Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Landal of centerparcs ?

<<

Anoniem204

Bericht 09 Apr 2017 08:25

Landal of centerparcs ?

Hoi hoi,

Ik wil een midweekje weg boeken.

Wij twijfelen tussen centerparcs de huttenheugte (+ plopsa indoor+ dagje wildlands)
Hier nog nooit geweest iets anders is leuk.

Of een midweekje rabbit hill (+ julianadorp en dagje apenheul)
Hier al een keer geweest en zoontje vond bollo helemaal het einde dus voor hem ook weee eeg leuk.

Kunnen jullie mij misschien helpen met mijn keuze ?

Het zwembad is natuurlijk bij beide heel erg verschillend het ene leuker dan het andere maar bij het andere zijn de huisjes weer stuk beter.

Groetjes Merlin
<<

anoniem203

Bericht 09 Apr 2017 12:45

Re: Landal of centerparcs ?

Ik ben nog nooit bij Landal geweest. In de zomervakantie wordt het onze eerste keer en ik ben heel erg benieuwd. Wij zijn nu 3x naar verschillende Centerparcs parken geweest en daar hebben we het prima naar ons zin gehad. Je hebt er ook een leuke animatie Orrie en Friends. We hebben iedere dag gezwommen en vinden het dan ook belangrijk dat waar we ook naar toe gaan er een mooi groot zwembad is. Daarna kijken we naar de huisjes, animatie enz. Vooral in de zomer kijken we niet zo naar de huisjes want wij zijn er dan toch alleen maar om te slapen. Voor de rest zijn we lekker buiten te vinden. Ik denk dat beide opties leuk zijn voor jullie.

Als ik zelf niet kan kiezen dan ga ik voor de goedkoopste. En de andere optie bewaar ik dan voor volgend jaar.
<<

Anoniem204

Bericht 09 Apr 2017 15:45

Re: Landal of centerparcs ?

Thanks ava !!

Centerparcs de huttenheugte is stuk goedkoper dan landal toevallig die periode !!
Alleen kaartjes voor Wildlands zijn dan best duur.

Het zwembad is denk ik wel veel mooier bij de huttenheugte dan rabbit hill dat is maar simpel daar. De huisjes daar zijn wel luxe.
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 09 Apr 2017 20:15

Re: Landal of centerparcs ?

Ik vind bij Centerparcs de zwembaden wat mooier en vaak kijken we daar na ivm onze zoon van 3.
Nu hebben we toevallig via de Hema actie Rabbit hill geboekt dus ben erg benieuwd !

Hoor wel dat Huttenheugte erg verouderde huisjes heeft..

Weet niet wanneer je naar CP wilt gaan ? Heb eventueel nog wel een linkje voor 40 procent korting.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 09 Apr 2017 22:44

Re: Landal of centerparcs ?

Wij hadden bij de huttenheugte echt een heel oud huisje en dat vond ik echt niet fijn. Mocht je naar de huttenheugte gaan zou ik wel voor een iets luxer huisje gaan.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 10 Apr 2017 08:52

Re: Landal of centerparcs ?

Ik vind Landal een stuk moderner, netter en luxer dan Centerparcs, er komt ook een ander type mensen, maar met kleine kinderen is er bij Centerparcs misschien wel wat meer te doen. Landal-parken zijn doorgaans wat kleiner dan Centerparcs-parken.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 10 Apr 2017 11:03

Re: Landal of centerparcs ?

Wij zijn vorig jaar naar de Huttenheugte geweest en vonden het een erg mooi park! We hadden wel een net opgeknapt huisje.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem204

Bericht 10 Apr 2017 13:05

Re: Landal of centerparcs ?

Dus een standaard huisje is daar niks dan ?

Wij gaan ook weleens naar erperheide in een basis huisje en dat is dan gewoon prima, zeker niet luxe maar prima gewoon voor die paar dagen.

Midweekje rabbit hill in standaard basis huisje is met alles erbij 440,01 euro en een standaard basis huisje op de huttenheugte is met alles erbij 279,84. (Via de ouders van nu link)

Dan heb je bij allebei basis en geen bijzonder huisje, allebei niet veel soeps maar voor die paar dagen geeft dat niks denk ik.
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 10 Apr 2017 14:23

Re: Landal of centerparcs ?

@Merlin Hema heeft nu Landal actie, midweek 139 in standaard huisje (wij hebben persoon extra opgegeven voor groter huisje) misschien dat je daar nog wat mee kunt?
<<

Anoniem204

Bericht 10 Apr 2017 14:38

Re: Landal of centerparcs ?

Klopt maar rabbit hill zat al vol dan kwam dan op pagina is er niet meer.
<<

Merit

Noob

Berichten: 60

Geregistreerd: 25 Apr 2015 19:52

Bericht 10 Apr 2017 14:49

Re: Landal of centerparcs ?

Huttenheugte ben ik nog nooit geweest, andere parken van pc wel en de huisjes vind ik iedere keer weer tegenvallen.
Rabbi Hill vind ik nette huisjes hebben, zelfs de basic huisjes zijn modern. Volgens mij zijn ze recent gerenoveerd. Het zwembad is natuurlijk niet zo als bij pc, maar bij ons hebben de kinderen het daarom prima naar hun zien. Er is ook een leuk animatieteam en leuke speeltuinen. En lekker in het bos!
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 10 Apr 2017 14:55

Re: Landal of centerparcs ?

Ik ben bij allebei geweest met de kinderen en ze vinden het allebei leuk. Centerparcs vind ik het zwembad leuker maar bij Landal vind ik de animatie voor de kinderen en de binnenspeeltuin leuker. Ik zou kijken naar wat je zelf leuker vindt want je kind vermaakt zich bij allebei even goed denk ik.
2010 2012
<<

Bibi

Noob

Berichten: 197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:17

Bericht 10 Apr 2017 16:52

Re: Landal of centerparcs ?

Wij zijn een paar weken geleden naar de Huttenheugte geweest. Wij vonden het een erg mooi park, een van de mooiere van Cp. We hadden een comfort huisje, dat was echt prima, schoon en netjes. Plaza is erg leuk, eten in de restaurants waar wij hebben gegeten was ook erg lekker (wat wij in veel parken anders hebben meegemaakt). Zwembad was ook leuk, met 2 kinderbaden met leuke waterstralen enz. Verder een action dome, waar kinderen zich ook goed kunnen vermaken en leuke speeltuintjes. De wasberenopbang was ook leuk om te zien.
Plopsa zit er naast, wel leuk om naartoe te gaan inderdaad!
Succes met je keuze!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers