Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Opruimen, voor en na!

<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 04 Sep 2013 10:36

Re: Opruimen, voor en na!

Hier ga ik ook aan mee doen! Is een betere trigger om op te ruimen haha.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 17 Sep 2013 10:31

Re: Opruimen, voor en na!

Upje! Het is echt een teringbende hier. Mijn project voor de komende 2 (?) uur..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
(die twee boodschappentassen zitten vol was, er zit al een was in de wasmachine én er hangt al een was te drogen :silent:
<<

Anoniem193

Bericht 17 Sep 2013 10:44

Re: Opruimen, voor en na!

Zo toet, jij hebt wel wat te doen, succes!

Misschien doe ik vanavond een keukenkastje, even kijken of dat tijd technisch lukt, want heb nog een vergadering vanavond.
<<

Anoniem29

Bericht 17 Sep 2013 10:59

Re: Opruimen, voor en na!

Whoooa Toet haha. Wat een bende! Succes

Ik ga straks de keuken doen. Ik heb net 'voor' foto's gemaakt maar die post ik wel als ik ook gelijk een 'na' foto kan plaatsen haha.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 17 Sep 2013 13:48

Re: Opruimen, voor en na!

Afbeelding
Salontafeltje kan weer gebruikt worden waarvoor die is gemaakt haha.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Whooee, klaar! Ik heb gewoon anderhalve grote vuilniszak vol zooi weggegooid. Jezus.. en dat van één studentenkamertje.

Ik vraag me alleen heel erg af waar ik al mijn schone was (ruim 2 volle rekken) ga laten :nerd:
<<

Anoniem173

Bericht 17 Sep 2013 13:59

Re: Opruimen, voor en na!

Wat een lege kast toet :o
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 17 Sep 2013 14:02

Re: Opruimen, voor en na!

Welke?
<<

Anoniem173

Bericht 17 Sep 2013 14:03

Re: Opruimen, voor en na!

Oh wacht ik zie het helemaal verkeerd dat is een doorloop naar achteren. Ik dacht een stang te zien links van je kledingkast. Alsof je dus nog heeeeeel erg veel kon ophangen!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 17 Sep 2013 14:09

Re: Opruimen, voor en na!

Ja dat is wel een stang haha maar mijn koelkast staat daaronder dus ik hang daar nooit iets op. Alleen soms handdoeken om te drogen.
<<

Anoniem29

Bericht 17 Sep 2013 17:08

Re: Opruimen, voor en na!

Netjes Toet! Geeft wel een lekker gevoel toch haha.

Mijn keuken, voor en na. (Hij is nog niet helemaal af. Morgen komt de monteur voor de wasmachine nog en dan kan die ook terug op zijn plek).

Hele keuken voor:
Afbeelding

Keuken na, nieuwe afwasmachine. Jeeuh! Er ligt trouwens wel een zak vis op het aanrecht. Beetje lelijk voor de foto. En dat schapje heb ik nog niet opgeruimd. Stom haha.
Afbeelding

Euh rommelkastje. Echt hier vind je niets terug en ik gebruik 80% niet.
Afbeelding

Opgeruimd!
Afbeelding

Die potten zijn heel onhandig in die kast. Ander kastje voor zoeken.
Afbeelding

Dat is beter :)
Afbeelding

Schoonmaakmiddelen hebben nu ook eens een plekje. Normaal gesproken stonden die overal en nergens. Kon nooit wat vinden. Kwam nog 3 volle flessen witte reus tegen. Ooops haha.
Afbeelding

Keukenmachine opgeruimd, nu wat meer ruimte op het barretje
Afbeelding
<<

Flow

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 12

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:41

Woonplaats: Brabant

Bericht 17 Sep 2013 21:17

Re: Opruimen, voor en na!

Nou goed bezig dames!! Zie er goed uit! :thumbup:
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers