler verklap je wel erg veel :ja:


Ik vind dat ze niks verklapt er staat niet in het afloopt dus was onnodig.
<<

Anoniem280

Bericht 06 Apr 2017 21:10

Re: Temptation Island.

Er staat wel iets in wat een ander nog niet kan weten nadat aflevering 11 gezien is :wink:
Even beter lezen, of net even anders lezen.
<<

Anoniem280

Bericht 06 Apr 2017 21:14

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:Claire, een spoiler was niet nodig, want je verklapt niks. Niels reactie was zeker niet overdreven en juist logich. Wat moet hij dan doen, een dansje maken?


Dit had beter in een spoiler gekund.
Omdat wij nu doorgaan op iets wat in aflevering 11 te zien is.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 06 Apr 2017 23:05

Re: Temptation Island.

Ja Hallow! Ik heb aflevering 11 met het kampvuur dus inderdaad nog niet gezien.

Dus graag spoilers gebruiken mensen!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Apr 2017 06:06

Re: Temptation Island.

Ik heb aflevering 11 ook nog niet gezien volg het op tv.
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 07 Apr 2017 09:08

Re: Temptation Island.

Hieronder de link alleen lezen als je AFLEVERING 11 al gezien hebt!

https://radio2.be/column-brief-aan-joli ... ion-island
<<

Anoniem201

Bericht 07 Apr 2017 09:09

Re: Temptation Island.

Ik had hem net gelezen Cotton. Gelijk heeft ze!
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Apr 2017 10:21

Re: Temptation Island.

Caramba schreef:
caribbeanlover schreef:Claire, een spoiler was niet nodig, want je verklapt niks. Niels reactie was zeker niet overdreven en juist logich. Wat moet hij dan doen, een dansje maken?


Dit had beter in een spoiler gekund.
Omdat wij nu doorgaan op iets wat in aflevering 11 te zien is.



Kom op zeg! Overdrijven is ook een vak nietwaar?! Iedereen snapt toch wel hij zal reageren. Er staat toch niks van wat er nog gebeurd is tijdens de dreamdates.
<<

Anoniem201

Bericht 07 Apr 2017 10:27

Re: Temptation Island.

CBL zet het gewoon in een spoiler en zeur niet zo. Je spreekt over aflevering 11 en die is gewoon nog niet officieel op Nederlandse tv geweest. Of men nu weet of niet weet hoe ze gaan reageren. Beetje inleven is hier wel op zijn plaats.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 07 Apr 2017 10:32

Re: Temptation Island.

Stuiterbal schreef:CBL zet het gewoon in een spoiler en zeur niet zo. Je spreekt over aflevering 11 en die is gewoon nog niet officieel op Nederlandse tv geweest. Of men nu weet of niet weet hoe ze gaan reageren. Beetje inleven is hier wel op zijn plaats.

:good:
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem280

Bericht 07 Apr 2017 12:20

Re: Temptation Island.

Nog nooit geweten dat overdrijven een vak is.
Als dat vak bestond dan had ik die ooit wel gekozen.

Nee, ik ben van mening dat jij iets verklapt in je post.
Je zegt iets over een reactie van iemand, de rest vraagt zich dan af, wat voor reactie bladiebla.

Spoiler niet openen als je aflevering 11 niet gezien hebt.
Spoiler: weergeven
Niet iedereen verwacht de reactie van Niels, door een fakkel omver te schoppen! Hadden ook ongelukken van kunnen komen. Zelfs Rick en Annelien keken er raar vanop en daarom riepen ze hem ook terug.
<<

Anoniem244

Bericht 07 Apr 2017 14:37

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:
Caramba schreef:
caribbeanlover schreef:Claire, een spoiler was niet nodig, want je verklapt niks. Niels reactie was zeker niet overdreven en juist logich. Wat moet hij dan doen, een dansje maken?


Dit had beter in een spoiler gekund.
Omdat wij nu doorgaan op iets wat in aflevering 11 te zien is.



Kom op zeg! Overdrijven is ook een vak nietwaar?! Iedereen snapt toch wel hij zal reageren. Er staat toch niks van wat er nog gebeurd is tijdens de dreamdates.


Dus ik moest een spoiler gebruiken toen ik iets zei wat in nl op tv was geweest... maar volgens jou niet heel duidelijk nog
En jij zegt iets over afl11 wat de meeste nog niet gezien hebben en dan hoeft het niet in een spoiler en is overdrijven een vak.
Meten met 2 maten noemen we dat
Ik heb afl11 nog niet gezien dus had dat nog niet willen lezen
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 08 Apr 2017 16:24

Re: Temptation Island.

Heeft er iemand een link voor me van afl.11? Ben zo benieuwd!! Bedankt
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem244

Bericht 08 Apr 2017 18:38

Re: Temptation Island.

staat hier boven ergens toch :-) althans via daar heb ik gekeken
<<

Anoniem280

Bericht 08 Apr 2017 19:11

Re: Temptation Island.

Vlgs mij kan je het ook via YouTube kijken.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 08 Apr 2017 19:23

Re: Temptation Island.

Die link doet t niet meer, zal via YouTube gaan zoeken, bedankt
Juli 2015
Maart 2017
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Apr 2017 09:34

Re: Temptation Island.

Weet iemand of de afl. van gister in Belgie dus dat ze bij hun thuis zijn al te zien is via Dailymotion ed?

Best erg wat ik gister op tv erover zag dat oud deelnemers zeiden dat ze erna geen begeleiding krijgen, maar RTL zei van wel..................vreemd! Regilio van vorig jaar zei dat er iemand was die bijna zelfmoord had gepleegd, maar zei niet om wie het ging. Heftig zeg dat het zover kan komen!

Aan het begin van dit seizoen zei Kevin dat het een van de heftigste seizoenen kan gaan worden, maar ik vind deze niet veel anders met alle anderen die ik heb gezien.
<<

Anoniem257

Bericht 13 Apr 2017 09:59

Re: Temptation Island.

Vlaamse tv staat de nieuwe aflevering op.
<<

Anoniem252

Bericht 13 Apr 2017 10:00

Re: Temptation Island.

Ik heb de laatste aflevering gezien. Wat moeten we nu met onze donderdagavond :P.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers