Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat kan jij niet?

<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 11 Apr 2017 19:30

Re: Wat kan jij niet?

Elska schreef:
Elle123 schreef:Mijn zus zit op haar knieen en heeft dan haar onderbenen en voeten zeg maar naast haar bovenbenen. Dat kan ik niet, ik kom dan met geen mogelijkheid met mijn billen aan de grond.

Wordt als ik het goed heb de "w zit" genoemd.
Dit is ook zo'n trucje die je niet moet willen net als de duim tegen de pols.
hypermobiel zijn is bij dat soort trucjes natuurlijk heel erg grappig maar je krijgt de rest van de ongemakken er gratis bij.

Lejow schreef:Totaal offtopic, maar wil je tegen je zus zeggen dat ze ècht niet meer zo mag zitten! Is echt funest voor je knieën!!!

Dit dus.
Rug, heupen, knieën, voeten, en alles daartussen.


Inderdaad, ik kan het wel maar ik had liever gehad dat ik het niet kon.
<<

Anoniem316

Bericht 11 Apr 2017 19:35

Re: Wat kan jij niet?

Rekenen. Dat kan ik gewoon echt niet. Het is een wonder dat ik wiskunde nog heb kunnen afsluiten met een 6 op de havo.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 11 Apr 2017 19:37

Re: Wat kan jij niet?

Ik kan ook niet links met mijn vingers knippen. Ik kan alleen mijn wenkbrauwen tegelijk optrekken, niet los van elkaar. Ik kan de R ook niet achter in mijn keel zeggen, net zoals Elliot krijgt dat dan een g klank.

En wiskunde en natuurkunde kan ik ook echt niet.

Verder heb ik veel mensen in mijn omgeving die hun oren kunnen bewegen, ik kan dat dus echt niet. Komt geen beweging in.
<<

Anoniem190

Bericht 12 Apr 2017 11:09

Re: Wat kan jij niet?

ik kan niet bij mijn voeten met gestrekte benen en kromme rug..
ik kan niet goed hoofdrekenen
<<

Anoniem210

Bericht 12 Apr 2017 11:31

Re: Wat kan jij niet?

Ik kan niet met twee fietsen fietsen.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 12 Apr 2017 11:37

Re: Wat kan jij niet?

Lennox schreef:Ik kan niet met twee fietsen fietsen.


Bedoel je op de ene fietsen en de andere in je hand?
<<

Elle123

Bericht 12 Apr 2017 14:37

Re: Wat kan jij niet?

Jada schreef:
Elska schreef:
Elle123 schreef:Mijn zus zit op haar knieen en heeft dan haar onderbenen en voeten zeg maar naast haar bovenbenen. Dat kan ik niet, ik kom dan met geen mogelijkheid met mijn billen aan de grond.

Wordt als ik het goed heb de "w zit" genoemd.
Dit is ook zo'n trucje die je niet moet willen net als de duim tegen de pols.
hypermobiel zijn is bij dat soort trucjes natuurlijk heel erg grappig maar je krijgt de rest van de ongemakken er gratis bij.

Lejow schreef:Totaal offtopic, maar wil je tegen je zus zeggen dat ze ècht niet meer zo mag zitten! Is echt funest voor je knieën!!!

Dit dus.
Rug, heupen, knieën, voeten, en alles daartussen.


Inderdaad, ik kan het wel maar ik had liever gehad dat ik het niet kon.


Zij en haar kinderen gaan automatisch zo zitten als ze op de grond gaan zitten. Haar dochter kon zelfs niet op turnen omdat ze zo hypermobiel is.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 12 Apr 2017 20:06

Re: Wat kan jij niet?

Ik deed dat ook altijd, maar ik heb mezelf aangeleerd toch anders te gaan zitten. Hoewel de w-zit nog steeds het lekkerst zit voor mij als ik op de grond ga zitten. Maar het is wel echt een aanslag op je hele lijf, mijn fysio was daar ook heel duidelijk over. Dus een andere houding is gewoon een kwestie van jezelf het aanleren zodat het beter is voor je lijf, hoe eerder je daarmee begint hoe beter.
<<

Anoniem221

Bericht 12 Apr 2017 21:04

Re: Wat kan jij niet?

Ik kan uit mijn hoofd het simpele rekenwerk doen, maar echt rekenen? Ik kan er logica inzien, maar daar moet ik zo mijn best voor doen dat ik het maar laat en stel dat ik het gewoon niet kan.

Ik heb een slechte motoriek. Ik kan armen en benen niet los van elkaar bewegen. Met danssporten kan ik absoluut niets. Ik doe mijn best en kan ook heus een dansje uit mijn hoofd leren, maar als ik het dan eindelijk ken, dan is de klas al bezig met het volgende hoofdstuk. En zodra ik iets nieuws zie, ben ik het oude alweer vergeten. Geen lol aan te behalen dus.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 12 Apr 2017 21:18

Re: Wat kan jij niet?

lol ik zit door dit topic allemaal dingen uit te proberen.
wenkbrauwen los van elkaar optrekken, knipogen, met mijn vingers knippen. :laughcry:

Jada schreef:Ik deed dat ook altijd, maar ik heb mezelf aangeleerd toch anders te gaan zitten. Hoewel de w-zit nog steeds het lekkerst zit voor mij als ik op de grond ga zitten. Maar het is wel echt een aanslag op je hele lijf, mijn fysio was daar ook heel duidelijk over. Dus een andere houding is gewoon een kwestie van jezelf het aanleren zodat het beter is voor je lijf, hoe eerder je daarmee begint hoe beter.

hier is de kleermakerszit met of zonder zitkussen nu favoriet. niet alleen op de grond maar wil ook prima op de bank en stoel. het zit lekker stabiel net als bij de W houding, gewoon netjes recht op een stoel zitten voelt zo 'gammel'. mijn knie en heup klachten zijn sindsdien een stuk verminderd, ongemerkt veroorzaakte het toch wel klachten.
Afbeelding
<<

Anoniem210

Bericht 12 Apr 2017 21:26

Re: Wat kan jij niet?

Toet schreef:
Lennox schreef:Ik kan niet met twee fietsen fietsen.


Bedoel je op de ene fietsen en de andere in je hand?


Ja. haha, niet op 2 fietsen tegelijk fietsen. Al zou dat best stoer zijn! :P
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 12 Apr 2017 21:33

Re: Wat kan jij niet?

Lennox schreef:
Toet schreef:
Lennox schreef:Ik kan niet met twee fietsen fietsen.


Bedoel je op de ene fietsen en de andere in je hand?


Ja. haha, niet op 2 fietsen tegelijk fietsen. Al zou dat best stoer zijn! :P


Haha nee dan begrijp ik je! Dat zou bij mij ook een groot fiasco worden. Ik kan sowieso niet heel goed fietsen.
<<

Anoniem301

Bericht 12 Apr 2017 22:07

Re: Wat kan jij niet?

De weg vinden. 9 van de 10 keer verdwaal ik als ik ergens voor het eerst heen moet.
<<

anoniem213

Bericht 12 Apr 2017 22:11

Re: Wat kan jij niet?

Carrie schreef:De weg vinden. 9 van de 10 keer verdwaal ik als ik ergens voor het eerst heen moet.

Ik dacht dat het aan je app van Google Maps lag :smile:.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 12 Apr 2017 22:46

Re: Wat kan jij niet?

Met rechts kan ik met mijn vinger knippen, een beetje, maar met links komt er nauwelijks geluid. Doet ook zeer trouwens dus ik laat het lekker.

Ik kan niet op mijn vingers fluiten. Hen vaak geprobeerd het te leren.

Ik kan geen logogrammen maken. Nou ja 1 ster lukt nog wel, maar 2 sterren is meestal te moeilijk. Mijn moeder en mijn zusje deden altijd 4 of 5 sterren geloof ik en dan mocht ik de makkelijke beginpuzzels maar ik kwam er gewoon echt niet uit.

Ik kan niet echt hardlopen of wandelen. Klein stukje rennen gaat wel, een stukje lopen ook, maar echt hardlopen vind mijn heup helemaal niet grappig en wandelen trouwend ook niet zo.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 13 Apr 2017 21:26

Re: Wat kan jij niet?

Ik kan niet goed praten en tegelijkertijd een opdracht uitvoeren.

Vandaag stond ik bij een tafel en had ik iemand aan de telefoon. Een andere collega wilde de tafel waar ik tegenaan stond wegschuiven en gaf mij aanwijzingen dat ik van die tafel af moest. Ik begon echt onzin uit te kramen aan de telefoon omdat ik gewoon niet meer wist waar ik nu mee bezig was.
<<

Anoniem237

Bericht 13 Apr 2017 21:39

Re: Wat kan jij niet?

Ik weet het verschil tussen links en rechts niet, zonder daar eerst over na te denken. Bakboord en stuurboord weet ik wel zonder daar over na te denken. :laughcry:
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 14 Apr 2017 18:56

Re: Wat kan jij niet?

Wiskunde
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Apr 2017 19:11

Re: Wat kan jij niet?

Hardlopen, op m'n vingers fluiten, opdrukken en vast nog veel meer.
❤ 7 juni 2018
<<

Brooke

Bericht 14 Apr 2017 19:47

Re: Wat kan jij niet?

Ik kan niet zoals anderen vlot op mijn fiets stappen. Ik 'klim' stilstaand met mijn ene been over het frame en dan zet ik mijn ene voet op de trapper en dan step ik en stap ik op. Ik kan niet bijv. met mijn linkervoet steppen en dan al fietsend mijn andere voet dan over het frame heen doen.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 15 Apr 2017 10:26

Re: Wat kan jij niet?

Ik kan ook niet fluiten. En ik kan ook niet in touwen klimmen.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 15 Apr 2017 10:27

Re: Wat kan jij niet?

Daenerys schreef:Ik kan niet zoals anderen vlot op mijn fiets stappen. Ik 'klim' stilstaand met mijn ene been over het frame en dan zet ik mijn ene voet op de trapper en dan step ik en stap ik op. Ik kan niet bijv. met mijn linkervoet steppen en dan al fietsend mijn andere voet dan over het frame heen doen.


Dat lukt mij ook nooit inderdaad! Of springend achterop bij iemand op de fiets springen. Spring er altijd naast :laughcry:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Apr 2017 10:55

Re: Wat kan jij niet?

Daenerys schreef:Ik kan niet zoals anderen vlot op mijn fiets stappen. Ik 'klim' stilstaand met mijn ene been over het frame en dan zet ik mijn ene voet op de trapper en dan step ik en stap ik op. Ik kan niet bijv. met mijn linkervoet steppen en dan al fietsend mijn andere voet dan over het frame heen doen.


Oh ja ik stap ook op zoals jij, vind dat andere maar onhandig!
❤ 7 juni 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 15 Apr 2017 19:22

Re: Wat kan jij niet?

Op m'n vingers fluiten
Opdrukken
Optrekken
Wiskunde (rekenen kan ik wel)
Fatsoenlijk Engels praten. In m'n hoofd kan ik het best goed, maar als ik het dan hardop moet zeggen..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem316

Bericht 15 Apr 2017 21:51

Re: Wat kan jij niet?

Nu ik zo enorm misselijk ben, bedenk ik me er 1:

Overgeven.

En ja, dat is echt ontzettend onhandig.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron