Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


2 eenpersoons dekbedden

<<

Elle123

Bericht 12 Apr 2017 15:05

2 eenpersoons dekbedden

Wij hebben een nieuw bed besteld en daar wil ik dan 2 eenpersoonsdekbedden op hebben. Mijn vriend heft het snel koud en ik snel warm, dus dan kunnen we allebei een Eigen dekbed kiezen. Verder vind ik het altijd vervelend in de winter dat je tussen je in een soort opening hebt, maar het dekbed zeg maar strak staat. Dat vind ik dan zo koud.
En mijn vriend draait zich altijd helemaal in het dekbed waardoor ik niks meer heb. Als we wakker worden ligt hij altijd op de rand van zijn kant met het halve dekbed en ik lig in het midden (waar nu een enorme kuil zit omdat het bed al 15 jaar oud is) en ruim 40 cm van mijn kant is "dekbedloos". Altijd een gevecht dus. In hotels hebben we nu een paar keer onder 2 eenpersoonsdekbedden geslpaen en dat beviel prima.

Ik zei het tegen een vriendin en ze moest erg lachen, ze vond dat iets voor bejaarden :nopompom:
Heeft hier nog iemand 2 eenpersoonsdekbedden?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 12 Apr 2017 17:39

Re: 2 eenpersoons dekbedden

Het maakt toch niet uit of andere het ook hebben en wat andere er van vinden? Als jullie dat willen en fijn vinden gewoon lekker doen.
30-04-2017
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 12 Apr 2017 17:45

Re: 2 eenpersoons dekbedden

Ik heb het een tijdje gehad maar al snel een 2 persoonsdekbed gekocht toen ik m'n huidige vriend leerde kennen. Vond het zo onhandig met knuffelen enz. En met de seks lig je er regelmatig maar half onder, vet irritant.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Apr 2017 17:46

Re: 2 eenpersoons dekbedden

Ik zou daar ook schijt aan hebben, lekker doen. Hadden m'n ouders vroeger ook. Ik dacht eerst ook dat ik dat wilde, maar we hebben nu een extra groot dekbed en dat bevalt goed.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Apr 2017 17:48

Re: 2 eenpersoons dekbedden

Sawadee schreef:Ik heb het een tijdje gehad maar al snel een 2 persoonsdekbed gekocht toen ik m'n huidige vriend leerde kennen. Vond het zo onhandig met knuffelen enz. En met de seks lig je er regelmatig maar half onder, vet irritant.


Dat moet je ook niet onder de deken doen joh :wink:.
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Apr 2017 17:54

Re: 2 eenpersoons dekbedden

Gewoon lekker doen hoor! Boeiend wat andere denken. En ander kun je misschien nog kijken naar een partnerdekbed. Al is ook daarbij het probleem van "man steelt mijn dekens" er nog steeds.
<<

Anoniem252

Bericht 12 Apr 2017 17:56

Re: 2 eenpersoons dekbedden

Wij hebben dat al jaren. Mensen vinden het seksloos maar he ik slaap wel lekker :D. Ik draai mezelf er ook helemaal in dus dan ligt mijn man half bloot. Dit werkt beter voor ons.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 12 Apr 2017 17:59

Re: 2 eenpersoons dekbedden

Wij hebben dat ook. Het interesseert me werkelijk geen bal wat andere mensen ervan denken. Wat boeit dat nou? Wij moeten eronder slapen en wij vinden het fijn, wat hebben anderen daarmee te maken?
<<

Anoniem249

Bericht 12 Apr 2017 19:22

Re: 2 eenpersoons dekbedden

Gewoon doen wat je wilt en niks aantrekken van anderen.

Wij hebben een extra groot tweepersoons dekbed gekocht (220), genoeg deken voor beiden. Wij vinden 2 eenpersoons dekbedden onhandig ivm knuffelen/aanraken.
<<

Fanta

Noob

Berichten: 88

Geregistreerd: 05 Nov 2016 03:22

Bericht 12 Apr 2017 19:29

Re: 2 eenpersoons dekbedden

Wij kunnen niet slapen als we een 2 persoonsdekbed hebben en mijn man heeft het ook gauw warm en wilt het liefst zijn dekbed uit matras en ik heb het gauw koud en wil dekbed in matras. Dus hier ook 2x 1 persoons dekbed. Nu irriteren we elkaar niet.
Ik vind het er alleen rommelig uitzien als het opgeschut is maar heb er nu een sprei over en staat stuk netter.

Niks van andere aantrekken!!
*2009*2011*2013*
<<

Elle123

Bericht 12 Apr 2017 20:08

Re: 2 eenpersoons dekbedden

Oh het boeit mij ook echt niet wat anderen denken hoor. Ik was vooral benieuwd of meerdere het hebben of dat het toch als vreemd (of idd seksloos) wordt gezien. Mij lijkt het vooral handig dat hij dan een dik dekbed heeft en ik een dun. Ik heb het veel sneller warm.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 12 Apr 2017 22:26

Re: 2 eenpersoons dekbedden

Lekker doen als je dat fijn vindt. Hier een 160 bed en een dekbed van 240 breed, dus niet echt problemen met bloot liggen.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem245

Bericht 13 Apr 2017 07:53

Re: 2 eenpersoons dekbedden

Wij liggen ook apart, seksen doen we niet onder de dekens dus daar hebben we ook geen last van. Ik slaap het lekkerst helemaal opgerold en ik kan ook niet tegen dat openstaande stukje deken als je beide onder 1 deken ligt.
Lekker doen dus!
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1063

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 13 Apr 2017 09:47

Re: 2 eenpersoons dekbedden

Wij hebben ook allebei een eigen dekbed.
Heerlijk!

Wij verschillen in lengte veel dus als wij in een hotel onder een groot dekbed slapen dan heb ik het altijd koud omdat hij met zijn benen en voeten veel verder uit komt en er koude lucht onder het dekbed komt.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 13 Apr 2017 11:10

Re: 2 eenpersoons dekbedden

Wij hebben 2 2-persoons dekbedden. Wij vinden het prettig zo. Ik heb het ook altijd koud en wikkel mij helemaal in de deken, ik kan niet tegen die koude luchtstromingen.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 13 Apr 2017 12:52

Re: 2 eenpersoons dekbedden

Wij hebben ook twee eenpersoons dekbedden. Omdat vriend zich erin rolt en ik dan niks meer heb. We leggen ze over elkaar als we knuffelen voor we gaan slapen. En met de seks gaan ze of aan de kant of een opzij haha. En wat een ander denkt boeit me niks. Wij vinden het prettig zo. En meestal zijn twee eenpersoons dekbedovertrekken nog goedkoper dan een tweepersoons.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem192

Bericht 13 Apr 2017 17:02

Re: 2 eenpersoons dekbedden

O, ik vind het echt verschrikkelijk liggen 2 eenpersoons dekbedden, ben blij dat wij een 240 dekbed hebben en een groot bed, want anders zouden we denk ik op elkaars dekbed liggen of ze in de nacht pikken van elkaar. En wat iemand verder vindt boeit toch niet? Ik vind het in een hotel al vervelend als er twee losse bedden + dekbedden zijn, dus wil het beslist niet thuis hebben.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Apr 2017 20:21

Re: 2 eenpersoons dekbedden

Wij hebben ook elk 1 dekbed en mijn man wikkelt het dekbed ook altijd helemaal om zich geen.
2014 2016
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5875

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 13 Apr 2017 21:33

Re: 2 eenpersoons dekbedden

Wij hebben ook ieder een eigen dekbed. Is gewoonte geworden omdat we drie jaar op mijn man zijn werk hebben gewoond ( hotel) en we daar beddengoed mochten pakken van de kar van housekeeping. Lekker makkelijk, niet zelf wassen, dus de keus was snel gemaakt.
Toen we gingen verhuizen waren we zo aan twee dekbedden gewend dat we dat zo gelaten hebben.
Ik wikkel me inderdaad ook in mijn dekbed en vind het koude stuk als het dekbed straks staat ook heel naar, wij houden dus lekker ieder ons eigen dekbed.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 14 Apr 2017 10:59

Re: 2 eenpersoons dekbedden

Ik heb een tweepersoons dekbed, maar ben alleen (of met een kind in m'n bed). Mocht ik ooit nog een relatie krijgen dan komen er mogelijk wel twee losse dekbedden. In elk geval waren mijn twee exen van het dekbed stelen, en lag ik de halve nacht bloot en kon ik steeds aan dat ding trekken om ze eruit te rollen.

Nu een lekker groot bed en een groot dekbed en dat bevalt prima. Maar als ik een partner krijg die aan dekbedrollen doet dan wil ik toch echt twee losse. Aan m'n laatste ex ook wel eens voorgesteld maar die noemde dat a-seksueel. Prima, maar inmiddels slaap ik liever lekker warm dan dat ik me er druk over maak of het misschien seksloos is om onder losse dekbedden te slapen.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 14 Apr 2017 11:49

Re: 2 eenpersoons dekbedden

Wij hebben ieder ons eigen dekbed. Ik vind het heerlijk. Wat is daar bejaard aan? Ik rol me er graag helemaal in haha, vind het dan zielig voor mijn vriend als hij dan geen dekbed meer over heeft.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers