Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag het de forumster!

<<

Anoniem252

Bericht 12 Apr 2017 22:38

Vraag het de forumster!

Even een nieuw topic voor alle prangende vragen aan je mede forumsters.

Ik trap af.
Marin het viel me op dat jullie de geboorte van O no niet op social media hebben gedeeld! Is dat bewust? :)
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 12 Apr 2017 22:44

Re: Vraag het de forumster!

September, heb je het aankeedkussen geprobeerd op de andere kant van de commode?
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem189

Bericht 12 Apr 2017 22:46

Re: Vraag het de forumster!

Taeda: hoe staat het met jullie nieuwe huis? Moeten jullie nog lang wachten?
<<

Anoniem210

Bericht 12 Apr 2017 22:47

Re: Vraag het de forumster!

HollyGolightly, hoe gaat het nu met je, is jouw been weer helemaal hersteld?
<<

Anoniem282

Bericht 12 Apr 2017 22:52

Re: Vraag het de forumster!

Lieve Quizzle, heb je de screening al gehad en weet je inmiddels wanneer de operatie plaatsvindt?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Apr 2017 23:07

Re: Vraag het de forumster!

Atelier Madame schreef:Even een nieuw topic voor alle prangende vragen aan je mede forumsters.

Ik trap af.
Marin het viel me op dat jullie de geboorte van O no niet op social media hebben gedeeld! Is dat bewust? :)


Ja klopt! We wilden graag dat men eerst de geboortekaartjes ontvingen! Die zijn nu binnen. Met beetje vertraging want m'n man had het akkoord van de proefdruk per ongeluk naar mij alleen gemaild ipv de drukker. Iets met slaapgebrek vorige week.
Maar die zijn nu dus ontvangen dus denk dat we één dezer dagen eens wat mooie foto's uit gaan zoeken.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Apr 2017 23:12

Re: Vraag het de forumster!

Taeda schreef:September, heb je het aankeedkussen geprobeerd op de andere kant van de commode?


Hee hier haak ik ook even op in, gezien we ook deze commode hebben. Word er inderdaad al best gek van dat ie elke keer open gaat! Maar zowel links als rechts gaat ie open, waar je ook staat. Hebben 'm nu gewoon in 't midden liggen maar dan gaat inderdaad alsnog alles open. Werkt het bij jullie aan één kant wel?
Let's discover the world together.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 13 Apr 2017 03:19

Re: Vraag het de forumster!

Jip; hoe gaat het nu met sporten sinds V er is?
30-04-2017
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 13 Apr 2017 06:19

Re: Vraag het de forumster!

Liv schreef:Taeda: hoe staat het met jullie nieuwe huis? Moeten jullie nog lang wachten?

Als het goed is, start de nieuwe aannemer deze maand. Een planning moeten we nog ontvangen, zijn streven is om het nog in 2017 op te leveren. Het wachten begint een beetje vervelend te worden :thumbdown:

Marin, als ik rechts sta, in het midden van het kastdeurtje, gaat bijna nooit het deurtje open. Mijn man staat vaak wat meer naar het midden, zeker nu de kleine man wat groter en beweeglijker is. Dan gaat het deurtje veel vaker open.
Laatst gewijzigd door Taeda op 13 Apr 2017 08:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Apr 2017 08:18

Re: Vraag het de forumster!

Ah misschien toch iets meer rechts proberen dan. Dank je!
Let's discover the world together.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 13 Apr 2017 08:41

Re: Vraag het de forumster!

Ik ben benieuwd hoe het met Popcorn, haar kinderen, haar broer en zijn kinderen gaat.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem257

Bericht 13 Apr 2017 09:55

Re: Vraag het de forumster!

Ik ben benieuwd hoe het met alibi gaat
<<

Anoniem250

Bericht 13 Apr 2017 10:17

Re: Vraag het de forumster!

Met mijn voet gaat het redelijk. Ik heb er nog steeds wel last van en kan sommige schoenen niet meer dragen, maar ik ben al wel weer een hele tijd mobiel. Dus ik kan de dagelijkse dingen wel weer. Verder gaat het redelijk. Ik ben erg moe. Gelukkig heb ik in mei veel vrij, omdat ik in juni ga starten met een nieuwe baan. En daar heb ik veel zin in. Het is een stap omhoog en ik ga werken vanuit de inhoud. Als adviseur en een stuk innovatie. En nu ook niet meer lokaal, máár veel breder. Ik was ook samen met een partner met een project bezig, dat staat even op een lager pitje, omdat mijn energie soms ver te zoeken is, maar ik weet zeker dat daar ook nog veel mogelijkheden liggen. Ik heb gisteren nog even een korte biecht gedaan over de moeizame bezoekregeling met vader en daardoor gisteren besloten opnieuw een mediator in te schakelen. Dus al met al gaat het goed. Fijn dat ik in mei even kan uitrusten.
Hoe gaat het met jou?

Ik ben benieuwd waar Sam een huis te koop heeft staan en waar wonen jullie dan nu?
<<

Anoniem278

Bericht 13 Apr 2017 13:48

Re: Vraag het de forumster!

Guattari schreef:Lieve Quizzle, heb je de screening al gehad en weet je inmiddels wanneer de operatie plaatsvindt?

Sorry, Guattari, ik heb gewoon over je vraag heen gelezen. Wat attent, echt.
De screening is morgen. Ik hoop echt op een datum want er hangt inmiddels gewoon teveel vanaf. En ik ben ook een beetje klaar met wachten.
Voel jij je al wat beter?
<<

Anoniem282

Bericht 13 Apr 2017 19:28

Re: Vraag het de forumster!

Daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen. :) Er zijn hier zoveel topics. Wat spannend dat morgen de screening is. Hopelijk weet je dan heel snel een datum, want dat afwachten is zo'n rotgevoel. Je kunt niets (plannen) en dat maakt onrustig, kan ik me zo voorstellen.

Nee, hier nog niet echt beter. Zal geduld moeten hebben. Lief dat je het vraagt, dank je wel.
<<

Anoniem331

Bericht 13 Apr 2017 20:16

Re: Vraag het de forumster!

Sam schreef:Ik ben benieuwd hoe het met Popcorn, haar kinderen, haar broer en zijn kinderen gaat.



Lief dat je het vraagt.

Tsja, hoe het gaat. Het is en blijft een gekke achtbaan het leven nu. Ik ben wel uit mijn diepe dal vandaan. Maar het besef dat het nooit weer gaa worden zoals het was doet nog te zeer en blijf ik weg stoppen. Ik kom de dagen inmiddels wel weer door, en begin ook weer de mooie dingen van het leven te zien. Ik blijf alleen verschrikkelijk moe. Een moeheid die je niet weg kunt slapen, en altijd aanwezig is. Volgens mijn maatschappelijk werkster een heel logische reactie, dat stemt me wel gerust.
Met mijn kinderen gaat het goed. Met mijn dochter ook stukken beter. De zomertijd en de pedagoog lijken een goeie combinatie te zijn. Ze slaapt weer goed, en haalt inmiddels ook weer streken uit waardoor ik wel zie dat ze zich echt beter voelt.

En mijn broer, ja dat is heel lastig. Hij heeft het moeilijk. Moeilijker dan hij toe wil geven en laat blijken, maar ook hij gaat nu echt door een diep dal. En ik vind dat moeilijk om te zien, help hem waar kan maar uiteindelijk moet hij gewoon veel zelf doen en dan valt hem zwaar.
Zijn meiden van zes zoeken erg de grenzen op, en dat is logisch maar ook moeilijk. Op school doen ze het nog steeds goed, en dat is wel heel fijn. De jongste telg is echt het zonnetje in huis, die sleept iedereen er doorheen. Zo onwetend wat er is gebeurd, heerlijk blij vrolijk kind dat echt het karakter van haar mama heeft, zo mooi om te zien.
We trekken veel samen op. Het ene weekend zijn mijn kinderen thuis, en het andere weekend ben ik daar of komt de hele bups bij mij logeren, en dat zijn wel heel waardevolle tijden.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 13 Apr 2017 20:36

Re: Vraag het de forumster!

:hug: heftig hoor
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem210

Bericht 13 Apr 2017 22:15

Re: Vraag het de forumster!

HollyGolightly schreef:Met mijn voet gaat het redelijk. Ik heb er nog steeds wel last van en kan sommige schoenen niet meer dragen, maar ik ben al wel weer een hele tijd mobiel. Dus ik kan de dagelijkse dingen wel weer. Verder gaat het redelijk. Ik ben erg moe. Gelukkig heb ik in mei veel vrij, omdat ik in juni ga starten met een nieuwe baan. En daar heb ik veel zin in. Het is een stap omhoog en ik ga werken vanuit de inhoud. Als adviseur en een stuk innovatie. En nu ook niet meer lokaal, máár veel breder. Ik was ook samen met een partner met een project bezig, dat staat even op een lager pitje, omdat mijn energie soms ver te zoeken is, maar ik weet zeker dat daar ook nog veel mogelijkheden liggen. Ik heb gisteren nog even een korte biecht gedaan over de moeizame bezoekregeling met vader en daardoor gisteren besloten opnieuw een mediator in te schakelen. Dus al met al gaat het goed. Fijn dat ik in mei even kan uitrusten.
Hoe gaat het met jou?

Ik ben benieuwd waar Sam een huis te koop heeft staan en waar wonen jullie dan nu?


Fijn dat je voet voor een groot deel hersteld is maar het zal altijd een zwakke plek blijven. Jammer dat je niet alle schoenen meer aan kunt. Maar als dat het ergste is is het natuurlijk relatief.

Je nieuwe baan klinkt heel erg interessant en als een goede ontwikkeling. Gefeliciteerd. Veel succes! En geniet in mei lekker van je vele vrije tijd. Heb je nog leuke dingen op de planning staan?

Wel lastig dat de bezoekregeling met vader niet goed gaat. Ik heb je biecht niet gelezen maar ik hoop dat jullie er in samenwerking met de mediator op een fijne manier uitkomen.



Popcorn, wat heftig. :hug:
<<

Anoniem237

Bericht 13 Apr 2017 22:41

Re: Vraag het de forumster!

En niet eens één vraag aan mij. :D

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron