Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een nieuwe week alweer!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 10 Apr 2017 08:32

Een nieuwe week alweer!

Wat staat er deze week voor jou op de planning?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem245

Bericht 10 Apr 2017 08:38

Re: Een nieuwe week alweer!

Straks werken, vanavond repetitie jeugdorkest en vroeg naar bed.
Morgen werken, met zoon naar tandarts, de kapper en muziekles.
Woe: Werken, kijken bij schoolvoetbal zoon, even langs vriend denk ik.
Donderdag: Werken, koken, Passion kijken.
Vrijdag: VRIJ! Het bos in en verder geen idee.
Zaterdag: Met vriend op stap, zoon blijft bij opa en oma.
Zondag: Pasen bij mijn tante met ouders, vriend en kinderen.
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 10 Apr 2017 09:00

Re: Een nieuwe week alweer!

Maandag en dinsdag thuis bij de kinderen
Woensdag werken van 7:30 - 16:00
Donderdag werken en 's avonds The Passion kijken
Vrijdag vrij en 's middags speeldate met een vriendinnetje van mijn dochter
Zaterdag paasboodschappen doen en daarna de hort op met het gezin
Zondag Pasen, mijn ouders komen gourmetten
Maandag Pasen bij mijn schoonouders eten
22-2-2013
28-8-2015
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 10 Apr 2017 09:14

Re: Een nieuwe week alweer!

Maandag: werken
Dinsdag: groeiecho in het ziekenhuis en werken
Woensdag: werken, nieuwe auto ophalen en bezoek
Donderdag: werken
Vrijdag: werken en rhesusprik

In het weekend op bezoek bij mijn ouders en hopelijk verder niet teveel, op wat rommelen en babykamer/huis afmaken na.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Apr 2017 09:20

Re: Een nieuwe week alweer!

Maandag mijn man is jarig vanavond komt er visite
Dinsdag werken
Woensdag vrij ga dan sporten
Donderdag vrij the passion is in Leeuwarden misschien ga ik er heen
Vrijdag vrij
Zaterdag verder met de schutting
Zondag geen plannen nog
Maandag geen plannen nog

Ik hoef alleen dinsdag te werken en dan pas volgende week dinsdag weer even een weekje vrij.
Afbeelding
<<

Anoniem222

Bericht 10 Apr 2017 09:24

Re: Een nieuwe week alweer!

Maandag: werken en 's avonds iets leuks doen met mijn vriend. Om te vieren dat we 6,5 jaar samen zijn :smile: .
Dinsdag: werken, mijn nieuwe auto ophalen en 's avonds yoga.
Woensdag: werken en 's avonds sporten.
Donderdag: werken en 's avonds iets leuk met mijn vriend want we zien elkaar het hele weekend niet.
Vrijdag: vrij, joepie! Ik denk even naar de harser, kapper en 's avonds begint paastoernooi met hockey. We gaan eerst uiteten en daarna is het openingsfeest. Daar ben ik het hele weekend verder.

Leuke week!
<<

Anoniem222

Bericht 10 Apr 2017 09:24

Re: Een nieuwe week alweer!

sarah1985 schreef:Maandag mijn man is jarig vanavond komt er visite
Dinsdag werken
Woensdag vrij ga dan sporten
Donderdag vrij the passion is in Leeuwarden misschien ga ik er heen
Vrijdag vrij
Zaterdag verder met de schutting
Zondag geen plannen nog
Maandag geen plannen nog

Ik hoef alleen dinsdag te werken en dan pas volgende week dinsdag weer even een weekje vrij.


Gefeliciteerd!
<<

Anoniem313

Bericht 10 Apr 2017 09:31

Re: Een nieuwe week alweer!

Gefeliciteerd Sarah!

Mijn weekplanningen zijn altijd zo saai, ik werk gewoon, en 's avonds is het sporten of Netflix. Maar goed, deze week ben ik op vrijdag natuurlijk vrij, en dan ga ik lekker shoppen en wijn drinken in Antwerpen. En zaterdag is mijn neefje jarig en daar gaan we heen, en daarna uit eten in de Vlindertuin. En zondag op kraamvisite bij m'n beste vriendin die een baby heeft. Dus het weekend brengt wel wat meer afwisseling.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 10 Apr 2017 09:46

Re: Een nieuwe week alweer!

Wat heerlijk dat jullie allemaal vrij zijn vrijdag! Ik helaas niet en werk 2e paasdag ook, maar ach.

Maandag: bij wonder vrij en werk best veel, dus ik vind dat ik mag luieren en rommelen in huis. Moet eigenlijk even mijn nieuwe ID ophalen, maar kan later in de week ook.

Dinsdag: mijn vrije dag -even wennen, achter elkaar vrij nu dus-. Afgesproken met een heel goede vriendin die een weekje in NL is, jeej. In de avond een soort van date.

Woensdag: werken

Donderdag: werken, oh dan haal ik daarna wel ID op bedenk ik me nu. In de avond of naar de kroeg (want 2e donderdag van de maand is stand up comedy) of op de bank ploffen en the passion kijken. Denk het laatste.

Vrijdag: werken en in de avond een etentje.

Zaterdag: werken en daarna eindelijk weer eens stappen en zondag vrij, dus neem het er maar gelijk van. Fijn!

Zondag: in de middag afgesproken met m'n zus op een terras aan het water te vegeteren als het lekker is en daarna bij onze ouders eten.

Best wel een leuke week!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem278

Bericht 10 Apr 2017 09:56

Re: Een nieuwe week alweer!

gefeliciteerd Sarah!!
Laatst gewijzigd door Anoniem278 op 10 Apr 2017 10:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 10 Apr 2017 09:57

Re: Een nieuwe week alweer!

Gefeliciteerd Sarah!

Ik heb niet zoveel plannen deze week. Mijn zoon is ziek dus ik bereid me voor op vervelende avonden met veel gehuil (hij heeft oorontsteking). Maar misschien is het snel over, ik hoop het maar. Verder moet ik gewoon werken tot en met donderdag. Vrijdag ga ik koffiedrinken bij een vriendin en zondag of maandag even bij Bazinga langs voor T.'s verjaardag nog. Dat ging gister niet lukken omdat D. zo ziek was.
Ohja en Pasen natuurlijk, mijn moeder organiseert een Paasbrunch en ik ben in afwachting van mijn schoonmoeder, die wilde ook iets doen maar ik weet nog niet wat.

♥♥
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 10 Apr 2017 10:08

Re: Een nieuwe week alweer!

Maandag: Man is vandaag ook gezellig vrij, hersteldagje na de R'dam marathon. We hebben net de weekboodschappen gedaan. Straks ga ik even lunchen en de stad in met mijn zusje. Vanavond geen plannen.
Dinsdag: 's Morgens met T. naar peutergym. 's Avonds zwangerschapsyoga.
Woensdag: Werken, 's avonds komt mijn vervanger even mijn zwangerschapsverlof doorspreken.
Donderdag: Werken.
Vrijdag: Werken tot een uur of 14/15.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 10 Apr 2017 10:12

Re: Een nieuwe week alweer!

Mijn man gaat vanavond weer weg voor 6 weken, dus dit wordt mijn eerste week alleen met 2 kindjes...
Er moeten boodschappen gedaan worden en woensdag gaat J naar de peuterspeelzaal, vrijdag komt een vriendin op kraamvisite. Verder gelukkig nog niks gepland, ben benieuwd hoe het zal gaan!
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Apr 2017 10:22

Re: Een nieuwe week alweer!

Jeetje lange periode Blue Phone! Je zal 't wel gewend zijn met J. alleen maar ben heel benieuwd hoe het je gaat bevallen met twee kindjes. Komt vast goed!

Kira, volgens mij ga jij vaak naar het bos hè? Met de honden zeker. En met je zoon. Omdat het wat heuvelachtig bij jullie is vind ik echt wel steeds zo mooi uit zien op de foto's.

Gefeliciteerd met je man Sarah

Ah Caulfield je vriendin heeft dus ook haar baby intussen. Leuk! Veel plezier! En nog steeds veel plezier bij de Vlindertuin.

Ahh beterschap voor Dtje, Elliot!

Hier begint mijn nieuwe week heerlijk. Heb zo lekker geslapen en baby ook, ben helemaal trots. Deze week staat voor mij in het teken van zelfstandigheid en zelf een ritme vinden. M'n man is vandaag nog thuis maar vanaf morgen gaat ie weer aan het werk. Ik kijk er eigenlijk ook heel erg naar uit om lekker zelf te gaan lopen rommelen (de kraamzorg heeft bijv kleertjes van maat 50 in de la van maat 56 gedaan, oooh m'n vingers jeuken dat op te ruimen hahaha zo lame).
Ik ben ook trots dat ik nee heb gezegd tegen m'n moeder die woensdag langs wilde komen. Nee, laat mij maar even zelf dingen uitvogelen deze week. Ik hoef niks behalve dat. En vandaag gaan we de tuinsetkussens schoonmaken dus met beetje mazzel kan ik nog de tuin in ook bij lekker weer.
Het Paasweekend wordt tot nu toe rustig, er staat pas één kraambezoek gepland al zal 't wel meer worden. We gaan niet naar m'n moeder in Groningen, dat durf ik nog niet aan, maar wel even naar m'n schoonouders hier in de buurt. Dat vind ik wel even spannend genoeg. En verder, gewoon lekker rustig dus!
Let's discover the world together.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 10 Apr 2017 10:26

Re: Een nieuwe week alweer!

Wat fijn Marin. Ik keek ook zo uit naar het moment dat ik ècht helemaal alleen met N. was en we zo ons eigen ritme konden gaan vinden. Rommel lekker aan, op jouw tempo en dat van O. En vooral: geniet van en waar mogelijk!
<<

Anoniem278

Bericht 10 Apr 2017 10:31

Re: Een nieuwe week alweer!

Een bijzondere week voor jullie dus, Marin en BluePhone!! Succes met een nieuw ritme vinden.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 10 Apr 2017 10:40

Re: Een nieuwe week alweer!

Reva schreef: Afgesproken met een heel goede vriendin die een weekje in NL is, jeej. In de avond een soort van date.

Veel plezier! Geef dr een knuffel van me!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 10 Apr 2017 10:56

Re: Een nieuwe week alweer!

Oh Marin, dat vond ik zo heerlijk om lekker alleen met de baby te zijn en alles zelf te doen zonder ogen erbij.

Maandag: thuis. Ziek kind.
Dinsdag: werken.
Woensdag: werken.
Donderdag: huishouden. Bij mooi weer met de kinderen naar het bos en de kinderboerderij.
Vrijdag: nog geen plannen. Huishouden enz.
Zaterdag: naar allerlei springkussens op de woonboulevard hier
Zondag: Paasbrunch bij mijn pa
Maandag: verjaardag "broertje" van 29.

Relaxed weekje!
04-2014
10-2015
<<

Anoniem321

Bericht 10 Apr 2017 11:45

Re: Een nieuwe week alweer!

Vandaag: werken tot 5 uur, zoon bij gastouder ophalen, 's avonds niks
Dinsdag: werken, 's avonds sporten
Woensdag: werken, 's avonds sporten
Donderdag: vrije dag. 's Ochtends naar boekstart inloopochtend in de bieb met zoon en 's middags koffer pakken voor citytrip Palma met mijn jongste broer!
Vrijdag: vertrekken we naar Palma
Weekend: lekker in Palma.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 10 Apr 2017 12:28

Re: Een nieuwe week alweer!

Gefeliciteerd Sarah, wat heerlijk dat baby getut Marin en Olifant: klinkt super!

Maandag: is nu alweer voorbij. Heb 2 cheesecakes gemaakt voor m'n afscheid op kantoor morgen. Zijn naar de verloskundige geweest: baba is helemaal in orde. En hebben de auto gewassen.
Dinsdag: laatste dagje kantoor voor m'n verlof begint.
Woensdag: eerste dag van m'n verlof, ga wat rommelen
Donderdag: 's morgens niks, 's middags lesgeven
Vrijdag: lunchen met vrienden en daarna met andere vrienden naar de Sydney Easter Show, vanalles te doen, te zien en te kopen
Zaterdag: moet man werken maar ga ik me denk ik opdringen bij vrienden die ergens een paaslunch doen (al weten ze dat nog niet)
Zondag: idem
Afbeelding
Afbeelding
<<

anoniem224

Bericht 10 Apr 2017 12:45

Re: Een nieuwe week alweer!

Ik hoef deze week maar 5 dagen te werken ipv 7! Hahah is normaal, maar voor mij is het even een luxe. Wil in het weekend wat leuks gaan doen, naar een wellness of zoiets, maar dat moet ik nog even kijken. Verder ga ik woensdag nog mijn tuin doen samen met mijn vader en verder heb ik nog geen idee.
<<

anoniem224

Bericht 10 Apr 2017 12:47

Re: Een nieuwe week alweer!

Gefeliciteerd met je man Sarah.
<<

Anoniem281

Bericht 10 Apr 2017 13:04

Re: Een nieuwe week alweer!

Gefeliciteerd, Sarah! En beterschap, Elliot!

Ik ben vandaag lekker vrij nog! We komen met z'n drieën bij van Tobias' verjaardag :)
Morgen is Tobias echt jarig en gaan we met z'n drietjes naar Artis!
Woensdag ben ik ook nog vrij, da's m'n roostervrije dag, maar weet nog niet wat ik ga doen die dag.
Donderdag werken.
Vrijdag werken.
En dan lang Paasweekend! Geen idee wat we gaan doen eigenlijk..
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Apr 2017 13:15

Re: Een nieuwe week alweer!

Alvast gefeliciteerd met Tobias, Bazinga! 1 jaar alweer!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 10 Apr 2017 13:22

Re: Een nieuwe week alweer!

Maandag: bloedprikken en verder vrij
Dinsdag: werken
Woensdag: werken en invallen bij een orkest.
Donderdag: werken, ziekenhuis en repetitie eigen orkest.
Vrijdag: vrij en fysio.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers