Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar werd/word jij vandaag blij van?

<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 31 Mrt 2017 12:36

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Van een complimentje van de therapeut met wie ik mijn behandelplan heb besproken.
<<

Anoniem281

Bericht 31 Mrt 2017 12:49

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Van het idee dat ik dit weekend een cadeautje ga geven aan m'n man :D Hij vertelde over een minijeugdtrauma, dat-ie als puber had gespaard voor een stripalbum van Urbanus met een LP erin, de plaat 'Hittetit' of zo.. Hij ging 'm gelijk afspelen op de platenspeler van z'n vader, maar dat nummer begint met 'Hithithithithit..' op repeat en z'n vader dacht dat de plaat stuk was en zijn platenspeler ook stuk zou gaan dus die rukte die plaat eruit en sloopte 'm!

Nu heb ik via Marktplaats die LP voor 'm gekocht :D
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 31 Mrt 2017 12:53

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Wat een fijne blijheden! Wij (zoon en ik) zitten ook in de tuin, naar een kikker (eigenlijk twee) te kijken. We hebben de kussens van zolder gehaald, schoongemaakt en terras aangeveegd. Zoon wil overal mee helpen, lief maar ook wel lastig soms. Ik word er wel blij van!
L2014 & H2017
<<

Anoniem245

Bericht 31 Mrt 2017 16:54

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Dat ik met twee kinderen heerlijk het dorp in ben geweest, kwebbelende dochter (van vriend), stoere zoon ernaast... Samen geshopt en een ijsje gegeten, echt heerlijk.
Kinderen kunnen het zo ontzettend goed vinden samen, echt zooo fijn!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 31 Mrt 2017 17:26

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Heerlijk topic dit!

Ik word blij van het idee dat vriend en ik voor het eerst sinds wij een relatie hebben, tegelijk zomervakantie zullen hebben! Hij zit aan de bouwvak vast en ik kan die periode erg lastig vrij krijgen juist. Meestal hadden we maar één week samen vakantie, met geluk eens twee weken. Dit jaar eindelijk drie weken samen vrij, helemaal lekker dan als gezin!

Ik bedenk me trouwens dat het voor het eerst ook is dat ik drie weken zomervakantie heb.
10.04.17
<<

Anoniem221

Bericht 31 Mrt 2017 17:33

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Natuurlijk werd ik vandaag blij van het weer. Maar ook het feit dat ik om 09.00u in de auto zat op weg naar een arbeidsadviseur van het UWV. Ik vind de adviseur zo'n geweldige man. Hij loopt tegen zijn pensioen aan en is nog van de oude stempel van in de tijd dat een gruwelijk Gronings accent er echt niet toe deed en het juist wenselijk was als je het dialect sprak. Hij spreekt Nederlands, maar vraag niet hoe. Een lieve man. Ik weet niet, ik vind hem gewoon heel aandoenlijk.
<<

Anoniem315

Bericht 31 Mrt 2017 17:59

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Ik ben blij dat het weekend is. Het was een drukke en stressvolle week met een klassenbezoek van de directeur en IB'er, functioneringsgesprek, vandaag collegiale consultatie bij m'n collega en zij bij mij én een leerling in het ziekenhuis vanwege iets zorgwekkends.
Ik ga straks maar even lekker wat wijn drinken :)
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 31 Mrt 2017 20:23

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Ik werd echt blij van het weer! Daarnaast was mijn man onverwachts vrij en kon ik daardoor vanmiddag even alleen de stad in om wat dingetjes te regelen. Dat is toch altijd wel heel fijn, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem243

Bericht 01 Apr 2017 13:58

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Dat we ruim 600 euro terugkrijgen van de energiemaatschappij vanwege onze zonnepanelen!
<<

Anoniem316

Bericht 01 Apr 2017 14:04

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Oh heerlijk Sookie.

Vanmorgen was het heerlijk weer tijdens onze fotoshoot. Dat hadden we niet verwacht dus daar waren we erg blij mee! Ben zo benieuwd naar de foto's.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 01 Apr 2017 14:34

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Dat ik vandaag een cadeautje via de post heb gehad van mijn zus!
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 01 Apr 2017 19:20

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Wat lief Amadine, zeker als je het niet verwacht!

Ik word blij van mijn zoon, lekkere knuffelkont.
L2014 & H2017
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 07 Apr 2017 09:46

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Ik zit in de zon in de tuin te genieten van het lekkere weertje, de rust omdat de jongste slaapt en de oudste erg lief aan het spelen is in haar eentje met een zand- en watertafel.
Straks lekker wandelen door het dorp en wat boodschapjes doen.
04-2014
10-2015
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 07 Apr 2017 13:54

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Whahahaha Bazinga, geweldig!

Ik werd vandaag vrolijk omdat de afgelopen dagen fantastisch waren en ik nog aan het nagenieten ben
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 07 Apr 2017 13:57

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Ik zit ook in de tuin in het zonnetje. Mijn gastkindje huppelt wat heen en weer of springt met de skippybal en mijn zoon kruipt er wat tussendoor.
Stilte voor de storm over een half uurtje komt mijn dochter thuis van een feestje :wink:
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem192

Bericht 07 Apr 2017 14:01

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Jada, je bent een kanjer!
Bazinga, daar zal je man heel blij mee zijn dan!
MzCharlotte, klinkt heerlijk samen met je zoon genieten. Binnenkort met twee genieten!
Kira, dat lijkt me fijn dat beide kinderen het ook zo goed met elkaar kunnen vinden!
Fedora, het lijkt me heel fijn als je een klik hebt met een adviseur, dat heeft mijn vriend ook gehad op het UWV.
Exo, was de wijn lekker?
Arwyn, was het fijn in de stad?
Sookie, geld terug krijgen is altijd goed!
Dee, zo benieuwd naar jouw dochter eigenlijk! Mooi dat de shoot gelukt is.
Amandine, wat lief. Wat heb je gekregen?
Fauve, klinkt als een ideale dag!
Jeanette, wat heb je de afgelopen dagen gedaan?
Jezzie, klinkt goed! Haha, misschien is ze heel moe na het feestje?
<<

Anoniem192

Bericht 07 Apr 2017 14:01

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Ik word blij van het zonnetje vandaag! Ik fietste net lekker in de zon, zacht windje erbij, lente jas aan.. erg fijn!
<<

anoniem224

Bericht 07 Apr 2017 14:02

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Wat lief dat je op iedereen zo reageert Pippa!

Ik ben blij met mijn vrije middag. Ik ga alleen even een uurtje plat zo, moet echt even bijtanken. Ben zo moe!
<<

Anoniem192

Bericht 07 Apr 2017 14:17

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Slaap lekker! Ik twijfel ook om een uurtje te gaan liggen, ik heb twee dagen vrij (gisteren en vandaag) en beide dagen werd ik om 9.00u alsnog door mijn werk lastig gevallen, dus ik ben zo MOE.
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 16:34

Bericht 07 Apr 2017 14:37

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

O dat is balen Pippa! Ga toch lekker even liggen! Je wordt vast wel even blij van je bed nu!
<<

anoniem224

Bericht 08 Apr 2017 15:42

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Was je nog lekker even gaan liggen Pippa? Balen dat ze je (al zo vroeg) storen op je vrije dagen :(

Bij mij heeft het slapen niks geholpen, nog steeds doodmoe. En mag zo weer gaan werken tot 02:30.. Maar morgen lekker vrij!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 08 Apr 2017 17:45

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

- Onze nieuwe ruimere auto, oude auto van mijn man moest eruit.
- Mijn man en kind
- Toen mijn man en kind besloten een middagje weg te gaan

Edit: toen ik besloot dat ze een middagje weggingen.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Apr 2017 17:48

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

We hebben een nieuwe auto, super leuk dingetje en een stuk goedkoper per maand. Jeej!
<<

Anoniem210

Bericht 08 Apr 2017 17:55

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Leuk wat voor auto Cotton?

Ik werd blij van mijn vriend die thuis kwam met een bosje bloemen. :love:
<<

anoniem203

Bericht 08 Apr 2017 18:01

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Dan mijn kinderen zo heerlijk buiten hebben gespeeld vandaag. Ik ben zo blij dat ze het zo goed samen kunnen vinden. En ook ben ik zo blij met mijn grote tuin. Het zijn echte buiten kinderen en dat vind ik zo mooi om te zien :heart: Ze kunnen zo fijn hun energie en fantasie kwijt.

Wat voor een auto hebben jullie gekocht Cotton? En wat lief van je vriend Lennox!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers