Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #6

<<

Anoniem278

Bericht 07 Apr 2017 19:26

Re: Wat wil je even kwijt? #6

sarah1985 schreef:hij staat op onze grond.

Volledig ? Want dan is zij strafbaar mocht ze morgen inderdaad de schutting neerhalen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Apr 2017 19:56

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Quizzle schreef:
sarah1985 schreef:hij staat op onze grond.

Volledig ? Want dan is zij strafbaar mocht ze morgen inderdaad de schutting neerhalen.

Ja volledig destijds zo gedaan met oude buurvrouw
Afbeelding
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 08 Apr 2017 06:50

Re: Wat wil je even kwijt? #6

sarah1985 schreef:
Quizzle schreef:
sarah1985 schreef:hij staat op onze grond.

Volledig ? Want dan is zij strafbaar mocht ze morgen inderdaad de schutting neerhalen.

Ja volledig destijds zo gedaan met oude buurvrouw


Dan mogen jullie gewoon doen wat jullie willen.

Wel netjes dat jullie toch de buurvrouw erover gesproken hebben.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 08 Apr 2017 07:13

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik word echt gek van mijn hooikoorts... sinds gisteravond zo'n jeuk in mijn ogen , die zijn helemaal dik en jeuken nu na een nacht slapen nog steeds. En mijn neus is helemaal verstopt.. Echt ik vind dit zoiets stoms!
:heart: :heart: 2011
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Apr 2017 15:57

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oh jeej de buurvrouw houd alles in de gaten. Ze zit al vanaf 8 uur vanochtend op een stoel te kijken wat mijn man doet. Nog een stukje dan kan ze niks meer zien. Maar dan gaat ze vast boven uit het raam kijken
Afbeelding
<<

Anoniem202

Bericht 08 Apr 2017 16:45

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik heb nu 'n date en ik ben heel blij dat 't zo spontaan gaat want dan kan ik me er niet enorm druk om maken maar ik ben wel vet zenuwachtig. En ik heb 'm al 5 x gezien dus 't slaat eigenlijk nergens op maar dat was werkgerelateerd en nu dus niet. Nou ik ga maar fietsen!
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1328

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:08

Bericht 08 Apr 2017 16:48

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Phoebe veel plezier!
<<

Anoniem257

Bericht 08 Apr 2017 17:35

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Veel plezier Phoebe
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 08 Apr 2017 17:36

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Spannend Phoebe! Have fun!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 08 Apr 2017 17:40

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik wil even kwijt dat ik man en kind er vanmiddag op uit heb gestuurd omdat ik even tijd voor mezelf wilde.

Toen heb ik seizoen 7 van The Good Wife opgezet en een glas wijn voor mezelf ingeschonken. (Ik neem het ervan) Nu ben ik verliefd op Jeffery Dean Morgan.

Als ik nog een wijntje inschenk en mijn lenzen (-4) uitdoe lijkt mijn man misschien op hem als hij zo thuis komt.
<<

Anoniem197

Bericht 08 Apr 2017 18:04

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Whahaha sogood. Dat vind ik echt een leuke!

Phoebe, veel plezier en geniet ervan!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 08 Apr 2017 18:12

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Hahahahaha
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 08 Apr 2017 18:25

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dat ik Teun net zag in de Jumbo!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem210

Bericht 08 Apr 2017 18:38

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Hebben jullie ook iets tegen elkaar gezegd September?
<<

Anoniem316

Bericht 08 Apr 2017 19:04

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Hahahaha sogood. Heerlijk.
<<

Anoniem331

Bericht 08 Apr 2017 20:18

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik zit te wachten op 2 van mijn broers voor een gezellige avond. Duurt me te lang, ben maar aan het tweede wijntje begonnen.
Stil hier op het forum :(
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 08 Apr 2017 20:56

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ha ik kwam Teun laatst ook tegen in de Jumbo.

Veel plezier Phoebe! Supertof dat je het hebt aangedurfd on hem te vragen.

Hoe is het met de schutting afgelopen Sarah?
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 08 Apr 2017 21:02

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Phoebe: veel plezier. Stoer dat je hem hebt durven vragen!

Ik heb vandaag een hele gezellige dag gehad met een vriendin: shoppen, naar de film en uit eten (inclusief veel wijn).
To travel is to live
Mijn instagram
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 08 Apr 2017 21:36

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Nee we stonden in de rij bij de kassa's. Eindje uit elkaar.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 08 Apr 2017 21:40

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Hahah SoGood! Ik kijk nu ook The Good Wife S7. Ben nog niet zo ver, maar klinkt na jouw post veelbelovend!

Popcorn, gezellige avond gewenst! Geniet van je wijntjes.

Chava, fijn zijn zulke dagen he?!

Ik wil even kwijt dat ik baal van mijn lichaam. Ik vermoed een nierbekkenontsteking te gaan ontwikkelen. Begon v/d week met blaasontsteking, m'n zij werd al snel zeurderig. Ben gisteravond en vandaag gaan werken (kon me echt niet ziekmelden) maar het begint nu toch wel steeds meer zeer te gaan doen. Had ik niet moeten doen, had ertegenin moeten gaan. Ben helaas bekend met nierbekkenontstekingen. M'n ab-kuur voor de blaasontsteking is morgen op. Ik ga maandag gelijk de huisarts bellen en krijg dan hopelijk snel iets beters voorgeschreven. Nu hopen dat die helse pijnen van een ècht goede nierbekkenontsteking niet doorzetten.
<<

Anoniem193

Bericht 08 Apr 2017 21:45

Re: Wat wil je even kwijt? #6

SoGood schreef:Ik wil even kwijt dat ik man en kind er vanmiddag op uit heb gestuurd omdat ik even tijd voor mezelf wilde.

Toen heb ik seizoen 7 van The Good Wife opgezet en een glas wijn voor mezelf ingeschonken. (Ik neem het ervan) Nu ben ik verliefd op Jeffery Dean Morgan.

Als ik nog een wijntje inschenk en mijn lenzen (-4) uitdoe lijkt mijn man misschien op hem als hij zo thuis komt.


Haha exact mijn middag :) alleen heb ik -3. Verder klopt het :)
<<

Anoniem278

Bericht 09 Apr 2017 05:41

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Heerlijk even n dag voor jezelf , SoGood en Alibi.
Heel veel beterschap, Parisienne

BAZINGA: Een zonnige en fijne dag gewenst en veel geluk op de eerste verjaardag van T !!!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 09 Apr 2017 17:51

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik zag op Facebook dat een vroegere vriendin van mij een fotografieworkshop heeft gevolgd bij Charles. Grappig!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Apr 2017 14:00

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Mijn man had gister van zijn ouders een cadeau gekregen en vandaag zagen we dat er een dikke deuk in zat. Ik dacht neem toch even contact op met de winkel grote online winkel. En ze hebben de gegevens gevonden en nu word het omgeruild. Hoeven we niet eerst met die mega doos naar mijn schoonouders om vervolgens als de nieuwe er is weer er heen. Ze bezorgen her nu hier. Goede service
Afbeelding
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 11 Apr 2017 08:13

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dat is echt pittige week heb.
We hebben nog steeds geen gehoor van onze huisbaas, die we al 2.5 week proberen te bereiken voor huurcontract verlenging. Dat is echt heel naar, want ik moet over 6 weken bevallen en einddatum is 4 dagen voor mijn uitgerekende datum. We zijn dus nu voor zekerheid maar huisjes aan het bekijken maar ik wil daar helemaal niet weg :(
Onze real estate zegt dat het kan zijn dat ze willen verkopen, maar dat ze nog niet weten wanneer en daarom niet reageren, maar je kunt een zwangere vrouw toch niet zo in onzekerheid laten? Helaas mag het van de wet wel, ze hebben tot de einddatum om ons te vertellen of we eruit moeten of niet. Dan hebben we 60 dagen om eruit te gaan. Maar weet liever nu.

En dan mijn werk. Vandaag zou mijn laatste dag zijn maar mijn vakantiedagen waren verkeerd berekend, ik had 5 dagen minder dan berekend. Dat betekent nog een extra 2.5 week werken (ik werk op kantoor 2 dagen per week). Behoorlijk chagie erover, ik had vandaag al getrakteerd en helemaal uitgekeken naar mijn verlof. Gesprek met mijn baas aangevraagd en... hij heeft me de 5 dagen vakantie geschonken, betaald. On-ge-lo-fe-lijk. Omdat ik hem vorig jaar uit de brand heb geholpen toen onze vaste kracht een hartaanval kreeg. Daar had ik al een reisvoucher als bedankje voor gekregen, maar dit is natuurlijk echt geweldig cadeau. Kraamcadeau zei hij.. Halve maand extra betaald vrij, wow.

Ook bleek de mevrouw van de babywinkel 2 keer het baby bedje te hebben aangeslagen, dus dat geld terug gekregen. Konden we bedje ophalen, bleek ze ook de verkeerde te hebben besteld. Nu wordt met spoed goede bedje besteld maar hopelijk nog op tijd.

Dus mijn stresshormonen hebben wel piek gehaald vandaag haha. Ik kijk uit naar bad.
Afbeelding
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers