Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


En welke fietskar?

<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 07 Apr 2017 13:02

En welke fietskar?

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Via Marktplaats aan het kijken, maar het schiet niet op. Ook via Marktplaats vond ik een gloednieuwe die goedkoper is dan de meeste tweedehandse, maar webwinkel ken ik niet, merk ook niet en ik krijg niets over de combinatie te vinden (wel klachten over e bikes). Nu leef ik met de mantra: if it sounds too good to be true, it probably is. Ik wilde echter niet zomaar opgeven en jullie eens vragen of jullie ervaring hebben met de kar of winkel:

http://www.itek-webwinkel.be/all-terrai ... model.html

Andere merken, tips en manieren om baby zo snel mogelijk met de fiets te kunnen vervoeren zijn welkom. Ik heb trouwens gehoord van een maxicosi systeem voor op de bagagedrager, maar a) ik heb er niet zo'n goed gevoel bij en b) dan kan ik zoon en baby niet (alleen) tegelijkertijd vervoeren want zoon wordt te groot om voorop te kunnen.

Nog één gevonden, wel een webshop keurmerk, maar weer geen reviews.
http://www.somultishop.com/Fietskar,-jo ... arktplaats
L2014 & H2017
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 07 Apr 2017 14:11

Re: En welke fietskar?

Een vriendin is erg tevreden met deze.
http://www.yepp.nl/nl/product/duo

Kan je namelijk van je fiets halen en ook gebruiken als "kinderwagen" als je dan ergens bent.
Nieuw wel erg duur, maar misschien te vinden op Marktplaats.
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 571

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 07 Apr 2017 14:30

Re: En welke fietskar?

Ik ken de winkel en heb ervaring met dat merk fiets, maar niet met de kar. Het is een budget winkel, welke voornamelijk overjarige modellen en vooral fietsen met hele grote of kleine framemaat fietsen verkoopt. Mijn man heeft een fiets gekocht van dat merk waar de kar van is, en was in het begin tevreden. Echter zijn vrij snel de spaken gaan roesten, ook de schroeven en ketting zijn op den duur gaan roesten. We hebben de fiets dan ook weer verkocht na er 3 jaar soms een keer op gefietst te hebben.

Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar het is dus wel echt een low budget merk en ik zou zelf voor iets beters gaan. Ook denk ik dat een kar zich beter doorverkoopt als het van één bekender merk is.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:33

Bericht 08 Apr 2017 18:03

Re: En welke fietskar?

Ik heb een kidcar, tweedehands gekocht en nog niet veel gebruikt...

Voordeel vind ik dat er 2 kinderen in passen, en hij kan als buggy gebruikt worden.
Al neig ik er wel naar om hem weer op marktplaats te gaan zetten omdat ik hem te weinig gebruik.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Apr 2017 22:04

Re: En welke fietskar?

Een bakfiets een optie misschien?

Ik zie veel fietskarren van het merk kidcar
2014 2016
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 09 Apr 2017 08:07

Re: En welke fietskar?

Ik heb nu per toeval een Croozer gevonden voor een zeer redelijke prijs, wel tweedehands. Ik heb een bakfiets overwogen maar weer echt niet waar ik 'm kwijt moet. We willen beiden ook gewoon kunnen fietsen, dus viel het als optie af.
L2014 & H2017
<<

Anoniem197

Bericht 09 Apr 2017 21:06

Re: En welke fietskar?

Itek ken ik van de winkels. Het is een budget winkel. Service is minder maar goed genoeg. Wij hebben er een hometrainer gekocht en helaas 3 keer voor terug moeten gaan. De 3de keer hebben ze hem in de winkel opgebouwd en na 4 hometrainers hadden we een werkende. Maar dat lag dus aan de hometrainers en de service was dus goed genoeg.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers