Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar word jij gek van?

<<

Anoniem316

Bericht 10 Apr 2017 19:28

Waar word jij gek van?

Echt, het begint zo irritant te worden.
Mijn man klaagt steen en been over de afwas. Wij hebben de afspraak dat diegene die kookt, niet hoeft af te wassen. 9 van de 10 keer kook ik dus moet hij afwassen. Simpel toch?
We konden een vaatwasser krijgen maar die wilde meneer niet. En toch maar blijven klagen en klagen en klagen dat hij de afwas moet doen. Echt... grrrr...

Waar worden jullie gek van?
<<

Anoniem282

Bericht 10 Apr 2017 19:30

Re: Waar word jij gek van?

Een mens dat snurkt.
<<

Anoniem316

Bericht 10 Apr 2017 19:31

Re: Waar word jij gek van?

Ohja dat is ook bloedirritant. Was afgelopen weekend weg met de muziek en lag op een kamer met niet snurkende mensen! Hemels!
<<

Anoniem197

Bericht 10 Apr 2017 19:32

Re: Waar word jij gek van?

Haha dee, goeie deal vooral als het eigen schuld is ;)

Ik word gek van het woordje nee! Zoon zit in de fase en roept in 15 seconden 23 keer nee (jaja ik heb geteld)! Zelfs in zijn slaap! Kan het echt niet meer horen. En daarna komt zeker de waarom fase...
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 10 Apr 2017 19:37

Re: Waar word jij gek van?

Haha ik snap het wel, afwassen is ook veel erger dan koken. Maar dan moet hij maar lekker vaker koken toch? Wil hij dat ook niet? Dan moet hij natuurlijk niet zeuren. En als hij later thuis is en jij daarom kookt en hij de kans niet krijgt is het niet echt een eerlijke regel. Sowieso niet leuk als jij steeds op de bank ploft terwijl hij staat op te ruimen trouwens, ik zou waarschijnlijk regelmatig even helpen en dan samen neerploffen. Gezelliger en klaagt hij de andere keren vast weer minder?

Ik word gek van de boven buurvrouw. Geen idee wat ze aan t doen is. Combi van stofzuigen en verhuizen.
<<

Anoniem316

Bericht 10 Apr 2017 19:39

Re: Waar word jij gek van?

Whatever schreef:Haha ik snap het wel, afwassen is ook veel erger dan koken. Maar dan moet hij maar lekker vaker koken toch? Wil hij dat ook niet? Dan moet hij natuurlijk niet zeuren. En als hij later thuis is en jij daarom kookt is het niet echt een eerlijke regel. Sowieso niet leuk als jij steeds op de bank ploft terwijl hij staat op te ruimen trouwens, ik zou waarschijnlijk regelmatig even helpen en dan samen neerploffen. Gezelliger en klaagt hij de andere keren vast weer minder?

Ik word gek van de boven buurvrouw. Geen idee wat ze aan t doen is. Combi van stofzuigen en verhuizen.


Oh ik help hem ook wel eens hoor maar hij hanteert die regel zelf ook heel strikt. Prima, dan doe ik dat ook. Ik wil een vaatwasser, hij niet. Dan heb ik recht op zeuren en hij niet :P.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 10 Apr 2017 19:43

Re: Waar word jij gek van?

Ik word gek van het gebemoei van mensen. Iedereen bedoeld het goed hoor maar ik heb geen idee hoe mijn baby is straks en wat de baby fijn vind en wat wij fijn vinden en en en en en. De baby is er nog niet en als het er is en ik loop ergens tegen aan dan vraag ik wel om hulp.

En mn moeder bemoeit zich met m'n kapsel en vind dat ik nog voor de bevalling naar de kapper moet maar ik heb daar helemaal geen zin in en ga dus nu expres niet meer (lekker puberaal :wink:)
30-04-2017
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 10 Apr 2017 19:44

Re: Waar word jij gek van?

Haha oh ja dan groot gelijk hoor!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 10 Apr 2017 19:52

Re: Waar word jij gek van?

M'n man die verkouden is en nu moppert dat hij geen neusspray kan vinden. Terwijl ik vanmiddag boodschappen ging doen en nog gevraagd heb of hij iets nodig had.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem331

Bericht 10 Apr 2017 20:13

Re: Waar word jij gek van?

Van het feit dat een kater tegenwoordig altijd een extra dag later lijkt te komen. Heel irritant op maandag!
<<

Anoniem316

Bericht 10 Apr 2017 20:47

Re: Waar word jij gek van?

Mannen die ziek zijn/verkouden zijn. Drama.

Ja dat had ik van het weekend ook! Dacht dat het aan mij lag. Vrijdagavond flink aangeschoten cq dronken, zaterdag super fris en fruitig en zondag was ik zo brak als wat. Niks meer gewend :palm:
<<

Geel

Bericht 10 Apr 2017 20:55

Re: Waar word jij gek van?

Van de kiespijn die ik al weken heb, en dat ik het idee heb dat ze het niet kunnen oplossen.
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 10 Apr 2017 21:05

Re: Waar word jij gek van?

Dit klinkt vast afschuwelijk kil en ongeduldig maar van de godganse dag 'mamaaaaa' in stereo. Op zo'n langgerekte zeurtoon. Overal in huis...zodat Het verhaal dat erop volgt helemaal niet verstaanbaar is. En als ik niet meteen regeer: elke seconde mama...mama....mama....mama.... Aargh! Ik kan er echt van gillen momenteel.

Ik zei gister tegen Mn zoon ik wil nu vijf minuten GEEN MAMA horen. Na 3 seconden : eh..mevrouw...

Echt. Ik heb rust nodig een half uur per dag. Kan niet eens een blad lezen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 10 Apr 2017 21:09

Re: Waar word jij gek van?

Charles schreef:Dit klinkt vast afschuwelijk kil en ongeduldig maar van de godganse dag 'mamaaaaa' in stereo. Op zo'n langgerekte zeurtoon. Overal in huis...zodat Het verhaal dat erop volgt helemaal niet verstaanbaar is. En als ik niet meteen regeer: elke seconde mama...mama....mama....mama.... Aargh! Ik kan er echt van gillen momenteel.

Ik zei gister tegen Mn zoon ik wil nu vijf minuten GEEN MAMA horen. Na 3 seconden : eh..mevrouw...

Echt. Ik heb rust nodig een half uur per dag. Kan niet eens een blad lezen.


Hahaha! Ik word er in mono soms al helemaal gestoord van (ongeveer 600 x per minuut), dus I feel you! :12:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 10 Apr 2017 21:15

Re: Waar word jij gek van?

Ooh ja dat ge-mama! Daar kan ik ook over mee praten.
En dan vooral als je ook echt even geen tijd hebt, als ik met de jongste bezig ben of aan het koken ben. Soms zeg ik; "je hebt ook een papa hoor, die dingen kan doen of vragen kan beantwoorden!"
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem301

Bericht 11 Apr 2017 08:50

Re: Waar word jij gek van?

Whatever schreef:Haha ik snap het wel, afwassen is ook veel erger dan koken. Maar dan moet hij maar lekker vaker koken toch? Wil hij dat ook niet? Dan moet hij natuurlijk niet zeuren. En als hij later thuis is en jij daarom kookt en hij de kans niet krijgt is het niet echt een eerlijke regel. Sowieso niet leuk als jij steeds op de bank ploft terwijl hij staat op te ruimen trouwens, ik zou waarschijnlijk regelmatig even helpen en dan samen neerploffen. Gezelliger en klaagt hij de andere keren vast weer minder?

Ik word gek van de boven buurvrouw. Geen idee wat ze aan t doen is. Combi van stofzuigen en verhuizen.

Oh nou nee hoor, ik help dan ook niet, want ik heb als een malle gekookt zodra ik thuis kom. Begin meteen snel snel met alles zodat het op tijd klaar is. Vind het persoonlijk wel een eerlijke verdeling (al hebben wij een vaatwasser) maar dan nog.
<<

Anoniem278

Bericht 11 Apr 2017 08:52

Re: Waar word jij gek van?

De reclame van Mattie en Wietze voor belvita. Waarin die ene 'tiramiesjoe voor lunsj' zegt.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 11 Apr 2017 08:54

Re: Waar word jij gek van?

Carrie schreef:
Whatever schreef:Haha ik snap het wel, afwassen is ook veel erger dan koken. Maar dan moet hij maar lekker vaker koken toch? Wil hij dat ook niet? Dan moet hij natuurlijk niet zeuren. En als hij later thuis is en jij daarom kookt en hij de kans niet krijgt is het niet echt een eerlijke regel. Sowieso niet leuk als jij steeds op de bank ploft terwijl hij staat op te ruimen trouwens, ik zou waarschijnlijk regelmatig even helpen en dan samen neerploffen. Gezelliger en klaagt hij de andere keren vast weer minder?

Ik word gek van de boven buurvrouw. Geen idee wat ze aan t doen is. Combi van stofzuigen en verhuizen.

Oh nou nee hoor, ik help dan ook niet, want ik heb als een malle gekookt zodra ik thuis kom. Begin meteen snel snel met alles zodat het op tijd klaar is. Vind het persoonlijk wel een eerlijke verdeling (al hebben wij een vaatwasser) maar dan nog.


Oh ik ook. Vind het compleet logisch en wij hebben ook de regel dat ik kook en hij ruimt op. Hij mag ook wel iets doen, en ik sta van te voren dus vaak vanalles te doen (koken, ontbijt maken, lunch maken, was even tussendoor) en dan zit die van mij rustig. Dus ik zit nét zo rustig als hij opruimt hoor!

Wat is dat toch met kinderen dat ze automatisch naar mama vragen? Hier thuis is het al om alles 'Caro!!'.
'ik wil drinken..
Pardon? Vragen we dat zo?
'Ik MOET wat drinken'
'probeer het nog maar eens..'
'Mag ik asjeblieft iets te drinken?' '
tuurlijk schat..'

En papa is ook in die ruimte he! :smile:
<<

Anoniem304

Bericht 11 Apr 2017 09:01

Re: Waar word jij gek van?

Ik word gek van de dominee van m`n beppe en haar man. Of beter gezegd, van m`n beppe en haar man.

De man van m`n beppe ligt dus ongeveer op sterven, duurt niet lang meer. M`n beppe moet eigenlijk verhuizen (als haar man nog leeft, natuurlijk met man) naar een aanleunwoning of een appartementje wat dichter bij het centrum, want ze wonen nu aan de rand van het dorp. Dus staan ze ingeschreven bij verschillende organisaties. En iedere week controleer ik trouw of er nieuwe huisjes zijn, reageer ik erop en ik check hun e-mail en bekijk alles voor ze, want beppe's man kan niet meer uit bed komen dus ook niet bij de computer en dat hebben ze aan mij gevraagd.
Anyway, iedere week komt dus hun dominee bij hun en die is heilig, want dominee. Prima hoor. Maar dan vragen ze die kerel ook of hij dingen voor hun wil bekijken (waarom moet ik het dan doen?). Ten eerste kan ik er al heel slecht tegen als andere mensen zich bemoeien met 'mijn' dingen en ten tweede weet die kerel overal een dikke zooi van te maken.
Nu heeft hij dus gisteren tegen m`n beppe en man gezegd dat ze een huisje toegewezen gekregen hadden. Dus m`n beppe dolgelukkig natuurlijk, want misschien kunnen ze nog samen verhuizen, nouja, jullie snappen het wel.
Kijk ik in de e-mail, is het helemaal niet zo. Er waren weer 2 huisjes beschikbaar, maar er is helemaal geen huisje toegewezen.
Ik ben zo pissig geworden gisterenavond. Laat het dan ook gewoon aan mij over en vraag zo`n bejaarde dominee niet steeds om je shit te regelen, want het zou niet de eerste keer zijn dat hij alles verpest. Hij heeft ook al meer dan eens een virus op de computer geïnstalleerd en dat soort dingen. Blijf gewoon lekker bij je kerkgedoe en laat computer dingen en regeldingen over aan iemand die het wel weet. Grr, als ik ergens een hekel aan heb. Word er echt gek van.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 11 Apr 2017 09:03

Re: Waar word jij gek van?

Ohja Caro lekker! Als mijn oudste zoiets zegt als 'ik heb dat blokje daar nodig!' dan zeg ik 'tjonge, ja dat kan' en ik doe niks. Hallo.

Ik word knetter van m'n zoons die om beurten ziek zijn. De jongste is eigenlijk iedere maand ziek en m'n oudste heeft sinds vorige week de waterpokken uit de hel. Gisteren moesten we hem ophalen uit school (lekker stressy, wordt ik gebeld terwijl ik havo 4 lesgeef dus rennen de gang op, hele klas superlief 'ooooh niks aan te doen hoor juf, gewoon gaan!' maar m'n man kon m halen dus ik kon blijven dus havo 4 weer in chaos), vandaag houden we zoon maar thuis en ik zit nu weer te wachten op m'n vader die komt oppassen. Op zich goed geregeld allemaal maar ik slaap ook al maanden nauwelijks en ik zou zo graag de focus ook weer wat op m'n eigen leven leggen ipv continu alles door die kinderen te moeten laten leiden. Ze zijn leuk en lief maar ik vind het een beetje too much allemaal momenteel. Komt vast vooral door slaapgebrek.
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 11 Apr 2017 09:05

Re: Waar word jij gek van?

Oh jemig cotton dat zou ik ook niet trekken! Kun je daar geen afspraken over maken? Ik zou denk ik in al m'n evilness het wachtwoord veranderen zodat hij er niet in kan. Naar Satan123 ofzo.
#teammaple🍁
<<

Anoniem278

Bericht 11 Apr 2017 09:08

Re: Waar word jij gek van?

Ik moest echt hardop lachen om je wachtwoordvoorstel UN. :smile:

Ik hoop dat je zoons door de lente en zomer ineens een berg weerstand krijgen ter grootte van de K2 en dat ze dan zorgen dat jij weer wat slaap kunt inhalen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 11 Apr 2017 09:12

Re: Waar word jij gek van?

Dat is irritant Cotton! Daar kan ik ook enorm slecht tegen. En wat UN zegt zou ik ook doen, ik zou het wachtwoord veranderen óf tegen je Beppe zeggen dat alleen de dominee het nog maar mag doen. Want dit werkt zo niet!

Ik snap dat je daar gek van word UN. Of nee, ik kan het me inleven want ik weet niet hoe dat echt moet aanvoelen. Het klinkt al tijdje alsof je het zwaar hebt, en op zich laat je er niet superveel over los. Het is nu gewoon echt even doorploeteren :-(.

Ik heb een tijd geleden voor mijn schoonmoeder een wordpress site gemaakt voor haar vrijwilligersvereniging. Er komen welgeteld drie mensen en een halve zool per maand op die website maar ik heb haar helemaal blij gemaakt. Super. Ik heb alleen puur de informatie van de oude website overgenomen naar de nieuwe en heb niks (of nauwelijks) iets aan de teksten gedaan. Maar een of andere bejaarde betweter daar, vind nu dat ze iedere dag een mail mag sturen p hoge poten dat er weer iets aangepast moet worden want zo KAN HET ECHT NIET. Zo staat dat er dan. Terwijl ze dus zelf die teksten voor de vorige website heeft gemaakt. Dat is helemaal het mooie. Ik haal iedere keer adem, tel tot 347 en verwerk het dan drie dagen later netjes. Maar wat een gedoe zeg.
Laatst gewijzigd door Caro op 11 Apr 2017 09:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 11 Apr 2017 09:17

Re: Waar word jij gek van?

Van de vriendin van m'n broer. Echt, wat een figuur.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 11 Apr 2017 09:24

Re: Waar word jij gek van?

Dat mn vent klaagt als hij een keer koffie in moet schenken, ik werk maar 2 dagen en hij 5 grrr. Kleine moeite toch vaak gezien over, dan Doe ik het maar weer :thumbdown:

Wacht op het moment dat ik verder zwanger ben en ik steeds minder kan hehe.

Ik wordt gek van de buren die rond 7 uur hun honden naar de achtertuin "schoppen" en ik op mn vrije dag (terwijl Jillz nog slaapt) wakker wordt.
Wil je honden, laat ze dan gewoon uit ipv dat ze de hele buurt wakker blaffen grrr.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan